همچنان در انگلیس در مورد پنالتی از دست رفته هری کین مقابل فرانسه بحث می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت‌الاسلام میردامادی به آیه ۳٠ سوره فصلت اشاره و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در راه دین استقامت داشته و پای‌مردی کنیم و یکی از مهم‌ترین اقدامات در این مسیر پذیرش ولایت علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) است.
رسانه‌های خبری امروز (پنجشنبه) از ترور نامزد انتخابات ریاست جمهوری اکوادور در جریان یک تجمع انتخاباتی در پایتخت این کشور خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت خودروی حامل ۳ تن از مبارزان فلسطینی در جنوب جنین آتش گشودند و آنها را به شهادت رساندند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در دولت قبل در وضعیت عفاف و حجاب، سینما، تئاتر، فیلم و نمایش خانگی تقریبا رویکرد غربی بر کشور حاکم شده بود و خیلی‌ها فکر می‌کردند ما نتوانیم به فرهنگ دینی و اسلامی برگردیم، اما با روی کار آمدن دولت رییسی رویکرد و نگاه تغییر پیدا کرد.
ظهر یکشنبه، بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور «خاش به تفتان»، تعداد سه نفر از مأموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و یک نفر نیز مجروح شد.
زاهدان- بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان، سه نفر از مأموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
حفظ و ترویج الگوهای فرهنگ غذای ایرانی میان خانواده‌ها، نگهداشت و ترویج غذاهای سنتی اقوام ایرانی و نقش غذا در تحکیم بنیاد خانواده از برنامه‌های کارگروه سفره و تغذیه خانواده است.
یکی از فرماندهان قسام به همراه پسرش در غزه ترور شد و به شهادت رسید.
اگر قرار است جلسه شورای عالی تشکیل شود باید برای یافتن پاسخ این سؤال باشد که چرا با اینهمه صرف بودجه، بکار گرفتن نیرو، اختصاص دادن اینهمه ساختمان و تجهیزات، ایجاد آنهمه سازمان و تشکیلات و انجام آنهمه تبلیغات دینی، امروز کار جمهوری اسلامی به جائی رسیده که نیازمند بازنگری در آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز است؟
رشت- استاندار گیلان با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: رعایت اصول و مبانی دینی در حکومت اسلامی ضروری است.
دبیر شورای نگهبان گفت: امام صادق(ع) علاوه بر توفیق در زمینه ترویج علم و دانش دین، در فعالیت تشکیلاتی برای احیای جامعه اسلامی نیز بسیار موفق بودند.
کراوات یا پوشش‌های دیگر، جزو آزادی‌های فردی و شهروندی هر انسانی است و بنابراین مداخله هیچ کدام از ارکان حکمرانی در این مسائل دارای جواز قانونی، اخلاقی و عرفی نیست. به‌همین خاطر این رویه ناپسند در برخورد با نوع پوشش زنان و مردان باید کنار گذاشته شود، زیرا این رویه هیچ فایده اخلاقی برای ترویج ارزش‌ها و سنت‌های دینی و عرفی ما ندارد؛ بنابراین برخورد حراست وزارت نیرو با وکلای معزز ایران بخاطر استفاده از کراوات یک برخورد نادرست، غیر قانونی، غیر شرعی و غیر اخلاقی است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آنجایی که این موضوع بر خلاف رویه فرهنگ و آداب رسوم استان و فاقد هرگونه مبنای شرعی و دینی بوده و جز ترویج خرافات و البته تحمیل هزینه‌های گزاف بر گُرده مردم بویژه خانواده‌های فقیر و دارای یتیم، منفعتی نه برای خانواده‌ای، قبیله‌ای و حتی اموات ندارد و به عنوان بدعت در حال گسترش است، بنابراین باید سریعا جمع آوری و مدیریت شود.
اگر مردم بدانند، کسانی که در رأس کار هستند می‌توانند از راه‌های معقول و تجربه شده استفاده کنند و زمینه‌های حل مشکلات را ایجاد کنند، اما مسئله اصلی و جدی‌شان نیست یا اینکه افرادی را بر سر کار گذاشته‌اند که توانایی حل مشکلات را از طرق عقلایی و تجربه شده ندارند، قهراً خشم و غضب مردم از حاکمان، حکومت و نظامی که این مسائل را از او می‌بینند بیشتر می‌شود. حال اگر مردم فقر و فلاکت ناشی از کسانی بدانند که مدعی دین و دین‌داری هم هستند، مسئله را خیلی بیشتر تشدید می‌کند و زمینه‌های گریز از دین بلکه ستیز با دین را فراهم می‌کند.
روزنامه دیلی صباح ترکیه بدون ذکر جزئیات، یک عملیات ترور از سوی سرویس اطلاعاتی ترکیه در اراضی اقلیم کردستان عراق را افشا کرد.
احمد زیدآبادی نوشت: اکثریت تودۀ مردمی که به انقلاب پیوسته بودند، متأثر از قرائت‌های سنتی و یا کم‌وبیش نوگرایانۀ از اسلام که از منابر و تریبون‌های روشنفکری دینی ترویج می‌شد، «حکومت عدل علی» را مصداق عدالت واقعی تلقی می‌کردند و در انتظار تحقق عینی آن پس از استقرار دولت انقلابی بودند.
محمدعلی ابطحی در توییتر خود درباره اظهارنظر یکی از امامان جمعه نوشت: خرافه را بنام دین ترویج نکنید.
این تست تصویر ۲ حیوان است که شما در نگاه اول تنها یکی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید. تصویری که شما ابتدای کار متوجه آن شدید پاسخ تست شماست.
سردار جهانبخش با بیان اینکه دشمنان با کلید واژه آزادی به دنبال ترویج بی بند و باری در جامعه هستند، افزود: دختران و پسران ایرانی آزادگی را در اصالت خود دارند و این با آزادی حیوانی مدنظر غربی‌ها از زمین تا آسمان تفاوت دارد؛ باور کنید حتی دختران کم حجاب ایرانی نیز عشق دینی دارند و این تسخیر شدنی نیست.
امام جمعه موقت تهران با تشریح اینکه نماز شب و عبادت خالق هستی تمام گفتار و کردار انسان را نورانی می کند، تأکید کرد: حضرت آدم در ابتدای خلقت از بین سه نعمت، حیا، عقل و دین، عقل را انتخاب کرد کرد و دو نعمت دیگر با عقل ماندگار شدند.
صدیقی گفت: انسان عاقل حتی در بین کفار و مفسدان نیز دین دار و با حیا باقی می‌ماند، کسانی که امروز بی حیایی را ترویج می‌کنند از نعمت عقل برخوردار نیستند.
روزنامه دیلی میل در گزارشی به آخرین وضعیت تیم ملی پرداخت و نوشت که انتظارات از ایران پایین است.
عصر روز گذشته پنجشنبه ۲۰ مرداد انفجاری در مدرسه دینی رحیم‌الله حقانی در منطقه شش‌درک کابل رخ داده که براساس گزارش‌ها، «رحیم الله حقانی»، از اعضای ارشد طالبان و مدیر این مدرسه در این انفجار کشته شده است.
هرچند ساخته ولفگانگ پترسن، یکی از آثار تاریخی با سطح اکشن بالا، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و حتی بسیاری از منتقدین حرفه‌ای را مقهور خود ساخت، بی‌شک این فیلم با نقد‌هایی در اجرای فرم همراه است؛ هرچند این نقد نمی‌تواند ارزش‌های سینمایی این تریلر را منکر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ