مدیر آبفای کشور در نشست خبری گفت: هزینه بهره برداری و توزیع آب برای هر مترمکعب ۱۰۰۰۰ تومان بوده که از مردم تنها ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ تومان دریافت می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آراسته با اشاره به اینکه هم اینک و براساس معیار‌های این وزارتخانه بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۹۱ سالمند بالای ۶۵ سال در کشور زندگی می‌کنند، گفت: براساس داده‌های جمع آوری شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸۱ هزار و ۶۶۸ خانوار دارای سرپرست ۶۵ سال به بالا در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند و تنها درآمدشان یارانه است. موضوعی که حمایت از این گروه از سالمندان را دارای اهمیت دو چندانی کرده است.
مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از ثبت بیش از ۶۵ هزار تماس مرتبط با اورژانس اجتماعی از ابتدای سال خبر داد.
اصلاح و نوسازی نزدیک به ۶۵ هزار هکتار از باغات میوه‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری در سال جاری در دست اقدام است.
مصرف برق کشور در روز گذشته به ۶۶ هزار و ۸۰ مگاوات رسید که نسبت به سال گذشته ۶.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: با کمبود ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی آتش نشان مواجه هستیم اما در ظرف ۴ تا ۶ دقیقه خدمات به شهروندان ارائه می‌شود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: با کمبود ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی آتش نشان مواجه هستیم اما در ظرف ۴ تا ۶ دقیقه خدمات به شهروندان ارائه می‌شود.
رشت- رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۶۵ درصدی مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۵۳ هزار تن برگ سبز چای به ارزش ۷۳۵ میلیارد تومان خریداری شده است.
در شهر جدید پرند ۱۸ هزار و پردیس ۶۵ هزار واحد مسکونی خالی وجود دارد که بنا به گفته استاندار تهران قرار است تا یک ماه آینده از طریق گشتهای شناسایی مشخص شوند و از ۱۵ شهریور مشمول مالیات خواهند شد. همچنین حدود ۷۰۰۰ بنگاه معاملات ملکی غیرمجاز در استان پلمب می‌شوند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: با رشد ۶۵ درصدی تیراژ تولید از ابتدای سال کاری امسال تا پایان فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خودروهای قابل عرضه به مشتریان نیز در هفته جاری به ۲۵ هزار دستگاه خواهد رسید.
وزیر صمت گفت: سامانه‌ای راه‌اندازی شده تا ۳۴ هزار تجهیزات صنعتی در داخل ساخته شود که اکنون ۲۴ هزار تقاضا برای ساخت ثبت شده است.
تبریز- معاون توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: ۸۰ هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش مشمول بازنشستگی هستند که احتمالاً حدود ۶۵ هزار نفر از آنها تا مهر سال آینده بازنشسته خواهند شد.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هر یک ۲۵۰۰ تا ۵ هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هرکدام ۲۵۰۰ تا ۵هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
رئیس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ایجاد ۶۵ هزار طرح اشتغال در مناطق محروم از ابتدای سال خبر داد.
براساس قانون حمایت از صنعت برق ۱۰ درصد مبلغ برق مصرفی در سقف ۶۶هزار میلیارد ریال تعیین می شود.مشترکان برق روستایی و عشایری مجاز و برق چاه‌های کشاورزی مجاز از شمول حکم این بند معاف هستند.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۵ هزار و ۶۶ واحد به مبلغ ۲۲ هزار و ۳۰۴ میلیاردتومان خبر داد.
اهواز- مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: ۶۵ هزار معلول با معلولیت متفاوت در استان خوزستان از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به فعالیت سامانه امدادیار، از عضویت حدود ۶۵ هزار امدادگر در این سامانه خبر داد.
مدیر نظارت بر بورس‌ها سازمان بورس از فروش 65 هزار برگه بیمه سهام یار طی دو روز دربازار سهام کشور خبرداد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: تا امروز برای احداث ۶۵ هزار واحد مسکونی تفاهم‌نامه امضا کرده ایم.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: تا به امروز برای احداث ۶۵ هزار واحد مسکونی تفاهم‌نامه امضا کردیم.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: سالانه باید ۲۰۰ هزار واحد فرسوده نوسازی شود اما در حال حاضر ۶۵ هزار واحد در دست ساخت است.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: این صندوق از زمان تأسیس تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال دارد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: این صندوق از زمان تأسیس تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ