معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: مسابقات بین‌المللی قوی‌ترین مردان و زنان جهان از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه جاری در رامسر برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تغییرات کلیدی عمدتاً بر بخش دم هواپیمای نسل پنجم اعمال شده‌است. توسعه دهندگان مساحت سطح کنترل بال را افزایش داده‌اند. زاویه رفت و برگشت به جای -۱۰ درجه -۴۵ درجه بود.
تصویری از علیرضا یوسفی که به تازگی قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان شد در مراسم شب اول محرم امسال را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ایران در فهرست جدید با دسترسی به ۴۴ مقصد در رتبه ۹۲ قرار دارد.
جدیدترین و قوی‌ترین دستگاه حفاری عمیق اکتشافی معدنی ایران با توان حفاری ۲۵۰۰ متر در محل پردیس مرکزی پارک استان (شاهرود) رونمایی شد.
مدیر منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ در منطقه منا گفت:هلال‌احمر ایران قوی‌ترین شریک فدراسیون در منطقه است.
مدیر منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ در منطقه منا گفت:هلال‌احمر ایران قوی‌ترین شریک فدراسیون در منطقه است.
مدیر منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ در منطقه منا گفت:هلال‌احمر ایران قوی‌ترین شریک فدراسیون در منطقه است.
نماینده پارلمان مصر به تصمیم اتحادیه عرب درباره بازگشت دمشق به این اتحادیه واکنش نشان داد.
یوردی جولوز، محقق اصلی و هماهنگ کننده گروه تحقیقاتی نوروپیا، موسسه تحقیقات بهداشتی پر ویرجیلی گفت: نوجوانی زمان تغییرات بیولوژیکی بزرگ است؛ دگرگونی هورمونی رخ می‌دهد که به نوبه خود مسئول تحریک رشد سیناپسی لوب پیشانی است. این بخش از مغز ما چیزی است که بلوغ عصب روانشناختی یعنی عملکرد‌های هیجانی و شناختی پیچیده‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. نورون‌هایی که به‌خوبی با این نوع اسید‌های چرب تغذیه می‌شوند، می‌توانند رشد کنند و سیناپس‌های جدید و قوی‌تری تشکیل دهند.
در شرایطی که مصرف مواد غذایی خاص پس از تماس با ویروس از ابتلا به بیماری پیشگیری نخواهند کرد، اما دریافت ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف به میزان کافی از رژیم غذایی روزانه عاملی کلیدی در حفظ قدرت سیستم ایمنی بدن محسوب می‌شود. سپس، سیستم ایمنی می‌تواند به خوبی با بیماری مبارزه کرده و به طور بالقوه شدت آن را کاهش داده و روند بهبودی تسریع شود.
با توجه به اینکه این اسکلت بیش از ۳۰ هزار سال عمر دارد، باستان‌شناسان امیدوارند از این مسیر، به درک بهتری از تکامل انسان برسند؛ از جمله اینکه، با وجود آنکه فک انسان در آن زمان قوی‌تر از انسان امروز بوده، اما چهره انسان‌های امروزی با انسان‌های ۳۰ هزار سال پیش فرقی نداشته است و به گفتۀ مورائس «اگر مرد آن دوران می‌توانست امروز در خیابان راه برود، مردم هیچ تفاوتی میان او و دیگران نمی‌دیدند».
هنوز هم عنوان قوی‌ترین مرد جهان را در جامعه یدک می کشد، هر چند آن رکورددهای تاریخی در گذر زمان دستخوش تغییرات و شکسته شد. داستان حسین رضازاده چهره ماندگار وزنه برداری ایران حالا به مرحله متفاوتی رسیده است. کمتر دیده می شود، کمتر حرف می زند و حتی تغییرات ظاهری او سوال برانگیز است. با تمام این تفاسیر، مردم ایران آن لبخندهای زیر فشار وزنه های سنگین را از یاد نبرده اند.
قوی‌ترین دلیل علیه ترامپ، زمان پرداخت حق السکوت است. این پول در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۶، درست چند روز قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶، به وکیل بازیگر فیلم های مستهجن منتقل شده بود.
قهرمانان ۱۰ وزن مسابقات وزنه‌برداری زنان ایران مشخص شدند و فاطمه یوسفی قوی‌ترین زن ایران شد.
قهرمانان ۱۰ وزن مسابقات وزنه‌برداری زنان ایران مشخص شدند و فاطمه یوسفی قوی‌ترین زن ایران شد.
رهبر فنلاند می‌گوید: بسیاری از ما صلح را بدیهی می‌دانستند. این باعث شده بود که گارد خود را در قبال مسکو پایین نگه داریم.» جنگ در اوکراین عمیق‌تر از هر رویدادی از زمان پایان جنگ سرد در سال۱۹۸۹، اروپا را متحول کرده است. ذهنیت صلح، که در آلمان قوی‌تر است، جای خود را به این آگاهی داده که قدرت نظامی برای تعقیب اهداف امنیتی و استراتژیک مورد نیاز است.
رصدخانه پرتوی ایکس چاندرا متعلق به ناسا در جدیدترین یافته نجومی خود دو ابرسیاه‌چاله را در یک مسیر آتشین رصد کرده است که می‌توانند قوی‌ترین انفجار کیهانی را که تاکنون شاهد بوده‌ایم، ایجاد کنند.
قوی‌ترین مرد جهان با حضور در یک برنامه تلویزیونی سه غذای اصلی را که به طور مداوم در برنامه روزانه خود می‌گذارد، نام برد.
هفدهمین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان قهرمانى باشگاه‌هاى کشور به پایان رسید.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: مسابقات بین‌المللی قوی‌ترین مردان و زنان جهان از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه جاری در رامسر برگزار می‌شود.
شهروندان ژاپن با دسترسی بدون ویزا به ۱۹۳ مقصد در سراسر جهان و با پیشی گرفتن از سنگاپور و کره جنوبی، قوی‌ترین پاسپورت جهان در سال ۲۰۲۳ را همانند چند سال اخیر در اختیار دارند.
سخنگوی دولت در هیات ثارالله زنجان گفت: با مقصران حادثه کرج حتما برخورد می‌شود. او در ادامه افزود: در مورد حجاب باید قوی‌تر عمل کنیم، اما پاسخ برخی مسائل، تند و خشن نیست. منبع: دانشجو
یک زن از برزیل وارث امپراتوری فوتبالی‌ای شده که زمانی توسط مشهورترین مدیر برنامه‌های دنیا اداره می‌شد. او حالا قدرتمندترین زن در دنیای فوتبال است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در بعد دفاعی قوی‌تر و پیشرفته‌تر از هر زمان هستیم و اطمینان می‌دهیم که ما در مقابل هر نوع تهدید قاطعانه و باشدت تمام پاسخ می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ