رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به چالش تأمین گاز برای توسعه صنایع گفت: در زمستان بیش از ۷۰ درصد گاز کشور به بخش خانگی اختصاص می‌یابد و وزارت نفت باید برای بهینه‌سازی این بخش اقدام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از روز گذشته تصویر رای قطعی یکی از شعب دادگاه کیفری دو در فضای مجازی بازنشر شده که بر اساس آن، یک زن متهم به عدم رعایت حجاب شرعی به ۲ ماه حبس محکوم شده و سپس به عنوان مجازات جایگزین حبس، انجام ۲۷۰ ساعت خدمات عمومی رایگان (نظافتچی اماکن) برای او تعیین شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق ۵۲ اداره و دستگاه اجرایی پرمصرف در مناطق تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به دلیل عدم رعایت مصوبه هیئت وزیران قطع شد.
گفته می شود که اعتراض استقلال به عدم صدور مجوز حرفه ای، در کمیته استیناف نیز رد شده است.
باتوجه به دریافت مجوز حرفه‌ای تراکتور و عدم اعطای لایسنس به باشگاه هوادار، حالا سرخپوشان تبریزی به صورت قطعی در لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت.
شاهرود- بارداری «ایران» یوز ماده در توران شاهرود، بدون سونوگرافی و تشخیص قطعی از اساس کذب است چرا که هیچ سند و مدرکی برای آن مطرح نشده اما اصل ماجرا چیست؟
در جریان قطعی پیام رسانهای داخلی به دنبال عدم تامین برق منطقه، این سوال پیش می آید که چرا دیتاسنتر پایدار نبود و چه کسی مسؤول سهل انگاری و عدم پایداری شبکه بود؟
بعد از اعلام احتمال عدم اعزام تیم فوتبال امید به بازی های آسیایی، رییس فدراسیون به همراه سرمربی تیم ملی در کمیته ملی المپیک حاضر شدند.
تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص باشگاه استقلال گفت: به خاطر عدم پرداخت به موقع مطالباتش حذف این باشگاه از نظر ما فراهم است.
رئال تصمیم دارد فصل بعد پیراهن شماره 7 را به وینیسیوس بدهد و این حرکت می تواند نشان دهنده عدم تمایل قطعی باشگاه مادریدی به جذب کیلیان امباپه باشد.
پافشاری سیاستگذار بر قیمت‌گذاری دستوری در ابعاد مختلف اقتصاد، ارز چندنرخی، عدم بهره‌برداری از کانال بازار سهام در راستای تعدیل تورم ۵۰درصدی، تدبیر بودجه انقباضی برای صنایع و بنگاه‌های تولیدی، قطعی گاز و برق صنایع، افزایش فاصله نرخ اسکناس آمریکایی با نرخ تثبیتی ارز در سامانه نیما و مواردی از این قبیل را می‌توان به‌عنوان موانع جدی پیش‌روی فعالان بورسی در نظر گرفت. اخیرا کلیات بودجه به تصویب رسید، حال نوبت کمیسیون‌ها است تا در راستای بهبود وضعیت بنگاه‌ها و بازارها تعدیلاتی را در حوزه نرخ‌گذاری ایجاد کنند.
قوچان ـ رئیس اتاق اصناف قوچان گفت: گاز ۴ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این شهر به دلیل عدم رعایت ابلاغیه ستاد مدیریت بحران در تعیین ساعت فعالیت و مصرف بالای گاز قطع شد.
اوجی گفت: در هیچ کشوری مصرف بخش خانگی ، تجاری و صنایع غیر عمده به ۶۳۰ میلیون متر مکعب نمی رسد،ما معتقدیم که یک رقم عظیمی از این ۶۳۰ میلیون متر مکعب اسراف می‌شود.
مشهد ـ مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: جریان گاز ۱۳ دستگاه اجرایی پرمصرف در خراسان رضوی بدنبال بازدیدهای انجام شده به دلیل مصرف زیاد و عدم توجه به هشدارها قطع شد.
از آنجایی که در حال حاضر درمان قطعی و مشخصی برای زوال عقل وجود ندارد، پیشگیری از آن در اولویت خواهد بود. چندین مطالعه معتبر که از طریق کتابخانه دیجیتال ساینس دایرکت قابل دسترسی هستند، نشان داده اند که افسردگی خطر ابتلا به زوال عقل را افزایش می‌دهد؛ بنابراین درمان به موقع افسردگی ممکن است به پیشگیری از آن کمک کند.
در فاصله حدود دو هفته مانده به دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل استرالیا، عدم انجام اقدامی برای صدور ویزا توسط هر یک از طرفین، ابعاد مبهم این دیدار و برگزاری قطعی آن را گسترده تر کرده است.
در فاصله حدود دو هفته مانده به دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل استرالیا، عدم انجام اقدامی برای صدور ویزا توسط هر یک از طرفین، ابعاد مبهم این دیدار و برگزاری قطعی آن را گسترده تر کرده است.
با قطعی شدن عدم حضور رزیتا علیپور در ترکیب تیم ملی کاراته بانوان و با تصمیم کادر فنی، یک ورزشکار دیگر در ترکیب اصلی جایگزین وی خواهد شد.
با قطعی شدن عدم حضور رزیتا علیپور در ترکیب تیم ملی کاراته بانوان و با تصمیم کادر فنی، یک ورزشکار دیگر در ترکیب اصلی جایگزین وی خواهد شد.
در شرایطی که حضور تیم‌ملی گلف ایران در مسابقات جهانی پاریس قطعی شد و قرار بود ۳ بازیکن تیم‌ملی به این مسابقات اعزام شوند اما به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت کشور فرانسه، تیم‌ملی گلف ایران از حضور در این مسابقات باز ماند.
در شرایطی که حضور تیم‌ملی گلف ایران در مسابقات جهانی پاریس قطعی شد و قرار بود ۳ بازیکن تیم‌ملی به این مسابقات اعزام شوند، اما به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت کشور فرانسه، تیم‌ملی گلف ایران از حضور در این مسابقات باز ماند.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی آماده برگزاری اردوی خود در شهریور و مهرماه می‌شود که اظهارات اخیر سرپرست این تیم شائبه عدم دعوت از بعضی بازیکنان شاخص را جدی‌تر می‌کند.
وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت در روز‌های گذشته گفت: روز دوشنبه یکی از حوزچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیر عامل بود.
مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین‌الملل با بیان اینکه اکنون مساله قانون‌گذاری معاملات رمزارزها در وزارت اقتصاد در جریان است، گفت: استفاده از بورس کیش از جمله فرصت‌هایی است که از طریق آن می‌توان زمینه اجرای عملی معاملات رمز دارایی‌ها در بازار سرمایه ایران را فراهم کرد.
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ