نماینده جنبش جهاد اسلامی لبنان می‌گوید دشمن صهیونیستی به دنبال کاهش پیامدهای این جنایت است، اما پیام شهادت و اینکه رژیم صهیونیستی تا چه اندازه متجاوز است، به جهان مخابره شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناسان امنیتی پاسخ اتاق مشترک مقاومت فلسطین در نوار غزه به شهادت خضر عدنان را حامل نشانه‌ها و پیام‌های متعددی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی دانستند.
مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شیخ خضر عدنان، تأکید کرد: هر قطره خونی که از فلسطینیان ریخته شود، مقدس و منشأ جوشش و تحولات بزرگی است
خضر عدنان در یک اتاق کوچک در درمانگاه زندان الرمله در حالیکه شرایط جسمی بسیار وخیمی داشت به شهادت رسید.
بررسی ابعاد شهادت خضر عدنان در زندان رژیم صهیونیستی و احتمال واکنش‌های کوبنده آتی از سوی نیروهای مقاومت از محورهایی است که روزنامه مطرح جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
دبیرکل سازمان ملل خواستار انجام تحقیقات شفاف درباره شهادت خضر عدنان شد
دبیرخانه کنفرانس بین‌ المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس، در پیامی ضمن تبریک شهادت شیخ خضر عدنان نوشت: شهادت شیخ خضر عدنان و امثال ایشان از عمر رژیم صهیونیستی با سرعت بیشتری خواهد کاست.
حزب الحق یمن با تسلیت شهادت خضر عدنان، اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی بر ضرورت تداوم مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
دفتر سیاسی انصارالله یمن ضمن تسلیت شهادت خضرعدنان از مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد.
ناصر کنعانی در واکنش به شهادت شیخ خضر عدنان اظهار داشت: شهادت این مجاهد در بند، حقانیت و مظلومیت مقاومت ملت فلسطین را بیش از پیش به تصویر کشید.
دبیرخانه اتحادیه عرب با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شیخ خضر عدنان، مسئولیت کامل هر گونه عواقب این جنایت را به عهده رژیم اشغالگر دانست.
حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان از جامعه جهانی و نهادهای حقوق بشر خواست برای رسوا ساختن جنایات رژیم صهیوینستی اقدام جدی انجام دهند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت شیخ خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی را به وی تسلیت گفت.
شهادت خضر عدنان در زندان رژیم صهیونیستی واکنش قاطعانه مقاومت فلسطین را به دنبال داشت به طوری که اراضی اشغالی هدف گسترده حملات موشکی گسترده قرار گرفت.
در پی شهادت «خضر عدنان» اسیر برجسته فلسطینی در زندان رژیم اشغالگر، ارتش این رژیم امروز سه‌شنبه مانور‌های خود را که قرار بود صبح امروز در مجاورت نوار غزه اجرا کند لغو کرد.
وکیل شهید خضر عدنان در واکنش به شهادت وی، رژیم صهیونیستی را مسئول مستقیم این رخداد دانست و تاکید کرد: صهیونیست‌ها در رسیدگی به وضعیت جسمانی خضر عدنان، عامدانه کوتاهی کردند.
شیخ خضر عدنان که امروز پس از هشتاد و هفت روز اعتصاب غذا به شهادت رسید، در سخنانی توصیه‌ای به یادماندنی به فلسطینیان داشته است.
شهادت خضر عدنان در زندان رژیم صهیونیستی واکنش قاطعانه مقاومت فلسطین را به دنبال داشت به طوری که اراضی اشغالی هدف گسترده حملات موشکی گسترده قرار گرفت.
«حازم قاسم» با بیان اینکه شهید خضر عدنان نماد مقاومت ملت فلسطین است، تأکید کرد که شهادت او انگیزه و شتاب جدیدی به مقاومت علیه رژیم اشغالگر خواهد بخشید.
شهادت خضر عدنان در زندان رژیم صهیونیستی واکنش قاطعانه مقاومت فلسطین را به دنبال داشت به طوری که اراضی اشغالی هدف گسترده حملات موشکی گسترده قرار گرفت.
«خضر عدنان» که در زندان رژیم صهیونیستی بر اثر بی توجهی پزشکی به اوضاع وخیم وی به شهادت رسید در وصیت‌نامه خود وعده پیروزی به ملت فلسطین داد.
جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری و غزه در پی شهادت خضر عدنان، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت علیه این اسیر فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
«خضر عدنان»، زندانی فلسطینی پس از اعتصاب غذای ۸۷ روزه سرانجام در زندان‌های صهیونیستی به شهادت رسید.
خضر عدنان اسیر فلسطینی پس از گذشت ۸۰ روز از اعتصاب غذای خود، دچار وضعیت جسمی بسیار خطرناک و شرایط وخیمی شده است.
نظامیان صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی که تنها 77 روز از آن گذشته، تاکنون 88 فلسطینی را در مناطق مختلف اراضی اشغالی به شهادت رسانده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ