در شهر جدید پرند ۱۸ هزار و پردیس ۶۵ هزار واحد مسکونی خالی وجود دارد که بنا به گفته استاندار تهران قرار است تا یک ماه آینده از طریق گشتهای شناسایی مشخص شوند و از ۱۵ شهریور مشمول مالیات خواهند شد. همچنین حدود ۷۰۰۰ بنگاه معاملات ملکی غیرمجاز در استان پلمب می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید دفاع مقدس صبح پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد خاک کشور شد. پیکر این شهیدان والا مقام همزمان با دوم محرم الحرام سال ۱۴۴۵ بر دوش مردم و در حضور خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و فرماندهان نظامی پس از سال‌ها به وطن بازگشت. تاکنون طی عملیات‌های تفحص متعدد در مناطق داخلی و برون مرزی (کشور عراق)، پیکر بیش از ۴۵ هزار شهید مفقود الاثر دفاع مقدس پیدا شده است.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۸۷۷۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۷۶ هزار و ۳۶۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
امروز با وجود ریزش شاخص کل بورس اما بازار شاهد نمادهای با تقاضا بود.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای دریافت گواهینامه رانندگی با خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد و سن اخذ گواهینامه رانندگی همان ۱۸ سال است و برای خانم‌ها و آقایان فرقی ندارد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به دولت می‌دهید، گفت: با توجه به تنگنا‌هایی که وجود داشته من به دولت فعلی نمره ۱۸ می‌دهم.
رئیس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته با وجود داشتن بخشی از امکانات اجرای این طرح به حداقل ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
اگرچه از دست دادن چربی ناحیه شکم می‌تواند دشوار باشد، اما اگر به دنبال کاهش چربی اضافی شکم هستید، چندین کار موثر وجود دارد که می‌توانید انجام دهید.
۱۸ میلیون اراضی کشاورزی در کشور وجود دارد که بیش از نیمی از آن دارای تداخلات و مشکلات اراضی بین دولت و اشخاص است.
رئیس ایدرو با بیان اینکه ۸۱ هزار طرح نیمه تمام در کشور ومود دارد، گفت: ۲۷۱ شهرستان با ۱۸ میلیون نفر جمعیت یا واحد صنعتی ندارند یا تعداد واحدها کمتر از میزان هدف‌گذاری است.
بازار سرمایه دقیقا از اول بهمن‌ماه با حدود ۱۰هزار میلیارد تومان خروج پول حقیقی مواجه بوده و نزولی بوده است. در نگاهی به دلایل منفی شدن بازار در روزهای اخیر و همچنین خروج سنگین پول حقیقی از بازار سرمایه در این مدت (پولی که بخش زیادی از آن پتانسیل ورود به بازارهای موازی را داشته و این ورود به بازارهای موازی مطمئنا اثرات مخربی برای اقتصاد خواهد داشت) به چند دلیل عمده می‌رسیم. این دلایل در واقع مهم‌ترین چالش‌های سهامداران و سرمایه‌گذاران تا پایان سال به شمار می‌روند.
حتما شما هم از شنیدن این خبر متعجب شده‌اید. اینکه چطور یک مرغ با وجود اینکه سرش را بریده‌اند ۱۸ ماه زنده مانده است. این گزارش عجیب اما واقعی را بخوانید!
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه تاکنون ۴۳ درصد بافت فرسوده تهران نوسازی شده است، گفت: در مناطق ۱۷ و ۱۸ ؛ ۶ هزار پلاک وجود دارد که نوسازی آن‌ها مشروط به یک نامه از وزارت راه است.
قاسم زاده گفت: ۳۸ درصد پرشدگی سد ها وجود دارد که معادل ۱۸ میلیارد متر مکعب میشود که این عدد نسبت به سال گذشته افزایش دو درصدی داشته است.
قاسم زاده گفت: ۳۸ درصد پرشدگی سد ها وجود دارد که معادل ۱۸ میلیارد متر مکعب میشود که این عدد نسبت به سال گذشته افزایش دو درصدی داشته است.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید زمینه ای فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. باید دانشجویان به گونه‌ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم، نه علیه هم.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید شرایطی را فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند؛ باید دانشجویان به گونه ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم نه علیه هم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از وجود ۱۸ هزار خودرو در پارکینگ خبر داد و اعلام کرد که طرح ترخیص خودروهای رسوبی با امکان قسط‌بندی جرایم ادامه دارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشورمان از وجود ۱۸ هزار خودرو در پارکینگ خبر داد و اعلام کرد که طرح ترخیص خودروهای رسوبی با امکان قسط‌بندی جرایم ادامه دارد.
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در رابطه با این خبر گفت: در محل حادثه مشاهده شد که یک حلقه چاه فاضلاب حدوداً ۱۲ متری در یک منزل قدیمی سه طبقه وجود داشته که تخریب شده و در پی آن یک خانم جوان حدوداً ۱۸ ساله به داخل چاه سقوط کرده بود. آتش‌نشانان با احتیاط کامل و با توجه به سست بودن دیواره‌ها و احتمال ریزش دوباره چاه عملیات را آغاز کردند و موفق شدند این خانم جوان را از چاه خارج کنند، اما امدادگران اورژانس پس از معاینه وی مرگش را تأیید کردند.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۱۰ هزار و ۶۶۷ اتوبوس و ۱۸ هزار و ۶۰ مینی بوس و سواری از ۲۸ شهریور تا پنج مهر، ۴۴۸ هزار و ۲۳ زائر را به مشهد مقدس رساندند.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.
یک دوقلوی برزیلی که از سر به یکدیگر متصل بودند با کمک جراحان مستقر در انگلیس به طور موفقیت آمیز از یکدیگر جدا شدند.
هنوز اطلاعات شفافی درباره چرایی این اختلال منتشر نشده است. بنابراین نمی‌توان به‌طور مشخص در این باره قضاوت کرد. اما یک خروجی مشخص دارد و آن اینکه زیرساخت‌های ارتباطی کشور هم دچار فرسودگی هستند و نیازمند نوسازی‌اند. اختلال در یک‌پنجم ظرفیت اینترنتی کشور می‌تواند به ظرفیت‌های آموزشی، اقتصادی، اجتماعی و... کشور آسیب‌های جدی وارد سازد. دردآور اینکه هماهنگی میان بخش‌های مختلف وجود ندارد.
ارزش سهام عدالت امروز در مقایسه با روز گذشته ۰.۵ درصد کاهشی بود و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۲۱۱ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ