وزیر آموزش و پرورش گفت: در اساسنامه انجمن اولیا و مربیان به مردمی بودن آن اشاره شده اما این نهاد مردمی نیازمند یک ساختار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری کردستان درباره اعدام: میانجیگیری و وساطت خیرین برای بخشش نامبرده به نتیجه نرسید و اولیاء دم حاضر به رضایت نشدند و حکم قصاص وی صبح امروز در زندان سنندج اجرا شد.
سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اعلام کرد: برای جلوگیری از اشتباه در ارسال کتاب دسترسی به اولیا و دانش آموزان توصیه می‌کنیم که خودشان ثبت کتب درسی را انجام دهند.
دادستانی کل کشور وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد، ضمن بررسی دقیق موارد و گزارش‌ها با مراکز و مدارس متخلف برخورد قانونی نموده و ترتیبی اتخاذ نماید تا وجوه دریافتی غیر قانونی به اولیاء دانش آموزان مسترد شود.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می شود عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند ، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیاء محترم دانش آموزان نیز تاکید می شود توصیه های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
از اولیاء و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
وزیر آموزش و پرورش درباره غیبت‌های دانش آموزان از مدارس در روز‌های اخیر گفت: همکارانم دانش‌آموزان را مراعات می‌کنند به جهت اینکه اولیاء خیلی نگران بودند. البته نمونه تدریس‌ها را داریم و همکارانم معلمان را راهنمایی می‌کنند و ان‌شاءالله این دانش آموزان هم به آموزش حضوری برگردند.
توجه به شبکه سازی مردمی، کم شدن انگیزه معلمان برای اجرای شیوه‌های نوین آموزشی، مشارکت خانواده‌ها در سیاست گذاری مدرسه از جمله دغدغه‌های والدین در نشست با وزیر آموزش و پرورش بود.
اراک- آیین مصالحه و گذشت اولیای دم از قصاص قاتل، با حضور و وساطت رئیس دستگاه قضا در استان مرکزی برگزار شد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اردوگاه‌های آموزش و پرورش را در روزهای آخر هفته و روزهای تعطیل باز بگذارید گفت: مدارسی که نوبت عصر ندارند باید برای دانش آموز و والدین فعال باشد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در اساسنامه انجمن اولیا و مربیان به مردمی بودن آن اشاره شده اما این نهاد مردمی نیازمند یک ساختار است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در اساسنامه انجمن اولیا و مربیان به مردمی بودن آن اشاره شده است اما این نهاد مردمی نیازمند یک ساختار است.
رئیس کل دادگستری فارس گفت: در آخرین اقدام سازشی در پرونده‌های مهم استان ۴ فقره پرونده قصاص در حوزه‌های قضایی شیراز، ممسنی، کوار و کوه چنار با رضایت اولیاء دم به مصالحه رسید.
رئیس قوه قضاییه گفت: یکی از مشکلاتی که به واسطه تعطیلی متکثر مدارس در سال تحصیلی جاری رخ داد، مقوله دریافت وجوه از اولیاء دانش‌آموزان برای هزینه‌های مربوط به سرویس ایاب و ذهاب و تغذیه محصلان بود
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به عضویت ۳۷ هزار نفر در شوراهای انجمن اولیا و مربیان مدارس گفت: بیش از ۶ هزار شورای انجمن اولیا و مربیان در مدارس استان تشکیل شد.
وکیل اولیای دم پرونده قتل وکیل دادگستری در شاهرود با تشریح آخرین وضعیت این پرونده از رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور خواست تا با ورود خود به پرونده مانع پایمال شدن خون مقتول شوند.
با پیگیری و تلاش بی وقفه مسئولین و مددکاران زندان رجایی شهر ۳ نفر از قدیمی ترین مددجویان محکوم به قصاص پس از ۲۴، ۲۲ و ۲۱ سال حبس از زندان آزاد شدند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش: همسو با راهکارهای علمیاتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در رابطه با عفاف و حجاب، همکاری با دبیرخانه عفاف و حجاب وزارت آموزش و پرورش و کمک به اجرای طرح «یادآوران معروف» از جمله برنامه‌های در دست اجرای ستاد همکاری است که با افزایش مسئولیت‌پذیری و کنشگری اجتماعی دانش آموزان و مشارکت اولیاء و مربیان بر مبنای اقدامات فرهنگی و تربیتی تحقق خواهد یافت.
گذشت اولیای دم ؛ قاتلی را در چهارباغ نجات داد
گذشت اولیای دم از قصاص زنی که شوهرش را کشت
اصفهان- رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ۱۰ هزار دانش آموز در کلانشهر اصفهان متقاضی استفاده از سرویس مدرسه هستند.
«شهلا باقری» با حکم وزیر آموزش و پرورش به عنوان «سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان» منصوب شد.
بازگشت به زندگی با بخشش اولیای دم
رضایت اولیای دم و قبولی در دانشگاه معجزه خداوند بود
شرایط پرداخت کامل دیه به اولیای دم چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ