در روز‌های پیش از اعتراضات، ابزار‌های زیادی برای برخورد با عدم رعایت حجاب توسط مسوولان مورد استفاده قرار می‌گرفت. یکی از روش‌های پرحاشیه و انتقاد برانگیز ارسال پیامک‌های کشف حجاب بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم وعده وزیر آموزش و پرورش، تغییری در رتبه‌بندی معلمان اعمال نشده است.
بار‌ها شنیده‌ایم که وقتی یک فرد از رخداد یا ماجرایی بسیار عصبانی و خشمگین می‌شود، می‌گوید کفرم را بالا آورده است. حالا به نظر می‌رسد تصمیم هفته قبل دولت برای ماجرای تغییر ساعت کار ادارات برای کارکنان دولتی از ساعت ۶ تا ۱۳ و کارکنان ستادی دستگاه‌های دولتی از ساعت ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ کفر اکثریت افراد درگیر با این موضوع را در آورده است
رحیمی‌جهان‌آبادی درباره تصمیم تغییر شمخانی، گفت: به‌هرحال رئیس دولت اختیاراتی دارد و می‌تواند در چارچوب آن عمل کند. اما پیامد‌های این تغییر قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌دانم دیدگاه دبیر جدید چیست و چقدر متفاوت با شمخانی است. قدر مسلم خلأ تجربه شمخانی و دیدگاه‌های مرضی‌الطرفین او در جناح‌های سیاسی در شورایعالی امنیت ملی پر نخواهد شد و وجود شمخانی در شرایط کنونی کشور بسیار موثر بود.
در گذشته نه چندان دور، موج‌های پروپاگاندا بر پایه متن‌ها و پیام‌های از پیش نوشته شده یا گروهی از افراد که به آن‌ها پول پرداخت شده بود، بنا می‌شد، اما اکنون فناوری‌هایی نظیر ChatGPT دورنمای ایجاد یک موج تبلیغاتی دروغین به وسیله ربات‌ها را به کلی تغییر داده‌اند.
نماینده جنبش جهاد اسلامی لبنان می‌گوید دشمن صهیونیستی به دنبال کاهش پیامدهای این جنایت است، اما پیام شهادت و اینکه رژیم صهیونیستی تا چه اندازه متجاوز است، به جهان مخابره شد.
هواداران دورتموند به دلیل کسب نتایج ضعیف توسط بایرن مونیخ و صدرنشینی تیمشان در بوندسلیگا به نوعی از توماس توخل تشکر کردند.
این سرطان یکی از خطرناک‌ترین و شایع‌ترین سرطان‌ها در بین خانم‌هاست.
کارشناسان مسائل غرب آسیا با واکاوی دلایل تغییر رفتار شاهزاده جوان سعودی، پیامدهای توافق ایران و عربستان را بررسی کردند.
معاون برنامه ریزی و مدیریت توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مجلس هیچ تغییر مثبت، رو به جلو و تحولی را در حوزه آموزش و پرورش اعمال نکرد.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تقویم آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور هر سال مرداد ماه اعلام می‌شود داوطلب ما از سال اول ما باید خود را برای ورود به دانشگاه آماده کند بنابراین یک یا دو ماه تاثیری در نتایج حاصله ایجاد نخواهد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: هیچ تغییری در مواضع جمهوری اسلامی ایران در چگونگی تعامل با حکومت سرپرستی افغانستان بوجود نیامده است.
مطهرنیا با بیان اینکه تعارفات دیپلماتیک در جای خود زیباست، گفت: «آنچه می‌تواند برای ایران و مردم ایران پیام‌آور موفقیت و امید به آینده باشد، نتایج و پیامد‌های این تعارفات دیپلماتیک است. به نظر می‌رسد چیزی در این زمینه تغییر نخواهد کرد. بازار ایران هوشمند است و همین امروز بازار به این سفر چگونه جواب داده است؟ به نظر می‌رسد دیگر زمان تعارفات دیپلماتیک و نشست‌های تبلیغاتی با سیاسیون جهان تمام شده است و مردم دنبال نتیجه هستند.»
سفیر روسیه در منامه می گوید دو کشور در تلاش هستند تا دامنه همکاری های اقتصادی خود را گسترش دهند.
رندرهای جدید، گلکسی S23 اولترا در چهار رنگ نشان می‌دهند و نکته‌ی مهم درمورد این عکس‌ها، کاهش چشمگیر انحنای نمایشگر است.
سیدجلال ساداتیان کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: نمره سیاست خارجی دولت، با ارفاق ۲ است. ما هنوز می‌گوییم آمریکایی‌ها پیام‌های خوب می‌دهند و می‌خواهند به برجام برگردند، درحالی‌که آن‌ها می‌گویند اولویت‌مان تغییر کرده است. این یعنی آمریکایی‌ها دست بالا را گرفته‌اند. درحالی‌که ما مدت‌هاست به همان برجام ۲۰۱۵ هم راضی شده‌ایم و دنبال همان هستیم، اما به همان هم نمی‌توانیم دسترسی پیدا کنیم.
روزنامه‌های ورزشی امروز ششم آذر ۱۴۰۱ همچنان در تسخیر اخبار حضور تیم ملی در جام جهانی است.
فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، معتقد است که حضور ارلینگ هالند باعث ایجاد تغییر در سبک بازی این تیم نشده است.
آنطور که سخنگوی دولت گفته است فعلا تغییری در نحوه واریز یارانه ها ایجاد نخواهد شد و یارانه به صورت ماهانه پرداخت می شود.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در بیانیه ای اعلام کرد: تغییری در آمادگی نیروهای هسته‌ای روسیه مشاهده نشده است.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: نظام پادشاهی بسیار سنتی بر انگلیس حاکم است و با مرگ ملکه و تغییر حاکمیت در این کشور تفاوت ماهوی در روابط و مناسبات ایران با انگلیس ایجاد نشده است.
سخنگوی دولت اعلام کرد: دولت هیچ تصمیمی برای تغییر در کابینه ندارد و وزرای اقتصادی دولت هیچ تغییری نمی‌کند.
جنگ روسیه و اوکراین که مرزهای دو کشور را درنوردیده و نیز تغییر ماهیت آن در بعد نظامی و ابعاد سیاسی باعث شده که به سختی می توان پیامدهای آن را برای منطقه و جهان  برشمرد.
اتحادیه عرب نسبت به پیامدهای هرگونه تغییر وضعیت حاکم بر مسجدالاقصی به شدت هشدار داد و گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال یهودی‌سازی بیت المقدس از طریق تعرضات روزانه به مسجد الاقصی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر مباحث عفاف و حجاب وارد مسئله سیاسی شود کاملا لطمه می‌خورد ستاد اعلام می‌کند این مسئله کاملا اجتماعی و اعتقادی است، اما در سال آینده یکی از عرصه‌هایی که سوءاستفاده می‌شود همین موضوع عفاف و حجاب است؛ و باید مجلس قبل از انتخابات فکری برای آن کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ