مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: این صندوق از زمان تأسیس تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ضریب پشتیبانی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مطلوب است و باید این موضوع به ثبات برسد.
معاون ستاد ملی جمعیت در سالروز تأسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از حمایت دولتی از مادرانی که ۳ فرزند یا بیشتر دارند خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۷۰ درصدی بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سوی دولت خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۷۰ درصدی بودجه این صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سوی دولت خبر داد.
هجدهمین سالروز صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر امروز با حضور مدیران و کارگزاران این صندوق برگزار شد.
مدیر عامل صندوق بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از افزایش ۶۰ درصدی درآمد بیمه شدگان خبر داد.
مدیر عامل صندوق بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از افزایش ۶۰ درصدی درآمد بیمه شدگان خبر داد.
مجلس شورای اسلامی مصوب کرد سازمان بیمه سلامت نسبت به پوشش خدمات درمانی در دو صندوق بیمه سلامت همگانی و بیمه روستاییان و عشایر اقدام کند.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: بودجه سال آینده صندوق ۱۶۵ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نحوه دریافت تسهیلات قرض الحسنه برای بیمه شدگان روستایی را تشریح کرد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از پرداخت وام ۵ میلیون تومانی به مستمری‌بگیران این صندوق خبر داد .
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از رشد ۴۵ درصدی تعداد بیمه شدگان در دولت سیزدهم خبر داد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: سطوح درآمدی در سال جاری ۶۰ درصد افزایش یافت و پیشنهاداتی برای افزایش دوباره آن در سال آینده ارائه کرده‌ایم.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از اجرای تفاهم‌نامه بیمه حوادث ۵۰۰ هزار خانه روستایی در ۸ استان خبر داد.
مدیرعامل صندوق بیمه‌های اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان، در ارتباط با خدمات بیمه اجتماعی به روستاییان، عشایر و کشاورزان تحت پوشش این صندوق، توضیحاتی ارائه داد.
بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با حضور در خبرگزاری مهر به سوالات خبرنگار مهر پاسخ گفت.
بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خدماتی مانند پرداخت مستمری سالمندی و از کارافتادگی و بازماندگی به جامعه هدف ارایه می دهد.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از بیمه حوادث تمامی خانه‌های روستایی آذربایجان غربی خبر داد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان ،کشاورزان و عشایر از آغار طرح بیمه تکمیلی بازنشستگان روستایی و عشایر خبر داد.
مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر از افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی روستاییان و عشایر در سال جاری خبر داد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: امسال و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، سطوح درآمدی مشمولان این صندوق افزایش خواهد یافت‌.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: این صندوق از زمان تأسیس تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال دارد.
با حکم سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضا جدید هیأت مدیره و هیأت نظارت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ