اخیرا احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز مدعی شده بود در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ خودرو شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است و هیات رئیسه باید ارتباط این مساله با موضوع استیضاح را مشخص کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حراست وزارت ورزش به ماجرای گم شدن قرارداد جواد نکونام با استقلال ورود کرد.
کارشناس تغذیه بیان کرد: در دنیا صد‌ها کپک وجود دارد با مصرف مواد غذایی بخشی از کپک‌ها را وارد بدن می‌کنیم که بسیاری از این کپک‌ها بیماری‌زا نیستند، اما اگر مقدار زیادی از کپک‌ها مصرف شود می‌توانند خطر ساز باشند به عبارتی بدن انسان می‌تواند تا حدودی در مقابل کپک‌ها مقاومت کند، اما برخی از کپک‌ها خطرناک و یا کشنده هستند و حتی با یک بار مصرف هم مشکل ایجاد، پس بهتر است احتیاط شود.
در پی برخورد انجام شده با یکی از هواداران باشگاه استقلال، حراست وزارت ورزش و جوانان به این موضوع ورود کرد.
مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان درباره اتفاق رخ داده اخیر در فدراسیون ووشو بیانیه‌ای صادر کرد.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: بیش از دو میلیون هکتار جنگل در جنوب کشور وجود دارد که در حال از بین رفتن است و نیکبخت باید بگوید چه برنامه‌ای برای حراست از جنگل‌ها دارد.
قالیباف تاکید کرد: طبق مصوبه هیات رئیسه مجلس، طی نامه‌ای به کمیسیون اصل نود، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس، مأموریت داده شد که موضوع واگذاری خودرو به دستگاه‌های مختلف از جمله مجلس را با دقت مورد رسیدگی قرار دهند و در صورتی که هرگونه واگذاری به صورت غیرقانونی و خلاف مقررات وجود داشت، مطابق با اختیارات مجلس اقدام قانونی صورت گیرد.
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس تصریح کرد: در شرایطی که نهاد‌های نظارتی مجلس شامل حراست، کمیسیون اصل ۹۰، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان این مسئله را بررسی کردند و اعلام کردند صحبتی که همکار ما مطرح کرد، دقیق نبوده و آن را رد کردند، بازرس ویژه رئیس جمهور صرفاً روی مجلس تأکید کرد، که این شکل اظهار نظر درست نیست در حالیکه اگر ذره بین گذاشته شود نهاد‌هایی وجود دارند که باید اسامی‌شان اعلام شود.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی ادعای یک نماینده مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان، این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد.
طی چند روز گذشته، اخباری مبنی بر ممنوعیت ورود مهاجران افغانستانی به مجتمع بام‌لند در ایام نوروز منتشر شده بود که خشم بسیاری را برانگیخت. مسئولان حراست و نگهبانی این مجتمع نیز در توضیح این ممنوعیت گفته بودند: برای راحتی شهروندان ایرانی، ورود افغانستانی‌ها در چهار روز ابتدایی نوروز به مجتمع بام‌لند ممنوع شده بود! طناز طباطبایی بازیگر سینما با بازنشر این خبر نوشت: شرم‌آوره...
در صورت نیاز به تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، باید هماهنگی‌های لازم توسط رئیس دانشکده با مدیریت حراست دانشگاه صورت پذیرد.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: بخشی از مشکلی که به وجود آمده در آبان و آذر اشتباه در تخصیص ارز در یکی از زیرمجموعه های بانک مرکزی بود و موجب شد واردات برای کالاهایی که با درهم باید وارد می شود محدودیت ایجادشود و این القا شودکه گویا کشور ارز کم دارد.
در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه تهران آمده است: شایعه‌ای مبنی بر ورود فردی مسلح به یکی از خوابگاه‌های دانشگاه تهران از سوی برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. گزارش‌گیری معاونت دانشجویی و اداره‌کل حراست دانشگاه تهران از خوابگاه‌های دانشگاه حاکی از کذب بودن این شایعه بوده و وضعیت در خوابگاه‌های دانشگاه تهران عادی است.
رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در واکنش به خبر مربوط به ممنوع الورودی برخی دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران گفت: این مسئله برای برخی از دانشجویان به وجود آمده بود، من با حراست در این زمینه صحبت کردم و خواستم که اجازه بدهند این دانشجویان وارد دانشکده شوند.
رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: رفتارهای حراست نیاز به اصلاح دارند اما زمانیکه ما حرمت نهادهای داخل دانشگاه را نگه نداریم، نهادهای بیرونی با حساسیت وارد می‌شوند.
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: تجمعات از مقابل درب اصلی دانشگاه آغاز شد و تا درب دانشکده ادبیات کشیده شد. حراست دانشگاه برای عدم ورود عناصر خارجی به داخل دانشگاه، درب‌های جانبی بغیر از درب شانزده آذر را بست.
سردار اشتری با تاکید براینکه پلیس ثابت کرده برای حفظ امنیت با تمام توان حتی از جانش هم می‌گذرد، عنوان داشت: اغتشاشگران بدانند امنیت کشور خط قرمز پلیس است و کارکنان انتظامی با تمام وجود از این امنیت حراست می‌کنند.
مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه خطر تعلیق فوتبال وجود ندارد، گفت: اگر لازم باشد با حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال برخورد می‌شود.
اعلام ورود آزادانه زنان به ورزشگاه‌ ازسوی رییس حراست ورزش
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد گفت: موضوع بحث جعل و سو استفاده از مدارک تحصیلی از زمان تشکیل مؤسسات آموزشی وجود داشته و سابقه زیادی دارد؛ اما امروزه به خاطر گستردگی ارتباطات در حوزه فضای مجازی و اینترنت، این موضوع خیلی ملموس‌تر و بیشتر شده است، چرا که منافع مالی گسترده‌ای را برای سو استفاده گران این عرصه فراهم می‌کند.
اقدامات در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه فرحزاد از سال‌های گذشته آغاز و مورد بررسی قضایی قرار گرفته است؛ مطابق تبصره‌های سه و ۴ قانون توزیع عادلانه آب صیانت و حراست از حریم رودخانه وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه‌ای و وزرات نیرو بوده و در این رابطه و برای حفظ و حراست از حریم رودخانه فرحزاد، دستورات لازم به شرکت آب منطقه‌ای تهران صادر شده است.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.
مراسم بازدید از ساختمان هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین(جامپ) با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیر امور شعب استانها،مدیر امور روابط عمومی، مدیران شعب مناطق و مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه این بانک برگزار شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۵۳۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۱۶ تن از ایشان وخیم است.
این اطلاعیه رسمی فدراسیونی است که رئیس اش همین اواخر با معاون وزیر ورزش درگیری شدید لفظی پیدا کرده بود و شائبه برخی کارشکنی ها در این زمینه وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ