متهم ردیف سوم با حضور در جایگاه متهمین با اعتراف به عضویت درگروه داعش و همچنین ارتباط با یکی از سر شاخه‌های این گروه در افغانستان گفت: در زمان حضور در افغانستان و پس از عضویت در داعش با ملا حکمت بیعت کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در خصوص حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: بر اساس اعلام اورژانس یک نفر شهید شده است اما ما فعلا نمی‌توانیم تعداد شهدا را فعلا تایید کنیم.
باشگاه سپاهان در خصوص زمان بلیت‌فروشی دیدار تیم فوتبال این باشگاه با تراکتور تبریز اطلاعیه‌ای صادر کرد.
یاسوج - رئیس سازمان اورژانس جزئیات حادثه برای بالگرد امدادی اورژانس را تشریح کرد و گفت که همه سرنشینان سالم هستند.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش توضیحاتی در خصوص مصوبه این شورا در مورد تدریس زبان خارجی ارائه کرد.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش جزئیات آموزش زبان چینی در مدارس را ارائه کرد.
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش جزئیات آموزش زبان چینی در مدارس را ارائه کرد.
«چارلز داروین یکی مردان بسیار مشهور تاریخ جهان است. کشف و اثر او در سال ۱۸۵۹، «درباره منشاء گونه‌ها» با توضیح چگونگی تکامل و تنوع زندگی، علم زیست‌شناسی را متحول کرد. سالروز تولد او در جهان به عنوان روز داروین جشن گرفته می‌شود، اما مانند هر شخصیت تاریخی، بسیاری از جزئیات زندگی داروین در طول زمان مبهم مانده است.
توضیحات سید صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه اجتماعی را در خصوص افزایش ۲۰ درصدی یارانه در این فیلم می‌بینید.
رئیس هوندا جزئیات مرگ راننده ایرلندی این تیم در رالی کرواسی را بیان کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در فاز ۳ شهرک اکباتان خبر داد.
جاویدنیا کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در بیمارستان سبلان تأمین اجتماعی در اردبیل درباره تصمیم خود به خودکشی به خبرنگار «ایران» می‌گوید: ۲۲ سال است که در بیمارستان به عنوان مددکار مشغول به کار هستم و داستان از آنجا شروع شد که از بازرسی درباره یکی از مسئولان بیمارستان آمده بودند که وقتی من صحبتی کردم، منشی آن شخص به گوش فرد رسانده بود و همین مسأله باعث شد تا هرروز فشار روانی زیادی را به من وارد کنند.
نخست وزیر عراق خاطرنشان کرد که کشورش به نیروهای نطامی خارجی نیازی ندارد و امریکایی ها این مسئله را درک می‌کنند.
نخست‌وزیر سابق عراق جزئیات جدیدی از مذاکرات ایران و عربستان و همچنین دیدارش با رهبر ایران منتشر کرد.
وکیل روژین یوسف‌زاده گفت: در حال حاضر ما پیگیر هستیم تا ببینیم از طریق دادگاه تجدیدنظر می‌توانیم کاری کنیم که وثیقه را بپذیرند و پیش از قطعیت حکمش بیرون بیاید یا نه. در ابتدا امیدوار هستیم که در مرحله تجدیدنظر وثیقه را بپذیرند و خانم یوسف‌زاده تا قبل از قطعیت حکمش از زندان بیرون بیاید.
همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد و سخنرانان بر این مسأله تأکید کردند که احکام صادره در فرمان هشت ماده ای امام منحصر به زمان خاصی نیست؛ البته حضرت امام خط مشی را ترسیم کرده و جزئیات آن باید توسط مسئولان و حقوقدانان تبیین شود.
همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد و سخنرانان بر این مسأله تأکید کردند که احکام صادر شده در فرمان هشت ماده ای امام منحصر به زمان خاصی نیست؛ البته حضرت امام خط مشی را ترسیم کرده و جزئیات آن باید توسط مسئولان و حقوقدانان تبیین شود.
معاون امور زنان ریاست جمهوری توضیحاتی درباره پیگیری مطالبات جدید زنان توسط این معاونت ارائه داد.
«مسعود پزشکیان»، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ حضور در مسجدی در تبریز، از سوی فردی مورد حمله‌ قرار گرفت.
این متهم به قتل که حدود ۲ ماه پس از جنایت در مرز ماکو دستگیر شد روز گذشته مقابل بازپرس ساسان غلامی در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و به جزئیات جنایت پرداخت. وی مدعی شد به خاطر یکی از زنان فامیل و مزاحمت‌های او ناخواسته مجبور به قتل مردی جوان شده است.
جزئیاتی درباره شهادت سه نفر از شهدای آشوب‌های اخیر از زبان نوبخت، فعال فرهنگی را در این فیلم مشاهده ‌می‌کنید.
رئیس قوه قضاییه با تشریح جزئیات ماجرای فوت مرحومه مهسا امینی گفت: کل این ماجرا در حدود یک ساعت بوده است و همه این ماجرا در انظار مردم رخ می‌دهد.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد: ما پیش نویس توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی که از سوی واشنگتن پیشنهاد شده را مثبت ارزیابی می کنیم.
زمان معارفه آنلاین شرکت ۱۱۰ میلیارد تومانی مشخص شد تا عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود. مشخصات این شرکت چیست و زمان معارفه این شرکت چه زمانی است؟
محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگو با شبکه العالم اظهار داشت: نصب هزار ماشین IR ۶ و سایر ماشین ها، طراحی راکتور اراک و تولید اورانیوم با غنای ۲۰ درصد از جمله موارد مورد تاکید مجلس بود، که همه آن‌ها مطابق قانون انجام شد و می‌توان گفت قانون اقدام راهبردی تا این تاریخ به نسبت زمان صددرصد اجرا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ