روزنامه‌های ورزشی امروز ششم آذر ۱۴۰۱ همچنان در تسخیر اخبار حضور تیم ملی در جام جهانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیلی اظهار کرد: خادمان فرهنگ و هنر کشور نمایشگاه کتاب را با حدود هفت میلیون نفر برگزار کردند، رهبر بعد از سالها به نمایشگاه آمدند و بیش از سه ساعت و نیم در نمایشگاه حضور داشتند و در یک روز تعطیل که نمایشگاه ۱.۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت، هزار و ۸۰۰ خواهر طلبه آموزش دیده در صحنه امر به معروف کردند.
شاید در قرن بیستم اگر تصمیم اشتباهی گرفته می‌شد و زمان از دست می‌رفته هزینه از دست رفتن زمان به اندازه ۵ تا ۱۰ سال از دست دادن زمان بود، اما اکنون، اگر زمان را از دست بدهید، ممکن است فرصت از دست رفته دیگر امکان بازگشت یا رقابت را نداشته باشد. به همین دلیل است که تصمیمات باید به هنگام و عقلانی گرفته شود تا زمان را از دست ندهیم. ما دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم. در هر تصمیمی که دولت‌ها می‌گیرند، مردم چاره‌ای برای تطابق خود با این تغییرات ندارند و زمانی که تصمیم تغییر می‌کند، یک هزینه بازگشت نیز به جامعه تحمیل می‌شود.
اصرار چند پیشکسوت پرسپولیس نظر مدیرعامل این باشگاه را درباره قطع همکاری با افشین پیروانی به عنوان سرپرست این تیم تغییر داد.
دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان با دو تغییر مهم برگزار خواهد شد.
بهروز عطایی امروز از محمد طاهر وادی در ترکیب شروع کننده تیم ملی استفاده کرده بود.
بدون شک یکی از دلایل عدم صعود سایپا به لیگ برتر تغییر بد موقع در کادر فنی این تیم بود و بهتر اگر قرار به عدم صعود تیم بود، این اتفاق با همان محمود فکری رخ می داد.
درخشش جواد معنوی‌نژاد زبان گزارشگر عربی را به فارسی تغییر داد
عماد رضا می‌گوید در جواب انتقادات به تیم ملی جوانان عراق سکوت کرده بودند اما حالا مسابقات آسیایی را درو کرده‌اند.
دیوید اورنستین در آستانه دیدار منچسترسیتی مقابل لایپزیش به انتقاد از کوین دی‌بروینه پرداخته و می‌گوید گستاخی او در دیدارهای اخیر سیتی ناشی از افت فنی این ستاره بلژیکی است.
جواد یگانه اظهار داشت: پرواز شرکت هواپیمایی آسمان با توجه به شرایط نامساعد جوی در ایلام و کاهش دید افقی قادر به فرود در فرودگاه شهدای ایلام نبود.
قعرنشین لیگ عربستان نخستین پیروزی خود در فصل ۲۳-۲۰۲۲ را به دست آورد.
عملکرد پرسپولیس در تقابل با صنعت نفت ابادان نشان از تغییر دیدگاه این تیم با تعویض شیوه بازی می‌دهد.
عملکرد پرسپولیس در تقابل با صنعت نفت ابادان نشان از تغییر دیدگاه این تیم با تعویض شیوه بازی می دهد.
زمانی که داخل خودرو بودم و راننده تغییر مسیر داد، من از طریق برنامه واتس آپ برای خواهرم موقعیت مکانی خودم را فرستادم و بعد هم گوشی را زیر صندلی انداختم، می‌توانید از طریق موقعیت یاب گوشی خواهرم محل تردد آن‌ها را بررسی کنید
عضو هیات علمی گروه هیدرولوژی و منابع آب دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه ۷۰ درصد سد چم‌شیر روی سازند گچساران است، گفت: بر اساس گزارش‌های داده شده آورد رودخانه زهره در محل سد چمشیر، ۱.۷ میلیارد مترمکعب خواهد بود و بر این اساس برنامه‌ریزی کرده‌اند در حالی که این برآورد بر اساس آمار سال ۸۸-۸۷ است و می‌دانیم در ۱۰ تا ۱۵ سال اخیر به دلیل خشکسالی و تغییر اقلیم، میزان بارش‌ها به شدت کم شده و آورد رودخانه کاهش یافته است. از طرف دیگر، منشاء شوری‌ها معلوم نیست بنابراین با توجه به ابهامات در ورودی و خروجی، نمی‌توانیم به این داده‌ها اعتماد کنیم.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به فرهنگ «ما نمی‌توانیم» به عنوان یکی از گزاره‌های غلط حاکم بر جامعه‌ی قبل از انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب با سازندگی و حرکت‌های خلاقانه این ذهنیت را به تدریج تغییر داد که نتیجه آن انجام کار‌های بزرگی همچون ساخت سدها، نیروگاه ها، بزرگراه ها، تجهیزات صنایع نفت و گاز و بسیاری از زیرساخت‌ها به‌ دست متخصصان جوان داخلی بود.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به فرهنگ «ما نمی‌توانیم» به عنوان یکی از گزاره‌های غلط حاکم بر جامعه‌ی قبل از انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب با سازندگی و حرکت‌های خلاقانه این ذهنیت را به تدریج تغییر داد که نتیجه آن انجام کار‌های بزرگی همچون ساخت سدها، نیروگاهها، بزرگراهها، تجهیزات صنایع نفت و گاز و بسیاری از زیرساخت‌ها به‌دست متخصصان جوان داخلی بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد، گفت: آمریکا در مسیر فروپاشی قرار گرفته است و علت آن هم این است که تمدن غرب فاقد گفتمان جذاب و مورد استقبال ملت‌های دنیاست.
مرد مسافرکش ۱۰ روز بعد با تلاش کادر درمان به زندگی برگشت و به هوش آمد. او که به‌خاطر آسیب شدیدی که به حنجره‌اش وارد شده بود، به سختی می‌توانست صحبت کند، گفت: با خودروی پرایدم مسافرکشی می‌کردم که ۲ مرد جوان از من خواستند به‌صورت دربستی آن‌ها را از خیابان دامپزشکی به ستارخان ببرم. در بین راه یکی از آن‌ها چاقویی روی گلویم قرار داد و تهدید کرد که تغییر مسیر بدهم.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: به نظرم هنوز هم برای نظام فرصت هست. شما افراد بسیار بزرگی را در خانه هایشان گذاشته اید و حرف هایشان را گوش نمی دهید و طردشان می کنید، نمونه اش آقای خاتمی است و افراد دیگر که من نمی خواهم خیلی اسم ببرم، طبیعی است که یک نفر از مجلس بلند می شود و می گوید ۶۰ درصد اینها فاسد و فاحشه هستند. حرف های آقای خاتمی کجا و حرف های این آقا کجا؟ چرا باید این آدم سخنگوی مملکت و مجلس شود که تمام وجودش خشم، خشونت، فحاشی و وقاحت است؟! یک کسی مثل آقای خاتمی شما را نصیحت می کند که حرف مردم را ببینید و مطالبه مردم را گوش کنید، اراده کنید، اصلاح کنید و کشور را نجات بدهید.
دختر جوان به بازپرس گفت: هوا تاریک شده بود که از خانه دوستم بیرون آمدم و کنار خیابان منتظر ماشین بودم که یک خودروی پژو توقف کرد و من به گمان اینکه مسافرکش است، سوار شدم. وقتی در بین راه، اما راننده تغییر مسیر داد و وقتی اعتراض کردم توجهی نکرد. او نقشه آدم‌ربایی در سر داشت و می‌خواست مرا مورد آزار و اذیت قرار بدهد.
فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، معتقد است که حضور ارلینگ هالند باعث ایجاد تغییر در سبک بازی این تیم نشده است.
دستیار جوان و پرتغالی کارلوس کی‌روش در غیاب راجر دسا وظایف او را انجام داد.
نساجی در بازی خارج از خانه با تیم پیکان گلی دریافت نکرد و این اولین بار بود که در فصل جاری نساجی بازی اش را بدون گل خورده به پایان می برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ