عضو اتاق تهران گفت: سازمان برنامه باید ۷۰ هزار میلیارد تومان مابه التفاوت نرخ ارز را به بخش های خدماتی از جمله وزارت بهداشت و بیمه‌ها بپردازد که می‌تواند به جای پرداخت پول، اوراق منتشر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی ها نشان می دهد که برای اجاره یک واحد ۷۰ متری در منطقه ستارخان باید حداقل ۷۰۰ میلیون پول رهن داشت‌.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: ۱۶ دستگاه متولی باید با هماهنگی هم کار کنند و کودکان کار را سروسامان دهند، هماهنگی و تنظیم بین دستگاه‌های مختلف دارای خلل و اشکال است.
اسلامی درباره ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات گفت: در پیش نویس قانون جدید آمده است که نامزد‌های انتخابات ۷۰ تا ۱۱۰ روز قبل از ثبت‌نام نهایی، باید در سامانه‌ای که وزارت کشور معرفی می‌کند، به صورت الکترونیکی ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری کنند و کد رهگیری دریافت کنند و در روز ثبت نام اصلی، براساس آن کد رهگیری ثبت‌نام خود را انجام دهند.
رئیس مجلس گفت: از ظرفیت اصناف آنگونه که باید استفاده نکردیم متاسفانه در جلسات ما سخنان تکراری گفته می‌شود و بعد از ۲ ساعت بحث و جدل همه خسته می‌شوند و جلسه را ترک می‌کنند. از این‌رو بار‌ها من گفتم که موضوعات مطرح شده در جلسات دهه ۷۰ با آنچه در ۱۴۰۲ مطرح می‌شود یکی است.
اخیرا احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز مدعی شده بود در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ خودرو شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است و هیات رئیسه باید ارتباط این مساله با موضوع استیضاح را مشخص کند.
در سال ۲۰۲۱ میلادی نتیجه یک مطالعه بزرگ انجام شده توسط دانشگاه جان هاپکینز در ایالات متحده نشان داد که در سن ۶۰ سالگی تغییر رژیم غذایی "متوسط" سرشار از غذا‌های فرآوری شده و گوشت قرمز به رژیم غذایی سالم سرشار از غلات، حبوبات و آجیل می‌تواند تقریبا یک دهه به طول عمر فرد بیافزاید.
رئیس قوه قضائیه گفت: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت و ظلم است و از وظایف نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان جهان است که به افشای جنایات این رژیم سفاک بپردازند.
رئیس قوه قضاییه گفت: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت و ظلم است و از وظایف نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان جهان است که به افشای جنایات این رژیم سفاک بپردازند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان در صورت خرابی خودرو باید جهت نصب علائم ایمنی و هشداردهنده در فاصله حداقل ۷۰ متری اقدام کنند.
خانه ملت سخنگوی دولت باید به مطالبات نمایندگان مجلس و محتوای جلسات علنی که برگرفته از خواسته مردم است توجه بیشتری داشته باشد و قابل پذیرش نیست که سخنگوی دولت عنوان کند تاکنون بسته پیشنهاد ارزی مجلس را دریافت نکرده چرا که علاوه بر نامه نگاری رئیس کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور درباره وضعیت بازار ارز، گزارش نظارتی مجلس در جلسه رسمی قرائت شده است.
کارشناس بازار سرمایه گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد از سهم‌های موجود در بازار سرمایه از بازارهای موازی خود عقب هستند و شاید یک سوم ارزش واقعی خود باشند. سهامداران باید دقت کرده و هر سهمی را خرید نکنند تا خاطرات منفی سال ۹۹ دوباره تکرار نشود.
رئیس مجلس گفت: با تلاش و همراهی دولت و مجلس، حداقل ۷۰ هزار میلیارد تومان برای سازمان تأمین اجتماعی تصویب شد و این سازمان باید مطالبات بازنشستگان را مدنظر قرار دهد.
برای خرید یک خانه ۷۰ متری در محله یافت آباد باید حداقل ۱ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
گاهی اوقات هست که شما باید انتخاب کنید. من بین شرافتم و عشقم انتخاب کردم؛ عشقی که نزدیک ۷۰ سال با آن زندگی کردم...
مجردهای پایتخت برای خرید اوراق تسه باید بیش از ۷۰ میلیون تومان پرداخت کنند.
طبق مصوبه جدید هیئت وزیران برای مشترکان گاز خانگی، آن دسته از مشترکانی که در پله ۱۲ تعرفه قدیم گاز خانگی قرار داشتند، از تخفیف ۷۰ درصدی رئیس‌جمهور برای افزایش قبوض گاز مستثنی شدند که معادل ۴۶ هزار مشترک است.
علی فتح‌الله‌زاده بعد از باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال حالا باید برای عبور از یک بحران بزرگ دیگر گام بردارد.
یک اقتصاددان که در سال ۲۰۰۱ برنده جایزه نوبل شده می‌گوید باید از ثروتمندان جهان ۷۰ درصد مالیات بر درآمد گرفته شود.
شهردار تهران گفت: صددرصد ون ها باید از رده خارج شوند و ۷۰ درصد تاکسی‌ها و ۸۰ درصد اتوبوس‌ها نیاز به نوسازی دارند.
به طور کلی برای حفظ سلامت استخوان‌ها و متابولیسم طبیعی کلسیم، افراد بین یک تا ۷۰ ساله باید روزانه ۶۰۰ واحد بین‌المللی (یا ۱۵ میکروگرم) از غذاها، مکمل‌ها یا هر دو، این ویتامین را دریافت کنند. همچنین افراد بالای ۷۰ سال باید ۸۰۰ واحد بین‌المللی از این ویتامین را دریافت کنند (۲۰ میکروگرم).
بختیاری گفت: اگر بخواهیم در تهران دو نوع لوله کشی داشته باشیم یعنی باید ۹ هزار کیلومتر شبکه آب مجزا ایجاد کنیم که به لحاظ اقتصادی ۹ هزار کیلومتر بالای ۷۰-۸۰ هزار میلیارد تومان هزینه دارد.
مقدار توصیه شده روزانه ویتامین D به سن فرد بستگی دارد. از ۱ تا ۷۰ سالگی، فرد باید روزانه ۱۵ میکروگرم ویتامین D دریافت کند. این مقدار برای بزرگسالان ۷۱ سال و بالاتر به ۲۰ میکروگرم افزایش می‌یابد.
رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به چالش تأمین گاز برای توسعه صنایع گفت: در زمستان بیش از ۷۰ درصد گاز کشور به بخش خانگی اختصاص می‌یابد و وزارت نفت باید برای بهینه‌سازی این بخش اقدام کند.
امروز دولت فعلا مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال، مطابق پیشنهادی که شده بود در نظر گرفت. اگر چنانچه هزینه بیشتری نیاز باشد طی پیشنهادهای بعدی ممکن است مطرح شود. البته یادآوری می‌کنم که هزینه‌های ناشی از این واقعه از سوی مسببان اصلی آن باید محاسبه و پس از رسیدگی از اموال آنان تامین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ