گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، مدعی شد کار تیمش برابر میلان دشوار خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال می گوید آنها امشب در دو مسابقه به میدان رفتند، هم در برابر گرمای هوا و هم تیم صنعت نفت آبادان.
حسینی در شرایطی امروز برابر پرسپولیس به میدان می رود که او هرگز در جریان بازی، موفق به شکست این تیم نشده است.
استیون جرارد، اسطوره لیورپول، گفت پنالتی اینتر برابر میلان باید گرفته می‌شد و همین حرف، واکنش هواداران را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.
برای درست کردن شله زرد زعفرانی مجلسی به مقدار زیاد باید نسبت‌ها را به ترتیب زیر زیاد کنید: مقدار شکر دو برابر برنج و مقدار آب پنج برابر برنج. اگر این نسبت را رعایت کنید می‌توانید هر میزان که شله زرد می‌خواهید را به خوبی عمل بیاورید.
سیمونه اینزاگی ضمن ستایش از بازیکنانش به خاطر ارائه نمایش خوب برابر پورتو در لیگ قهرمانان گفت که حالا فقط باید روی پیروزی برابر یوونتوس تمرکز کنند. او غیبت میلان اشکرینیار را نیز تایید کرد.
میلان و ناپولی باید ظرف هفده روز، سه دیدار فوق العاده حساس و مهم را برابر همدیگر برگزار کنند.
سون هیونگ مین بازی فردا برابر میلان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مهمترین بازی فصل تاتنهام عنوان کرد.
نساجی بعد از شکست در برابر سپاهان در استادیوم شهید وطنی به خوبی می دانست برای امتیاز گیری از استقلال باید در جنگ میانه میدان بازنده نباشد.
کارشناس فوتبال روسیه توصیه کرد تیم ملی این کشور باید با تمام قوا برابر ایران به میدان برود.
وزیر جهاد کشاورزی از هدفگذاری ۳ میلیارد دلاری در بخش تجاری بین دو کشور ایران و قزاقستان خبر داد و گفت: از این میزان نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار انجام شده است که باید به ۶ برابر ارتقا یابد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: افزایش میزان تاب‌آوری اجتماعی دانش آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت بوده که باید گام‌های علمی در زمینه برداشته شود.
رئال مادرید فردا باید برابر کاسرنیو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری به میدان برود و تصمیم بر این شده که با اتوبوس راهی شهر کاسرس شوند. کارلتو از این بابت ابراز خوشحالی کرد.
گروسی گفت: «ایران به ما اطلاع داد که ظرفیت خود را برای تولید اورنیوم با غنای ۶۰ درصد، سه برابر می‌کنند، نه دو برابر.» وی ادعا کرد که این میزان «بسیار نزدیک به سطح نظامی یعنی ۹۰ درصد است.»
شگفتی ترکیب ایران برابر انگلستان در اولین تورنمنت مهم خودش همراه با تیم ملی بزرگسالان باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران از ابتدا به میدان برود و او کسی نیست جز: علی کریمی!
تکلیف دو پست تیم ملی برای دیدار با انگلیس تا حد زیادی مشخص شده است و باید منتظر نمایش کاپیتان در میانه میدان برابر حریف بود.
مهدی مهدی‌پور معتقد است استقلال در دیدار برابر آلومینیوم تیم برتر میدان بوده اما عملکرد خوب دروازه‌بان حریف مانع پیروزی آبی‌پوشان شده است.
کارلو آنچلوتی معتقد است رئال بای با همان ذهنیتی که در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول قرار گرفت، در ال‌کلاسیکو به میدان برود.
استفانو پیولی، مربی میلان، اطمینان دارد که تیمش امشب برابر چلسی عملکردی متفاوت نسبت به بازی رفت خواهد داشت و ثابت می کند که شکست 3-0 هفته گذشته اتفاقی بود.
مکس الگری معتقد است که میلان پس از شکست 3-0 از چلسی در لیگ قهرمانان خطرناک‌تر از قبل شده و کار دشواری برابر این تیم خواهند داشت.
روند 22 بازی بدون شکست میلان مقابل ناپولی پایان داده شد و این تیم در خانه برابر تیم لوچانو اسپالتی، 1-2 شکست خورد.
رئیس‌جمهور در دیدار با تجار ایرانی حاضر در ازبکستان گفت: از میزان روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و ازبکستان راضی نیستیم و این روابط باید افزایش پیدا کند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، امیدوار است که تیمش از شکست چلسی برابر دینامو زاگرب درس گرفته باشد.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه سود سهام عدالت امسال نسبت به ۱۳۹۹، دو برابر شده است، اعلام کرد: قانون می‌گوید که افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی باید سهام عدالت داشته باشند، اما حدود سه و نیم میلیون نفر از آن‌ها سهام عدالت ندارند.
فردا پنجمین عرضه اولیه سال جاری انجام خواهد شد و در آن سیمان آبیک با نماد سابیک سهام خود را برای اولین بار در بازار سرمایه عرضه خواهد کرد. این عرضه اولیه چقدر نقدینگی می خواهد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ