استاندار مازندران در جلسه ستاد سفر گفت: اجازه ندادیم حتی یک نفر به‌عنوان مسافر در نوروز در خیابان شب‌خوابی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس اتاق بازرگانی درباره دخالت حداکثری دولت در تصمیمات و برنامه‌های اتاق بازرگانی و نگرانی‌های ایجاد شده در این باره از سوی بخش خصوصی گفت: رهبری به صراحت درباره ضرورت بخش خصوصی فرمایشاتی داشتند و در راستای جلب اعتماد بخش خصوصی بعید می‌دانم رییس جمهوری به عنوان حافظ بخش خصوصی چنین اجازه را بدهند و درباره دخالت دولت در اتاق بازرگانی نگرانی نداریم.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ما یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و موضع مردم ایران نسبت به جزایر سه‌گانه اینگونه است که حتی اجازه صحبت کردن درباره آنها را به احدی نمی‌دهیم.
رییس اتاق ایران با بیان اینکه اتاق باشگاه سیاسی نیست و تبدیل به پناهگاه سیاسیون نمی شود، گفت: هیچ تقابلی بین بخش خصوصی و دولت و حاکمیت نیست و اجازه سواستفاده از این فضا را نمی‌دهیم.
سخنگوی جبهه اصلاحات برخی می‌گویند اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم کردند، اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم نکردند. اتفاقا یکی از مسیر‌هایی که برای احقاق حقوق مردم و اصلاح این روند، می‌تواند موثر باشد صندوق رأی است. ولی در زمانی که ما کاندیدایی نداریم و به ما اجازه شرکت نمی‌دهند؛ در جمهوری اسلامی که احزاب اصلا جایگاهی ندارند، چه تصمیمی بگیریم؟
ابراهیم رئیسی در سیستان و بلوچستان: به حاکمان افغانستان اخطار میکنم، حق‌آبه مردم سیستان و بلوچستان را بدهند. اگر کارشناسان ما کمبود آب را تایید کنند حرفی نداریم وگرنه اجازه نخواهیم داد حق مردم ما تضییع شود. حرف من را جدی بگیرید تا بعداً گلایه نکنید.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: حقآبه مردم سیستان و بلوچستان را بدهند؛اگر کارشناسان ما کمبود آب را تایید کنند حرفی نداریم وگرنه اجازه نخواهیم داد حق مردم ما تضییع شود.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که سال بسیار دشواری پیش روی ملی پوشان است.
نوری همچنین با بیان اینکه املاک مازاد برای اتمام فضاهای ناتمام خیری مولدسازی می‌شوند، گفت: اجازه فروش املاک خیرین را به لحاظ شرعی نداریم و این کار را هم نمی‌کنیم و مولدسازی در زمینه تکمیل و ساخت مدارس انجام می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: عملکرد خوبی داشتیم و اجازه ندادیم بازی پرسپولیس شکل بگیرد.
وزیر خارجه عراق در اظهاراتی گفت: «ما به کشور‌های منطقه نیازمند هستیم و در یک جزیره جدا قرار نداریم. روابط ما با عربستان سعودی قوی شده است و ما در کمیته‌های مشترک درباره روابطمان بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.»
اساسا پروژه‌ها و طرح‌هایی که امریکایی‌ها و متحدان امریکا برای منطقه طراحی کرده بودند و برخی از آن‌ها هم در سال‌های گذشته اجرا شده است، حکایت از آن دارد که این تمایل در غرب و متحدان منطقه‌ای‌اش وجود داشت که ایران را دور بزنند و اجازه ندهند که ایران از موقعیت جغرافیایی و ژئوپلیتیکی خودش استفاده کند.
قالیباف گفت: ما اجازه تمدید برنامه ششم توسعه را نداریم و بر اساس توافق صورت گرفته قرار شده دولت به سرعت در دی ماه برنامه هفتم توسعه را تقدیم مجلس کند و از آنجا که از ۱۵ آذر ماه نیز گذشته است، بودجه چنددوازدهم ضمیمه لایحه بودجه شود. برنامه ششم توسعه یک بار و برای یک سال تمدید شده است و ما اجازه نداریم که مجدداً برنامه را تمدید کنیم.
محمد باقر قالیباف گفت: با دولت توافق بر این شد که در دی‌ماه برنامه هفتم را به مجلس تقدیم کنند و با توجه به اینکه از ۱۵ آذر گذشته است، بعد از این زمان بودجه به اضافه چند دوازدهم را می‌دهد.
حسین مرعشی گفت: تقریبا معلوم بود در انتخابات ۱۴۰۰ معلوم بود که قرار نیست انتخابات حداکثری برگزار شود، بلکه یک انتخابات حداقلی در دستور کار بود. چرا اجازه ندادید آقای دکتر روحانی برجام را تمام کند و بعد دولت را تحویل آقای رئیسی دهد؟ می شد تا آخر دوره به آقای روحانی انواع تهمت ها و افتراها را زد، ولی منافع توافق با غرب را داشته باشید. چرا اینکار را نکردید؟
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان انتقاداتی را نسبت به مشکلات مالی باشگاهش به زبان آورد.
فاطمی امین گفت: دولت فرانسه در حوادث اخیر موضع گیری‌های نادرستی گرفته است و در حال حاضر برنامه‌ای برای اجازه دادن به واردات خودروهای فرانسوی نداریم.
یواخیم لو بعنوان سرمربی تیم ملی یک مربی آتشین مزاج نبود - اما صدای او گاهی اوقات درست زمانی بلند می شد که هیچ انتظارش را از او نداشت
درست در جایی که کسی انتظارش را نداشت، یوواخیم لوو برای بازیکنان تیم ملی آلمان قاطی کرده است.
یکی از اعضای مجمع فدراسیون سوارکاری گفت: برای پیگیری موضوع به وزارت ورزش مراجعه کردیم اما به ما اعلام شد که به دستور معاون وزیر اجازه ورود به وزارتخانه را نداریم.
سخنگوی دولت در واکنش به شعار «مرگ بر دیکتاتور» برخی دانشجویان با بیان این‌که «یکی از ویژگی‌های دیکتاتور که همه‌مان دوستش نداریم، این است که اجازه شنیده شدن حرف مخالفش را نمی‌دهد» گفت: ما عرض می‌کنیم هرکسی با هر سلیقه‌ای صحبتش را مطرح کند، ما هم صحبت‌مان را مطرح می‌کنیم.
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: ما در ایران پیست استاندارد نداریم اما ملی پوشان رویینگ در قهرمانی جهان خوب کار کردند و اکنون بدون درگیری و خونریزی اجازه دهند که در پشت سدها تمرین کنند.
معاون وزیر راه گفت: فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین به صورت روزانه است و به هیچ عنوان اتوبوس دربستی نداریم ضمن اینکه اجازه نمی‌دهیم اتوبوس‌ها از کشور خارج شوند.
سردار امیر علی حاجی زاده در پاسخ به این سوال که مذاکرات برجامی در جریان است یک توافق خوب را چطور می‌بینید؟ گفت: این تیم، تیم معتقدی است و ما هم هیچ نظری نداریم، اجازه دهید کارشان را انجام دهند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شهدای شاخصی مانند باکری، همت، متوسلیان و کاظمی، خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، قهرمانان بزرگی در هر استان تربیت شد که قاسم سلیمانی هم یکی از همین قهرمانان به شمار می‌آید. همچنین ما در جنگ اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بماند. در ۲۰۰ سال گذشته ۲۵ جنگ علیه ایران شکل گرفت و بخش‌هایی مانند سمرقند و بحرین از آن جدا شد، اما دستاورد بزرگ شهدای دفاع مقدس حفظ خاک میهن بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ