گاهی اوقات هست که شما باید انتخاب کنید. من بین شرافتم و عشقم انتخاب کردم؛ عشقی که نزدیک ۷۰ سال با آن زندگی کردم...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برادران پناهیان را شاید بتوان تندترین منتقدان دولت روحانی دانست. به کار بردن اصطلاحات عجیبی در ارتباط با عملکرد دولت، برادران پناهیان را در سال پایانی کار دولت روحانی در مرکز توجه قرار داده بود: «روی کره مریخ، یک استانی است که در آن دکل نفتی قرار دارد و کارکنان اون مجتمع‌ها برای خودشان آب شیرین‌کن دارند و روستا‌های اطراف اون مجتمع‌ها در حال هلاک شدن از بی‌آبی هستند. من بودم، استاندار آن استان ر‌ا به گاری می‌بستم و می‌گفتم که هر روز باید بروی برای این مردم آب بیاوری»
دبیر ستاد امر به معروف گفت: بحمدالله اصلاحات خوبی در لایحه عفاف و حجاب قوه قضائیه صورت گرفته و به قوام رسیده است. مطالبه ما این است آنچه اصلاح شده در صحن علنی مجلس مطرح و رأی بیاورد.
ستاد آزمون استخدامی آموزگاران ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی را منتشر کرد.
کمیته حقیقت‌یاب که با دستور خاتمی در شورایعالی امنیت ملی تشکیل شده، به‌صورت شفاف و بدون لکنت‌زبان و در نظر گرفتن استثنا، نتایج بررسی خود را اعلام می‌کند. موضوع دیگر این است که سیدمحمد خاتمی، به‌عنوان رئیس‌جمهور و رئیس شورایعالی ملی که در بطن ماجرا قرار دارد، رسماً در گفت‌وگویی تصویری از مردم ایران به خاطر برهم خوردن آرامش‌شان عذرخواهی می‌کند.
دبیر و اعضای هیأت‌رئیسه جبهه اصلاحات با رأی اکثریت اعضای این جبهه، انتخاب شدند.
مبلغ عضویت ایران در اجلاس شانگهای را نیز به عنوان مثال دوم خود می‌آورد: «عضویت ایران در شانگهای را دولت قبل کارهایش را انجام داد و فقط عضویت کامل انجام نگرفته بود. این را هم از دستاوردهای این دولت اعلام کردند!»
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس از ایجاد محدودیت برای این نماینده افشاگر حمایت کرد!
وحیدی به تحرکات حقوقی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مباحث حقوقی با عناوینی، چون کمیته حقیقت یاب در کنار جنگ شناختی و رسانه ای، یک جنگ جدی است. آن‌ها به دنبال واقعیت نیستند و برای فشار بر جمهوری اسلامی، این اصطلاحات را طراحی کرده اند.
یک کارشناس اقتصادی در یادداشتی زوایای مختلف مهار تورم و همزمان رشد تولید را تشریح کرده است.
رئیس جمهور در دو نامه جداگانه اصلاحات قانون مجازات اسلامی و جداول کلان و پیوست‌های مربوط به قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور را جهت اجرا ابلاغ کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه‌ها و اظهارات اخیر برخی از اصلاح‌طلبان درباره همه‌پرسی نشان می‌دهد آنان دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور هستند و انسجام ملی را برنمی‌تابند.
تیم فوتبال گل‌گهر در دقیقه 53 با ضربه پنالتی امین قاسمی‌نژاد اختلاف را در دربی کرمان به حداقل رساند.
اتاق اصناف ایران اعلام کرد: بر اساس دستور معاون رئیس‌جمهور و نامه وزیر فرهنگ به وزیر صمت، استفاده از اسامی و اصطلاحات بیگانه بر روی کالاها و تولیدات داخلی ممنوع و مستوجب مجازات خواهد بود.
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، از  سه اصلاح مهم در مصوبه هیئت دولت در اساسنامه صندوق‌های پالایشی یکم و دارا یکم خبر داد.
زیدآبادی گفت: در بسیاری از کشورهای جهان مخالفان در خیابان حضور دارند و مخالفت خود را بیان می‌کنند. ولی معلوم نیست چرا اینقدر در ایران از آن ترس وجود دارد. در همه جای جهان، مردم برای پیگیری مطالبات خود می‌آیند و پلیس هم جایگاه ویژه‌ای را برای آن‌ها اختصاص می‌دهد.
بنیاد حقوقی، داوری و آموزشی به مقوله تفهیم اتهام پرداخته و در بخشی از آن اشاره می‌کند که: تفهیم اتهام از حقوق متهم و از وظایف بازپرس است. این تفهیم باید به زبانی باشد و به‌گونه‌ای بیان شود که برای متهم قابل درک و فهم باشد، بنابراین در مواردی که متهم با اصطلاحات قانونی آشنایی ندارد، تفهیم باید با بیان ساده اما مشخص صورت بگیرد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفته است: تغییرات مستمر و گسترده‌ای که پس از انقلاب اسلامی در حوزه خدمت وظیفه عمومی صورت گرفته است، علاوه بر ارتقاء توان دفاعی کشور بهره‌های ملموس و قابل توجه نظیر استقلال، خودباوری، قناعت نظم‌پذیری، قانون‌گرایی، ایثار و بردباری برای جوانان به همراه داشته است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اصلاحات گسترده‌ای برای تبدیل دوره سربازی به دوران رشد، تعالی و توانمندسازی جوانان ایران انجام شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
اصلاحات اساسنامه صندوق‌های دارا یکم و پالایشی یکم به تصویب هیئت دولت رسید.
محسن هاشمی‌رفسنجانی نوشت: هم‌اکنون در شرایطی قرار گرفته‌ایم که احتیاج به حزب نیرومندی که اثرگذار در پهنه اجرایی کشور با اهداف توسعه‌ای و با برنامه‌محوری، اصلاح‌طلبی، اعتدال، عملگرایی، عدالت‌خواهی، همراه با تدین و هماهنگی با نظام، دیده می‌شود.
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با صدور بیانیه ای به نشست خبری مقتدی صدر واکنش نشان داد.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: جداول رشته محل‌های جدید و اصلاحات رشته محل‌ها در دو بخش «پذیرش با آزمون» و «پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی» در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شده و داوطلبان این آزمون می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته و مندرجات این اطلاعیه تا پایان روز شنبه ۲۲ مرداد به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۹۷۰۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۷۹۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
فعال سیاسی اصلاح طلب ، از حال و هوای دیدارش با رئیس دولت اصلاحات را گزارش داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ