کارشناس بازار سرمایه گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد از سهم‌های موجود در بازار سرمایه از بازارهای موازی خود عقب هستند و شاید یک سوم ارزش واقعی خود باشند. سهامداران باید دقت کرده و هر سهمی را خرید نکنند تا خاطرات منفی سال ۹۹ دوباره تکرار نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع ایرانی فوتبال انگلستان بعد از تحمل دو شکست پیاپی روزهای خوبی را همراه تیمش سپری نمی‌کند.
آرمان رمضانی با پیراهن جدید در لیگ بیست و سوم خواهد بود؛ او برای تکرار روزهای خوب انگیزه زیادی دارد.
مهاجم جدید طلایی‌پوشان اصفهانی با انتشار پستی اینستاگرامی ابراز امیدواری کرد روزهای خوبی در سپاهان داشته باشد.
حضور در دو تیم بزرگ برای رشید مظاهری سرانجام خوبی نداشت. منظورمان استقلال و سپاهان است.
سرمربی صربستانی سمپدوریا شرایط خوبی با این تیم در جدول سری آ ندارد.
جواد فلاحیان گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد از سهم‌های موجود در بازار سرمایه از بازارهای موازی خود عقب هستند و شاید یک سوم ارزش واقعی خود باشند.
در روز‌های اخیر انتشار تصاویر متفاوتی از شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان در شبکه‌های اجتماعی مشخص کرد که او برای کمک به مناطق زلزله زده خوی رفته است.
سرمربی سپاهان معتقد است حضور او در کنار خط در طول بازی، کمکی به بازیکنان این تیم نخواهد کرد و او باید کارش را در روزهای قبل از مسابقه انجام بدهد.
چند ماه ثبات در راس باشگاه سایپا سبب شده تا این تیم شرایط خوبی در جدول رده بندی مسابقات پیدا کند.
در روزهای گذشته تونی کروس از پر مرتساکر برای انتخاب مدیر بعدی تیم ملی آلمان حمایت کرد و گفت که او «اقتدار کافی» برای حضور در این پست خواهد داشت.
بورس در آبان ماه ۱۴۰۱وضعیت خوبی داشته و توانست خاطره های روزهای خوب را دوباره زنده کند.
بورس در آبان ماه ۱۴۰۱وضعیت خوبی داشته و توانست خاطره های روزهای خوب را دوباره زنده کند.
اورال اوفا که روند خوبی را پشت سر می گذارد شب گذشته موفق شد گازپروم را شکست دهد.
محسن بنگر با اشاره به همراهی بازیکنان جوان طی روزهای اخیر در اردوی تیم ملی، مدعی است آنها قادر خواهند بود در آینده نسل طلایی ایران را شکل دهند.
محسن بنگر با اشاره به همراهی بازیکنان جوان طی روزهای اخیر در اردوی تیم ملی، مدعی است آنها قادر خواهند بود در آینده نسل طلایی ایران را شکل دهند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: سامانه بارشی جدیدی امروز (۹ آبان) به کشور وارد می‌شود و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده بارش‌های خوبی در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، البرز و شمال قزوین همچنین بارش‌های پراکنده در ارتفاعات کرمانشاه و کردستان مورد انتظار است.
مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس این روزها شرایط خوبی دارد و به همراه گولسیانی رهبر بهترین خط دفاعی لیگ برتر است.
کاوه رضایی که در روز‌های اخیر شایعاتی در خصوص او شنیده می‌شد با انتشار یک استوری به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و گفت حالش خوب است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: با هماهنگی و همکاری خوبی که با وزرات امورخارجه انجام شده است در روزهای آینده خبرهای خوبی از آزادسازی منابع ارزی ایران اعلام می شود.
کارلوس بیلاردو، سرمربی افسانه‌ای آرژانتین، که این روزها شرایط سلامتی خوبی ندارد بر خلاف میلش نمی‌تواند برای تماشای جام جهانی 2022 به قطر سفر کند.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور روز به روز بهتر می شود و روزهای خوبی در انتظار تیم است.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور روز به روز بهتر می شود و روزهای خوبی در انتظار تیم است.
دیروز شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محاصره اقتصادی و تحریم‌ها علیه ایران بی‌اثر بوده و این چیزی است که در سطح بین المللی دیگر کشورها هم به آن رسیده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ