آنطور که سخنگوی دولت گفته است فعلا تغییری در نحوه واریز یارانه ها ایجاد نخواهد شد و یارانه به صورت ماهانه پرداخت می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن هاشمی گفت: ساختار فعلی انتخابات باید تغییر کند تا مشارکت بالا برود. ۴۰ سال قبل مرحوم هاشمی رفسنجانی توسط آیت الله جنتی تایید صلاحیت شدند و اخیرا همین ایت الله جنتی با ۱۰۰ سال سن دوباره برای ریاست شورای نگهبان منصوب شدند. خود همین عدم تغییر باعث می‌شود مشارکت کم شود.
بهروز عطایی می‌گوید او جوانگرایی نکرده بلکه تغییر نسل داده و ظرفیت والیبال ایران در حال حاضر همین نفرات هستند.
این قانون فعلا قرار است که در چند کشور اروپایی اجرا شود و سپس فیفا آن درباره اجرای آن در سراسر جهان تصمیم‌گیری خواهد کرد.
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به موضع اخیر آمریکا مبنی بر این که برجام (توافق هسته‌ای) فعلا در دستور کار آن قرار ندارد، وجود کانال‌های دیپلماتیک با ایران چه توجیهی دارد؟ گفت: «داشتن کانال‌های باز گفتگو مهم است. تکرار می‌کنم که سیاست ما در قبال ایران تغییری نکرده است. ما در این باره بسیار صریح بوده‌ایم.»
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش مراکز معاینه فنی فعال در روزهای جمعه و همچنین تغییر ساعت مراکز خبر داد.
تبریز - معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در این برهه زمانی صلاح نیست در خصوص تغییر مالکیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس تصمیم گیری کنیم.
صرف‌نظر از نتیجه انتخابات پیش روی ترکیه، چندین سناریوی بالقوه برای رویکرد ترکیه به شمال غرب سوریه وجود دارد. اولین سناریو حفظ وضعیت ثبات فعلی در منطقه را به دنبال دارد که در آن بعید است دولت جدید تغییری مطرح کند. سناریوی دوم خروجی نسبی را خواهد دید، نسبی از لحاظ سیستم حکومتی که در آن ممکن است ترکیه مشوق شکل‌گیری یک مجموعه حکومتی منفرد در شمال غرب سوریه باشد.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: در جریان تغییرات در کادرفنی تیم ملی نیستم و فعلا کارهای درمانی‌ام را انجام می‌دهم.
پژوهشگر ارشد مسائل خاورمیانه گفت: فعلا هیچ دلیل قانع کننده‌ای نداریم که بگوییم روابط طرفین، استراتژیک خواهد شد؛ زیرا همچنان رقابت استراتژیک، ساختار‌های سیاسی متفاوت و رقابت ژئوپلیتیک در لبنان، سوریه و عراق بین ایران و عربستان وجود دارد. هرچند شکل این رقابت‌ها بعضا تغییر کرده است. قهرمانپور در پایان درباره آینده مناسبات تهران و ریاض نیز گفت: «به نظر من این روابط همچنان تاکتیکی باقی می‌ماند مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد که روابط را به سمت دیگری سوق دهد.»
جلو کشیدن ساعت که زمانی، راهی برای افزایش کارآمدی کسب و کار‌ها و کارخانه‌ها بود، حالا از هدف اصلی‌اش دور شده و حتی به برخی صنایع آسیب می‌زند. تلاش‌هایی توسط نهاد‌های دولتی کشور‌ها از جمله مجلس سنا و اتحادیه اروپا برای توقف تغییر ساعت‌ها انجام شده، اما تا تصویب نهایی این طرح‌ها، راه زیادی باقی‌است، چون برای سیاستمداران دنیا، مسائلی مثل جنگ اوکراین، تورم و بحران انرژی دراولویتند. به نظر می‌رسد که فعلا امیدی به تغییر در این رویه صد ساله نیست و در بسیاری از نقاط جهان در آستانه فصل گرما، «زمان پرواز می‌کند».
قابلیت فعال شدن بند فسخ ارلینگ هالند پس از تمدید قرارداد پپ گواردیولا از سال 2024 به سال 2025 منتقل شد.
کارشناس بازار سکه و طلا پیش‌بینی کرد که با توجه به شرایط فعلی بازار و تعطیلی فردا، بازار طی روزهای پیش‌رو (حداقل تا روز یکشنبه) تغییر چندانی نداشته باشد.
در 6 ماه گذشته هیچ باشگاهی به اندازه چلسی در انتقالات فعال نبوده و یوفا پس از شکایت چند باشگاه به دنبال اصلاح برخی قوانین نقل و انتقالاتی است.
مدیران یوونتوس فعلا به تغییر مربی فکر نمی کنند ولی اگر تیم به اهداف مدنظرش در پایان فصل نرسد، برکناری مکس آلگری اجتناب ناپذیر خواهد بود.
سرپرست فدراسیون بوکس ایران درباره برنامه‌های فعلی خود و خواسته‌های وزارت از او در شرایط فعلی صحبت کرد.
حسین کنعانی مقدم گفت: متاسفانه قانونی که آقای احمدی‌نژاد مصوب و ابلاغ کرد کاملاً با آنچه قرار بود اجرا شود، متفاوت بود. آنچه که احمدی نژاد ابلاغ کرد یک وظیفه مشخص برای نیروی انتظامی مد نظر قرار داده بود. یعنی اجرای امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده پلیس گذاشت.
خبر تغییر رستم قاسمی که در سه روز گذشته به‌صورت جدی ازسوی دولت دنبال می‌شد، به‌نظر می‌رسد که در سطحی دیگر در حال پیگیری است. طی روزهای گذشته برخی خبرها حتی حاکی از انتخاب جانشینی برای قاسمی از میان افراد نزدیک به دولت بود و در این چارچوب مذاکراتی نیز با برخی چهره‌ها انجام شده بود؛ اما فعلا تغییرات در سطوح پایین‌تر رخ خواهد داد.
سیاوش یزدانی روزهای سختی را سپری می‌کند؛ او باید در شروع دوباره تمرینات برای رسیدن به ترکیب استقلال تلاش مضاعفی به کار بگیرد.
مالک جدید توییتر قصد دارد سازوکار حضور افراد با تیک آبی را در توییتر تغییر دهد.
فعال سیاسی گفت: آنچه ملاحظه می کنیم می بینیم که هیچ تغییری در وضع کشور اتفاق نیفتاده است.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، معتقد است یولیان ناگلزمان روند ضعیف فعلی را تغییر خواهد داد.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، معتقد است یولیان ناگلزمان روند ضعیف فعلی را تغییر خواهد داد.
چگونه مردم ایران می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند. همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران بجز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا می‌گوید که رئیس جمهوری فعلی این کشور با استفاده از جنگ اوکراین به‌دنبال مهندسی تغییر نظام در روسیه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ