سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی اظهار کرد: از اظهارت استاندار مازندران تعجب می‌کنم که در مصاحبه اولیه خود گفت که این اقدام تروریستی نیست، اگر تروریستی نیست پس چیست؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام یک بار دیگر روی مطالبه اش از مدیران استقلال یعنی جذب مهاجم خارجی تأکید کرد.
بازیکنان استقلال با انتشار یک استوری مشترک به انتقاد شدید از وضعیت باشگاه پرداختند.
امام جمعه مشهد: دولت در همین روز‌های اخیر، ۸۰ هزار تومان بر یارانه دهک‌های ضعیف‌تر افزود و اعلام کرد که این رقم ما به ازای تورم است. این چه‌کاری است؟ اعلام رسمی این موضوع یک پیام صریح خطاب به اقشار و آحاد مختلف ملت داشت و آن این بود که امسال هم قرار نیست سفره‌های شما رنگ ثبات و آرامش را به خود ببیند. این کار‌ها نادرست است.
محسنی اژه‌ای خطاب به مسئولان قضایی گفت: چنانچه از قوه قضاییه انتقاد شد، به هیچ وجه ناراحت نشوید؛ این انتقادِ مطرح شده، یا وارد است و یا وارد نیست؛ چنانچه این انتقاد، وارد بود، در راستای رفع مشکل و نقطه ضعف اقدام کنید و چنانچه انتقادِ صورت گرفته، وارد نبود، موضوع را تبیین و تشریح کنید و حتی تأمل کنید که چرا چنین انتقادی که وارد نیست در قبال مجموعه شما مطرح شده است.
کیهان با انتقاد از سیدمحمدخاتمی، سخنان وی را مخالف دیدگاه‌های امام خمینی دانست.
میرسلیم خطاب به شهردار تهران نوشت: امروز پس از ۲۱ ماه، با حسرت تمام، باید به شما برادر انقلابی، که امیدوار بودیم راه ناصواب اسلاف خود را در شهرداری تهران اصلاح می‌کردید، عرض کنم که خطای اصلی، یعنی شهرفروشی و عدم ساماندهی بر مبنای قواعد و معیار‌های مهندسی شهرسازی، شدیدتر از گذشته ادامه یافته است.
عباس عبدی از خطاب کردن «مخالفان و منتقدان» با واژه «فریب‌خورده» انتقاد کرد.
فعال سیاسی اصلاح طلب از «مخالفان و منتقدان خود «را «فریب‌خورده» خطاب کردن، انتقاد کرد.
رئیس جمهور به سفیر جدید فرانسه توصیه کرد که انتقال صحیح حقایق جامعه ایران به هیئت حاکمه فرانسه را وظیفه اصلی خود بداند.
رضا کیانیان خطاب به شهردار تهران نوشت: وقتی می‌خواهید کاری هم در جهت درست و خوب برای ایران بکنید، به مشاوران‌تان مراجعه کردید. آن‌ها هم نه ایران را به خوبی می‌شناسند و هنر را.
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
همایون اسعدیان خطاب به پیمان جبلی گفت: شما که هستید که به ما کار یا منزلت بدهید؟ صداوسیما هرچه دارد از هنرمندها دارد.
عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد توئیتی منتشر کرد.
خطیب نماز جمعه تهران در واکنش به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، گفت: انتقام این خون‌های پاک علاوه بر عاملان مباشر، از جانیانی که مسبب اصلی این حوادث هستند یعنی استکبار جهانی گرفته می‌شود.
خطیب نماز جمعه تهران در واکنش به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، گفت: به لطف الهی از جانیانی که مسبب این جنایت هستند یعنی از استکبار جهانی انتقام گرفته خواهد شد.
رئیس مجلس خطاب به وزیر نفت گفت: همه دلسوزان انقلاب و نظام می‌دانند که ما سالانه بین ۶۰ تا ۸۰ میلیارد دلار انرژی‌های مان را هدر می‌دهیم؛ آیا نمی‌خواهیم در این زمینه در کشور تصمیم بگیریم؛ چطور حاضریم دست گدایی به همه جا دراز کنیم و پول بگیریم، ولی حاضر نیستیم اصلاح کنیم؟
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توییتی خطاب به شورای انقلاب فرهنگی نوشت: اعزام بی شرمانه دانش آموزان به کانون اصلاح و تربیت دقیقا ادامه اعزام مهسا امینی برای کلاس آموزشی گشت ارشاد است آیا حقوق تان حلال است؟
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان خطاب به اصلاح طلبان گفت: چرا در روز روشن که به همسر و دختر شهید خادم صادق بی‌حرمتی کردند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند، اصلا به روی خود نیاوردید و هیچ ککتان نگزید؟!
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت ۵ ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در امر ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.
علیرضا پناهیان خطیب و واعظ مشهور در سخنانی به تندی از نمایندگان مجلس انتقاد کرد.
عرضه خودرو در بورس کالا، اشتباهات قرعه کشی را ندارد
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به رئیسی نوشت: اینکه منتقدان دولتتان را خیرخواه نظام نمی دانید گمراهی است.
سردار سعید قاسمی خطاب به رئیس جمهور گفت : شما گفتید باید خانه های لاستیکی در چابهار جمع شود. چرا نشد؟ شما شش ماه پیش در اندیکا گفتید باید بشود. چرا نشد؟ چرا دروغ می گویند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ