مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار مازندران گفت: طرح سالم سازی دریا که به طور رسمی از سوم خردادماه امسال آغاز و مقرر شده بود تا پایان شهریور ادامه داشته باشد به دلیل حضور مسافران و تقاضا در برخی شهر‌های ساحلی تا هشتم مهر تمدید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی‌های میدانی خبرنگار مهر نشان می‌دهد استفاده از روش‌های متنوع برای کتمان درآمد در میان طلافروشان رواج بسیاری دارد.
اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با شعار مهر خواهر برادری فردا (دوشنبه ۸ خرداد) از ساعت ۸ شب در میدان خراسان تهران برگزار می‌شود.
خجسته مهر گفت: تا ۸ سال آینده می توانیم ۵.۷میلیون بشکه نفت تولید کنیم که اکنون ظرفیت تولید ما ۳.۸میلیون بشکه در روز است.
خجسته مهر گفت: تا ۸ سال آینده می توانیم ۵.۷میلیون بشکه نفت تولید کنیم که اکنون ظرفیت تولید ما ۳.۸میلیون بشکه در روز است.
۱۴ مرد آزاد شده از چنگال گروهک تروریستی الشباب در اتوبوسی که از فرودگاه امام آن‌ها را به سمت چابهار می‌برد، نشستند. خبرنگار مهر آنها را همراهی کرد تا راوی اتفاقاتی که از سر گذراندند؛ باشد.
کارشناسان مسائل بین الملل در گفت و گو با مهر مهم ترین اتفاقات سال ۲۰۲۲ و سرنوشت این اتفاقات در سال ۲۰۲۳ را بررسی کردند.
۱۴ نفر از ماهیگیران ایرانی که توسط الشباب زندانی بودند؛ آزاد شده و از سومالی راهی چابهار شدند. خبرنگار خبرگزاری مهر آنها را در این مسیر همراهی کرد تا راوی اتفاقاتی که بر آنها گذشته؛ باشد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات ۸ مهر زاهدان، خواستار دلجویی از خانواده‌های داغداران این حادثه و «شهید» تلقی شدن کسانی که بی‌گناه کشته شدند، شد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات ۸ مهر زاهدان، خواستار دلجویی از خانواده‌های داغداران این حادثه و «شهید» تلقی شدن کسانی که بی‌گناه کشته شدند، شد.
زاهدان- بیانیه شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان پیرامون رخدادهای تأسف‌بار ۸ مهر در زاهدان منتشر و در آن تعداد دقیق جان‌باختگان اعلام شد.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و 871 هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال 121 تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۵۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۹ تن از ایشان وخیم است.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۴۶۶ نفر رسید.
عده‌ای از معترضان در درگیری‌های روز جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ تعدادی از اماکن دولتی، بانک‌ها و مدارس را به آتش کشیدند.
بیش از ۶ هزار نفر از مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان در روز جمعه ۸ مهر به‌ مناسبت هفته گردشگری بازدید کردند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۷۸۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۵۷ تن از ایشان وخیم است.
در طول شبانه‌روز گذشته، پنج بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
۵ بازی فوتبال و فوتسال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۷۵۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۷۲ تن از ایشان وخیم است.
تیم های ملی راگبی ۱۵ نفره ایران و قطر طی روزهای ۸ و ۱۱ مهر در چارچوب مسابقات غرب آسیا در ورزشگاه شیرودی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی ۶ تا ۸ مهرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: تمام مشمولان غیرغایب که قصد حضور در این مراسم پرشکوه را دارند باید در محدوده زمانی ۸ مرداد تا ۵ مهر مصادف با اول محرم الحرام تا پایان ماه صفر، از طریق سامانه sakha.epolice.ir برای ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ