باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای کوتاه به انتقال مسی به اینتر میامی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دنبال انتشار خبرهایی در رابطه با قرارداد لئاندرو پریرا، بازیکن پیشین پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس در جهت تنویر افکار عمومی، روشنگری هواداران و برخی از افراد سودجو تیم‌های رقیب، توافق‌نامه امضا شده بین باشگاه پرسپولیس و پریرا را منتشر کرد.
مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه هوادار در گفت و گو با رسانه رسمی این باشگاه توضیحاتی در رابطه با آخرین موضوعات مجموعه به طور شفاف ارائه داد.
مراسم معارفه‌ی لیونل مسی در باشگاه اینتر میامی ازطریق اپل تی‌وی‌ پلاس پخش شد؛ اما شرایط مطابق انتظار پیش نرفت.
خوان لاپورتا از ایجاد رابطه دوستانه دوباره میان باشگاه بارسلونا و لالیگا خبر داد.
باشگاه بارسلونا به مناسبت تولد سی و شش سالگی لیونل مسی پیام تبریکی خطاب به او منتشر کرد تا نشان دهد رابطه باشگاه با اسطوره‌اش با وجود انتقال او به اینترمیامی همچنان خوب است.
باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه ای که در رابطه با فصل نقل و انتقالات صادر شده، تاکید کرد که به دور از هیاهو و بر اساس نیازهای کادر فنی اقدام می‌کنیم.
عبدالله ویسی به صنعت نفت آبادان یک هفته وقت داده که بعید به نظر می‌رسد تکلیف این باشگاه به این زودی‌ها روشن شود.
پس از پایان فصل اتفاقات قابل توجهی در رابطه با داستان طولانی مدت باشگاه سپاهان و یاسین سلمانی رخ داده است.
سایت ESPN هم در همین راستا از آخرین مبلغ پیشنهادی باشگاهی که خواهان بنزما است پرده برداشت. گفته می‌شود نماینده‌های باشگاه الاتحاد عربستان هم‌اکنون در مادرید حضور دارند و تصمیم گرفته‌اند پیشنهائی با مبلغ هر فصل ۲۰۰ میلیون یورو به این بازیکن کهنه‌کار فرانسوی بدهند.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
رسانه‌های ایتالیایی تایید می‌کنند رابطه لوچانو اسپالتی و دی لورنتیس، سرمربی و رئیس باشگاه ناپولی پس از قهرمانی در سری A سردتر شده است.
علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو هیچ وقت از شروع همکاری رابطه گرمی با هم نداشتند و این تا زمان استعفای علی فتح الله زاده از سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال ادامه داشت.
برادر لیونل مسی درباره باشگاه بارسلونا و تاریخ آن اظهارنظری جنجالی کرده که به شدت خبرساز شده است.
بعد از گزارشها مبنی بر پیام بنجامین پاوارد به بارسلونا و ابراز تمایل برای انتقال به کاتالونیا، باشگاه بارسا با این مدافع فرانسوی بایرن مونیخ تماس گرفت.
از نزدیکان به باشگاه استقلال و امور بین الملل این مجموعه خبر می‌رسد مدیر برنامه بازیکن سابق استقلال نسبت به اتفاقات اخیر در رابطه با آنچه ادعا کرده در واریز پول به حساب بازیکنش جعل صورت گرفته بی تفاوت نخواهد ماند.
مدافع هلند و باشگاه منچسترسیتی، در نشست خبری خود با سوالی در مورد روش مهار مسی و مشورت با پپ گواردیولا در این رابطه روبرو شد.
پائولو دیبالا هافبک آرژانتینی باشگاه رم طی مصاحبه ای درباره مصدومیت، رابطه اش با مورینیو و کارش با آرژانتین در جام جهانی صحبت کرده است.
سرمربی فعلی تراکتور که درخواست جدایی‌اش را به این باشگاه ارائه کرده است می‌گوید رابطه او و مالک تراکتور فراتر از دوستی بوده و این دو با هم برادر بوده‌اند.
مدافع چپ برزیلی سابق اتلتیکو که اکنون برای فلامینگو بازی می کند، بی‌تاب رویارویی با رئال در جام جهانی باشگاه هاست و به کهکشانی ها در این رابطه کنایه هم زد.
دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، درباره کریستیانو رونالدو صحبت‌هایی مطرح کرده که به نظر می‌رسد رابطه او و شیاطین سرخ را پرتنش‌تر خواهد کرد.
درست ۲۴ ساعت پس از اظهار نظر معاونت حقوقی باشگاه استقلال درباره لیست مازاد باشگاه یکی از مسئولان این باشگاه در این رابطه، هرگونه لیست مازادی را غیر واقعی عنوان کرده و معتقد است چون لیستی وجود ندارد پس از اظهار نظر در این باره هم معنی ندارد.
زمانی از رابطه دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان رابطه ایده‌آل دو باشگاه فوتبال یاد می‌شد اما حالا این دو باشگاه به دشمن‌های درجه یک هم تبدیل شده‌اند.
نشست دبیرکل و مسئولین صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال با مسئولان باشگاه گل گهر در رابطه با صدور مجوز حرفه ای این باشگاه برگزار شد.
نشست دبیرکل و مسئولان صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال با مسئولان باشگاه استقلال تهران در رابطه با صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ