سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: هیچ تغییری در مواضع جمهوری اسلامی ایران در چگونگی تعامل با حکومت سرپرستی افغانستان بوجود نیامده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به موضع اخیر آمریکا مبنی بر این که برجام (توافق هسته‌ای) فعلا در دستور کار آن قرار ندارد، وجود کانال‌های دیپلماتیک با ایران چه توجیهی دارد؟ گفت: «داشتن کانال‌های باز گفتگو مهم است. تکرار می‌کنم که سیاست ما در قبال ایران تغییری نکرده است. ما در این باره بسیار صریح بوده‌ایم.»
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره موضع واشنگتن درباره مذاکرات برجام با توجه به این توافق گفت: موضع ما پیرامون مذاکرات برجام تغییر نکرده است. این مذاکرات درحال حاضر در تمرکز و دستورکار ما نیست.
سخنگوی وزارت خارجه قطر به موضع گیری درباره روابط با سوریه پرداخت.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور خارجه ارمنستان بر موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در خصوص پایداری مرزهای بین المللی و عدم تغییرات ژئوپلیتیکی در مرزهای مشترک کشورها تاکید کرد.
اولین گام تغییر رویکرد ایران در جنگ اوکراین و اتخاذ موضع بی‌طرفی قابل راستی‌آزمایی در قبال این جنگ است. رویکردی که در راستای منافع کشور است و بدون آن، بازگشت به مذاکرات هسته‌ای و دستیابی به توافق، غیرممکن است. جدا از سرنوشت جنگ، استمرار رویکرد کنونی کشورمان، مغایر با منافع ملی است.
خطیبی گفت: چین وارد کننده بزرگ نفت است و زمانی که شریک تجاری و استراتژیک شود رفتارش با ما تغییر می‌کند و در موضع سرمایه گذاری ها فعال‌تر عمل می‌کند.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت: بنابر اظهارات اروپایی‌ها ، غربی ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اتحادیه اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند، اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به تغییر موضع غرب نسبت به برجام با پایان اغتشاشات، گفت: آخرین تیری که آمریکایی‌ها و غربی‌ها داشتند بر هم زدن ثبات داخلی ایران برای امتیازگیری بود.
طی روز‌های گذشته نشانه‌ها حاکی از آن است که تغییری در مواضع ایران در قبال برجام رخ داده است. کمال خرازی در نشست گفتگو‌های تهران سخن از رفع همه اختلافات برجامی به میان آورد و اعلام کرد که تنها مسئله پادمان و اختلافات با آژانس باقی مانده است.
سخنگوی کاخ سفید گفت که موضع جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در قبال اوضاع اوکراین تغییری نکرده و واشنگتن به حمایت از اوکراین تا زمانی که ضروری باشد ادامه خواهد داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه با تغییر موضع خود تاکید کرد که از برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران قبل از جام جهانی مطمئن نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به برخی گزارشات در مورد جابجایی‌ها در منطقه قفقاز، موضع صریح ایران را در مخالفت صریح و قطعی با هر گونه تغییر ژئوپلتیک و مرزهای منطقه مورد تاکید قرار داد.
رئیس جمهور اوکراین مدعی است که باوجود اعلامیه برگزاری همه‌پرسی در جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک، موضع و اهداف کی‌یف تغییر نخواهد کرد.
در موضوع ‎همسایگان شمالی مواضع اصولی ‎ایران از ۳۰ سال پیش مشخص است و بارها توسط رهبر انقلاب، رئیس جمهور، وزیر خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه بیان شده که همانا تغییر ناپذیری مرزهای بین‌المللی و تغییرات ژئوپولیتیکی است.
با نگاهی که به مواضع رهبران ترکیه می توان به تغییر لحن آنها در قبال سوریه پی برد اما اینکه دمشق چه رویکردی در پیش خواهد گرفت، ذهن تحلیلگران امور را به خود مشغول کرده است.
کی روش در حالی به ایران برگشت که در ۸ سال حضور در راس تیم ملی موافقان و مخالفان زیادی داشت. یکی از مخالفان کی روش در سال‌های آخر حضور او در ایران، جواد خیابانی بود.
انتظار، واژه ای آشنا برای فوتبال ایران است؛ از روزهایی که همه منتظر مشخص شدن رییس فدراسیون بودند و حالا همه‌ی اخبار حول محور تغییر یا عدم تغییر کادر فنی تیم ملی می‌چرخد.
با درخشش دوباره علیرضا به طور حتم علاوه بر اسکوچیچ، سرمربی تیم فاینورد هم تغییر موضع خواهد داد و از این پس بیشتر از این بازیکن ایرانی در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد.
میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران واکنش جدید به حواشی اخیر تیم ملی نشان داد.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران به ملی‌پوشان هشدار داد در صورت ادامه این وضعیت در انتشار مواضع فنی و مدیریتی پیرامون فدراسیون و تیم ملی برخوردی جدی با آنها صورت می‌گیرد.
در پی اطلاع رسانی شهردار ناحیه ۸ در خصوص نشست دیوار حائل بوستان صلح و دوستی واقع در کوی دانشگاه امام حسین (ع) بر اثر بارش شدید باران در روز‌های اخیر، بازرس منطقه ۴ به‌همراه معاون فنی و عمران و رییس مسیل‌ها و قنوات منطقه در محل حادثه حضور یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ