معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم بسترسازی فرهنگی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشور عراق برای تامین امنیت زائران اربعین، از تشکیل اتاق عملیات مشترک تحت فرماندهی محمد شیاع السودانی فرمانده کل نیروهای مسلح و نخست وزیر این کشور خبر داد.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بنیاد شهید مکلف به تشکیل مؤسسه معاضدت قضایی شده است، گفت: در قانون برنامه هفتم توسعه به دنبال تقویت کمیسیون ماده ۱۶ هستیم.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: جای تاسف دارد که اقدامات تروریستی توسط تروریست پروران بین المللی طراحی می‌شود و هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر به هوا بلند نمی‌شود.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
مدیر و اعضای هیأت علمی انستیتو پاستور ایران با حضور آمادگی خود را برای تشکیل تیم‌های مشترک برای پیشگیری و شناسایی بیماری‌های واگیر در عراق اعلام کردند.
بررسی‌ آماری که سازمان بیمه مرکزی اعلام کرده است، نشان می‌دهد که تقریبا یک‌سوم تصادف‌هایی که برای آن‌ها دیه پرداخت می‌شود، ساختگی هستند و سالانه ۲ هزار میلیارد تومان خسارت از صندوق بیمه‎ها برای این تصادف‌ها پرداخت می‌شود. تقریبا ۹۰درصد خسارت‌های تصادفات ساختگی خسارات مالی هستند و ۱۰درصد هم به خسارات جانی مربوط می‌شوند.
معاون امور بین ‎الملل قوه قضائیه از تشکیل پرونده عظیم برای منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای آن خبر داد.
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: برای برخی از تیم‌ها همچون تیم پرسپولیس و استقلال پرونده تشکیل دادیم این که در مرحله توضیح است.
در فاصله دو روز به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان کمیته فنی با حضور کلیه اعضا تشکیل و در نهایت سرمربی تیم های ملی رده سنی پایه انتخاب و معرفی شدند.
پرسپولیس و سایپا، در لیگ برتر فوتبال زنان فصل آتی حاضر تیم‌داری خواهند کرد.
نفرات منتخب هفته را بازیکنانی با بهترین کیفیت در تیم‌های خود تشکیل می‌دهند.
برای نخستین‌بار قرار است به منظور پیگیری اصولی‌تر برنامه‌های مرتبط با تیم‌های ملی، قرار است «سازمان تیم‌های ملی» در فدراسیون شمشیربازی شکل بگیرد.
برای نخستین‌بار قرار است به منظور پیگیری اصولی‌تر برنامه‌های مرتبط با تیم‌های ملی، قرار است «سازمان تیم‌های ملی» در فدراسیون شمشیربازی شکل بگیرد.
مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو از کسانی که برای فدراسیون تکواندو حاشیه سازی می‌کنند گلایه کرد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آموزش ١٥ هزار امدادگر و نجاتگر تا پایان سال جاری برای تشکیل تیم‌های تخصصی واکنش سریع در شعب و مراکز استان‌ها خبر داد.
شورای فنی بوکس برای تصمیم‌گیری درباره برنامه تیم‌های ملی و امور فدراسیون تشکیل می‌شود.
تیم‌های ملی ایران، ژاپن، تایلند و ازبکستان که در گروه‌های چهارگانه جام ملت‌های آسیا صدرنشین شدند و از آنها به‌عنوان مدعیان اصلی جام نام برده می‌شد، چهار تیم نهایی این مسابقات را تشکیل می‌دهند و روز پنجشنبه با هم رقابت خواهند کرد.
فدراسیون بسکتبال برای نخستین بار و به منظور حضور در کاپ آسیا، اقدام به تشکیل تیم‌های سه نفره پسران و دختران در رده سنی زیر ۱۷ سال کرده است.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به اینکه چندین واحد قضایی و غیر قضایی دستوراتی را برای تحقیق و بررسی صادر کرده‌اند و تیم‌های ویژه و تخصصی نیز تشکیل شده است، تاکید کرد تحقیقات و اعلام نتایج نباید مشمول مرور زمان شود و فرآیند طولانی را طی نماید.
هیات رئیسه فدراسیون والیبال به منظور بررسی عملکرد تیم‌های ملی عصر فردا (دوشنبه ۲۱ شهریور) تشکیل جلسه می‌دهد.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: انتظار می‌رود هیات حاکمه افغانستان به تعهدات خودش در مورد حق‌آبه هیرمند عمل کند.
‏نمودار دسته‌بندی تیم‌های هر گروه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نشان می‌دهد که گروه B با متوسط بالاترین رنکینگ بین سایر گروه‌ها، از بهترین تیم‌ها تشکیل شده است! ایران در این گروه قرار دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ