رئیس مجلس گفت: با تلاش و همراهی دولت و مجلس، حداقل ۷۰ هزار میلیارد تومان برای سازمان تأمین اجتماعی تصویب شد و این سازمان باید مطالبات بازنشستگان را مدنظر قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هرگونه تماس یا پیامک مبنی بر درخواست ارسال اطلاعات شخصی و مالی بیمه‌شدگان و بازنشستگان، مورد تأیید این سازمان نیست.
سازمان تامین اجتماعی تغییرات مدیریتی در این سازمان را تکذیب کرد.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با حضور در خبرگزاری مهر با مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر دیدار و گفتگو کرد. وی در ادامه ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صبح امروز ۲۴ تیرماه به مناسبت هفته تامین اجتماعی از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم و رشد تولید" و با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان، "طرح کارگشا" بانک رفاه کارگران آغاز شد.
در همایش ملی بهره‌وری ایران‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین سازمان تأمین اجتماعی و سازمان ملی بهره‌وری به امضا رسید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: با محاسبات صورت گرفته سازمان تامین اجتماعی تا پایان اردیبهشت ماه بالغ بر ۵۰ همت پرداختی خواهد داشت و حقوق اردیبشهت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با احتساب مطالبات آنان از ابتدای سال تا ۲۹ اردیبهشت پرداخت خواهد شد.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین طلب را در میان صندوق‌های بازنشستگی دارد، اما صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری مشکلی ندارند.
با توافق وزرای بهداشت و رفاه، حداکثر زمان وصول مطالبات وزارت بهداشت از سازمان تأمین اجتماعی به دو ماه کاهش یافت.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: دولت و مجلس در مورد بازپرداخت حدود ۱۸۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ همکاری‌های خوبی انجام دادند.
دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه کارگران و دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل این بانک قدردانی کرد.
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دولت را موظف به پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی به میزان حداقل ۷۰ هزار میلیارد تومان کردند.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از وصول مطالبات داروخانه‌های تهران از تامین اجتماعی در اجرای طرح دارویاب به میزان ۶۳۰ میلیارد تومان خبر داد.
سازمان تامین اجتماعی نسبت به موضوع برداشت غیرقانونی از بودجه بنیادشهید و مطالبات ایثارگران پاسخ داد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: سامانه "بتا" (بستر تامین اعتبار) با هدف خرید اقساطی کالا و خدمات طراحی و ظرفیت بسیار مناسبی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، به منظور بهره‌برداری است.
رئیس هیأت مدیره کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از همه ظرفیت‌های موجود برای پیگیری مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استفاده خواهیم کرد.
با تصویب شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی قوا، معادل ۹۰ هزار میلیارد تومان از سهام دولت در پالایشگاه امام خمینی شازند به سازمان تامین اجتماعی واگذار می‌شود.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان را اعلام کرد.
براساس قوانین سازمان تامین اجتماعی ، سن بازنشستگی برای مردان «۶۰» سال و برای زنان «۵۵» سال است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بانک رفاه ابزاری است برای آنکه در شرایط خاص، بتوانیم خدمات تأمین‌اجتماعی را استمرار بخشیم و افراد تحت پوشش سازمان را مدیریت کنیم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد و داروخانه‌ها در طرح دارویار و... را اعلام کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد و داروخانه‌ها در طرح دارویار و... را اعلام کرد.
سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد با هدف تسهیل در دسترسی هموطنان خارج از کشور به خدمات بیمه‌ای، در ۳۵ کشور دنیا از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه، کارگزار رسمی برون‌مرزی تأمین‌اجتماعی جذب می‌کند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی روز پزشک و روز داروساز را تبریک گفت و بیان کرد: مردم شریف ایران، همواره قدردان زحمات آنها بوده و خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ