بررسی ها نشان می دهد که برای اجاره یک واحد ۷۰ متری در منطقه ستارخان باید حداقل ۷۰۰ میلیون پول رهن داشت‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مانیتورهای گیمینگ اولد، مانیتورهای ارزانی نیستند، با وجود این، مانیتور اولد اولترا واید سامسونگ به مقدار قابل‌توجهی از رقیبش یعنی مانیتور منحنی گیمینگ ۱۶۹۹/۹۹ دلاری ۴۵ اینچ اولد الجی، با نام Ultra Gear، گران‌تر است؛ البته مانیتور ال‌جی پیش از این به بازار عرضه شده بود.
در حالی که سوت آغاز دیدار هیجان‌انگیز دو تیم استقلال و پرسپولیس به صدا درآمده بود، هواداران دو تیم وضعیت تاسف‌بازی پشت درهای شرقی و غربی ورزشگاه داشتند.
مارهای Palmetto Corn Snake به جای گاز گرفتن طعمه خود را منقبض می کنند، بنابراین مستعد گاز گرفتن نیستند. آنها همچنین دارای سم کمی هستند، بنابراین حتی اگر موفق شوند یک انسان را نیش بزنند، خیلی خطرناک نیستند.
اما ظاهرا طرفداران مسی از دیدن قیمت های غذاهای این رستوران شوکه شده اند و اظهار داشتند که تنها در صورتی به این رستوران می روند و حاضر به پرداخت چنین رقم هایی هستند که خود لیونل مسی غذا را سرو کند.
ادامه افزایش نجومی قیمت اجاره‌بها ممکن است به بی‌خانمان‌شدن برخی از مستأجران و خانه‌نشینی کسبه بازار منجر شود.
سرمربی فولاد در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با ذوب‌آهن، قیمت پیشنهادی فولاد برای امین حزباوی را اعلام کرد.
هوشنگ نصیرزاده در مورد راه های کنترل قیمت های نجومی بازیکنان در لیگ صحبت کرد.
در حالی که بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و استقلال از صبح امروز آغاز شده بود، خیلی زود در فضای اینترنتی بازار سیاه بلیت‌های دربی نیز شروع شده تا بار دیگر شاهد قیمت‌های نجومی برای بلیت‌های این مسابقه باشیم.
درحالیکه چند باشگاه بزرگ اروپایی قصد جذب هری کین را دارند باشگاه تاتنهام قیمت او را 120 میلیون یورو ارزیابی کرده و به هیچ وجه حاضر به عقب‌نشینی از این قیمت نیست.
آثار هنری جاکومتی گران‌ترین مجسمه‌ها در حراجی محسوب می‌شوند و آثار هنر او اغلب رکورد فروش را جا‌به‌جا می‌کنند.
فوتبال باشگاهی ایران برای تامین مخارج خود به جای دریافت حق پخش از صداوسیما، راه جیب مردم را در پیش گرفته است! قیمت بلیت‌ها برای نخستین بار در تاریخ لیگ به میلیون رسید تا از این پس تماشای فوتبال هم مختص قشر پولدار شود
از آنجایی که این یک مسابقه ویژه است، تنها چند ساعت پس از آغاز سیستم بلیت فروشی، تمامی بلیت های در نظر گرفته برای هواداران به طور کامل به فروش رفت. صف های انتظار برای رزرو بلیت این مسابقه، در اتفاقی شگفت انگیز به 2 میلیون نفر رسید.
مزایده بلیت ویژه دیدار منتخب الهلال و النصر و پاریس سن ژرمن، به 2.6 میلیون دلار رسیده است.
مدیرکل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی: تغییر فصل و بارندگی‌ها موجب افزایش هزینه تولید و قیمت پیاز شده است. صادرات هم یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت پیاز بود که این موضوع مدیریت شد.
دبیر کانون مرغ گوشتی گفت: سه عامل جوجه ریزی زیاد، کاهش قدرت خرید مردم و موجودی مرغ های منجمد در شرکت پشتیبانی امور دام سبب شد تا امسال با مازاد تولید گوشت مرغ مواجه باشیم.
دبیر کانون مرغ گوشتی گفت: سه عامل جوجه ریزی زیاد، کاهش قدرت خرید مردم و موجودی مرغ های منجمد در شرکت پشتیبانی امور دام سبب شد تا امسال با مازاد تولید گوشت مرغ مواجه باشیم.
جود بلینگهام با نمایش های خیره کننده خود در جام جهانی آماده یک انتقال بزرگ شده است.
جهش ۳ میلیون تومانی قیمت یک مترمربع زیربنای مسکونی فقط در طول یک ماه نشان می‌دهد که انتظارات تورمی به بازار مسکن سرایت کرده و همزمان با التهاب بازار‌های موازی، بخش مسکن نیز از فضای تورم عمومی کشور جا نمانده است.
بازار خرید و فروش مسکن در آخرین روزهای دومین هفته از ماه آخر پاییز در شمال تهران با قیمت های نجومی همراه بوده است.
بازار خرید و فروش مسکن در آخرین روزهای دومین هفته از ماه آخر پاییز در شمال تهران با قیمت های نجومی همراه بوده است.
بازار اجاره بهای مسکن در آخرین روزهای دومین هفته آخرین ماه پاییز با نوسان همراه نبوده است اما ظاهرا قیمت های شمال تهران با قیمت های نجومی اجاره داده می شود.
وزیر اقتصاد آلمان، آمریکا و دیگر کشورهای دوست صادرکننده گاز را متهم کرد از پیامدهای جنگ اوکراین سوده برده و گاز را به قیمت نجومی، عرضه می کنند.
تداوم وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک
قیمت نجومی خط حمله ایران در جام جهانی قطر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ