توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، در مورد جدایی نه چندان محترمانه اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سال ۲۰۱۲ چیزی در یک زمین گلف پیدا شد که احتمال بودنش در آنجا نزدیک به صفر به نظر می‌رسید: یک کوسۀ زنده که از آسمان آمده بود!
آنها بازی قبلی را بد باخته‌اند و حتما برای مقابله با ما و برد به زمین می‌آیند. اصلا جای خطا نداریم.
در یکی از مسابقات محلی در برزیل داور مسابقه پس از اعتراض بازیکنان با چاقو یکی از آنها را زد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان پس از ناکامی تیمش در رسیدن به جام جهانی گفت: بازیکنانم آنچه از آنها خواسته بودم را در زمین پیاده نکردند.
والنسیا در تاریخش 13 بار در لالیگا در زمین بارسا برنده شده که چهار تای آنها خاطره‌انگیز هستند.
چلسی یکی دیگر از کاپیتان‌هایش را از دست داد و تیاگو سیلوا در بازی امروز مقابل تاتنهام در دربی لندن در حالیکه کمتر از 20 دقیقه از شروع مسابقه می‌گذشت مجبور شد زمین را ترک کند.
آندره اونانا و هاکان چالهان اوغلو، دو بازیکن اینتر، می‌گویند درگیری آنها و ادین ژکو در دیدار برابر پورتو مهم نبوده و فراموش شده است.
سرمربی تیم امید پرسپولیس معتقد است استقلال در مسابقه امروز، بازی جوانمردانه را رعایت نکرده است.
حردانی، رییس هیات جانبازان معلولین استان خوزستان در مورد این سه فوتبالیست به «اعتماد» می‌گوید: «در حال حاضر ما اطلاع دقیقی از این افراد نداریم. از روز دوشنبه که زلزله رخ داد تا همین الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ خبری از آنان نیست. فقط از طریق یکی از همکاران‌مان با مربی آنها که اهل ترکیه هم هست در ارتباط بودیم البته او هم از وضعیت این سه نفر بی‌اطلاع است ولی می‌گویند هنوز برخی افراد در آن قسمت زنده زیر آوار هستند.»
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید.
محققان این دو سیاره را با استفاده از ابزار ESPRESSO در تلسکوپ بسیار بزرگ شیلی و CARMENES در رصدخانه «کالار آلتو» در جنوب اسپانیا مشاهده کردند. آنها اکنون امیدوارند که در تحقیقات بعدی بتوانند دریابند که چه اتفاقاتی در اتمسفر آنها در حال وقوع است.
ما چه دیدیم؟ برزیلی‌ها اشک می‌ریزند و همچنین طرفداران کرواسی اما با احساساتی متفاوت؛ آنها شادترین مردم روی زمین هستند.
بازیکن تیم ملی اروگوئه اعتراف کرد که آنها برای کسب پیروزی برابر پرتغال وارد زمین نشده بودند.
سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان با وجود اشتباهاتی که برخی بازیکنان تیمش داشتند در کنفرانس خبری به تمجید از آنها پرداخت.
ستاره شناسان ۳ سیارک نزدیک زمین کشف کرده اند که یکی از آنها کمترین فاصله تا خورشید را دارد.
گویی بازیکنان خط دفاع دینامو را با یک جیپ به طور اشتباهی به ورزشگاه ماکسیمیر آوردند تا ناگهان فوتبال بازی کنند!
هجوم تماشاگران یک مسابقه فوتبال در اندونزی به داخل زمین و درگیر شدن آنها با نیروهای امنیتی و هواداران تیم مقابل، ۱۲۷ کشته و ۱۸۸ زخمی برجای گذاشت.
ژنرال ارشد آمریکایی با اشاره به اینکه نیروهای روسی در سوریه از زمان جنگ اوکراین بسیار تهاجمی عمل می کنند از فشار فزاینده ای که آنها بر نیروهای آمریکای وارد می کنند هم خبر داد.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، می‌گوید فوتبالیستی خرافاتی است. او در یک مصاحبه به چند مورد عجیب از خرافاتی که به آنها اعتقاد دارد و پیش از هر مسابقه اجرا می‌کند اشاره کرد.
رئیس دولتِ مردمی در سال دوم حضور خود در پاستور برنامه‌های زیادی را پیش رو دارد که باید با جدیت و با تعامل سایر نهادها پیگیری و اجرا کند. «مبارزه با فساد» هم یکی از آنها است.
یک ماهواره تولید انگلیس می تواند نقشه ای سه بعدی از جنگل های زمین فراهم می کند تا میزان کربنی که در آنها وجود دارد و همچنین تاثیرات جنگل زدایی بر تغییرات آب و هوایی سنجیده شود.
فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی آمریکا از زمین گیر شدن ۵۲ فروند هواپیمای CV-۲۲ آسپری این کشور به دلیل مشکل در عملکرد کلاچ آنها خبر داد.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: این سازمان موفق به تأمین زمین در تمامی هزار و ۳۱۲ شهری که طرح نهضت ملی زمین و مسکن در آنها اجرا می‌شود شده است.
حادثه پالومارس تنها باری نبود که یک سلاح هسته‌ای در جریان آن به درستی جابجا نشده است. از سال ۱۹۵۰ میلادی دست کم ۳۲ حادثه به اصطلاح «پیکان شکسته» رخ داده است حوادثی که شامل وسایل فاجعه‌آمیز مخرب و مسطح کننده زمین بودند. با این وجود، سه بمب ایالات متحده به طور کلی ناپدید شده‌اند این بمب‌ها هنوز تا به امروز وجود دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ