رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دیشب یک شب فوق العاده بود و تا صبح کار کردیم، دستگیری‌های زیادی داشتیم. شبکه‌هایی از خراسان، لرستان و خوزستان بودند، در تهران، اما موردی نداشتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای شبکه گسترده تروریستی - صهیونیستی به همراه ۴۳ بمب توسط نیروهای امنیتی کشورمان بازداشت شدند؛ سرشبکه‌ها در دانمارک و هلند اقامت دارند.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد موضوع کودکان کار به نکات مهمی اشاره کرد و گفت: اقتصاد کف خیابانی با درآمد‌های سرشار، با نوع دوستی و تحریک احساسات مردم شکل گرفته است و سرشبکه‌های این مافیا از آن استفاده می‌کنند.
به گفته این کارشناس محیط زیست، اکنون بحث این است که برای تأمین آب تهران علاوه بر سرشاخه‌های ماملو، لار، طالقان، سفیدرود، رود کرج، جاجرود، آمل و هراز، از سرشاخه‌های دز و کارون هم آب بیاوریم؛ درحالی‌که مطابق با تغییرات اقلیم و کاهش محسوس سطح یخچال‌ها در سرشاخه‌های کشور، به نظر می‌رسد دیگر اصلا آبی برای انتقال به تهران وجود ندارد.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد تعداد متکدیان پایتخت افزود: افرادی که رسما تکدی‌گری می‌کنند و مردم آن‌ها را به وضوح می‌بینند عددشان در سطح شهر تهران حدود ۱۰۰۰ نفر است و این افراد حرفه‌شان تکدی‌گری است.
با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) درسازمان اطلاعات سپاه استان قم، تعدادی از سرشبکه‌های اصلی فعال درفضای مجازی که نقش هدایتگری برای انجام اقدامات مخل امنیت شناسایی ودستگیر شدند.
طی انجام اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به منظور ثبات بخشی به روند بازار ارز و برخورد با عوامل برهم زننده آن، تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های اصلی کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات مجازی که درصدد قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی، انجام معاملات فردایی و سوداگری بودند، مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفته، شناسایی و دستگیر شدند.
وزارتخانه ۱۱ نفر از عوامل مؤثر بر نوسانات غیرعادی بازار ارز در شبکه‌های اجتماعی با دستور مقام محترم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین شناسایی ۳۲۰ نفر از عوامل اصلی مرتبط با کانال‌ها و گروه‌های مجازی نیز انجام پذیرفته است که به زودی اقدامات لازم جهت برخورد با این عناصر مخرب بازار ارز صورت می‌گیرد.
روابط عمومی وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های قیمت گذاری جعلی ارز‌های خارجی در کشور شناسایی و دستگیر شدند.
روابط عمومی وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی در کشور شناسایی و دستگیر شدند.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: کودکان بر سرچهارراه‌ها کار می‌کنند به دلیل اینکه درآمد خوبی عاید آن‌ها می‌شود اگر بخواهیم درباره میزان درآمد روزانه این کودکان بگوییم، کف درآمد این کودکان در یک روز بین ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان در روز است. بعضی از سرشبکه‌ها که این کودکان برایشان کار می‌کنند، بین ۵ تا ۸ کودک را اجیر کرده اند.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: کودکان بر سرچهارراه‌ها کار می‌کنند به دلیل اینکه درآمد خوبی عاید آن‌ها می‌شود اگر بخواهیم درباره میزان درآمد روزانه این کودکان بگوییم، کف درآمد این کودکان در یک روز بین ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان در روز است. بعضی از سرشبکه‌ها که این کودکان برایشان کار می‌کنند، بین ۵ تا ۸ کودک را اجیر کرده اند.
رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برخورد با سرشبکه‌های کودکان کار و خیابان توسط دستگاه قضا و نیروی انتظامی خبر داد و گفت: در این بخش، برنامه مدونی آغاز شده است.
رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برخورد با سرشبکه‌های کودکان کار و خیابان توسط دستگاه قضا و نیروی انتظامی خبر داد و گفت: در این بخش، برنامه مدونی آغاز شده است و تعداد زیادی از این افراد دستگیر و بازداشت شده‌اند.
‌روابط عمومی سپاه حضرت علی بن ابیطالب (ع) قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تعدادی از سرشبکه‌های اصلی فعال درفضای مجازی که نقش هدایتگری برای انجام اقدامات مخل امنیت در استان قم را داشتند دستگیر شدند.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دستگیری تعدادی از سرشبکه‌های رسانه معاند ایران‌اینترنشنال گفت: این افراد با سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا در ارتباط بودند.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دستگیری تعدادی از سرشبکه‌های رسانه معاند ایران‌اینترنشنال گفت: این افراد با سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا در ارتباط بودند.
سرکه‌های پرکاربرد، رایج و البته پرخاصیت تعدادی محدود دارند. هنگامی که سرکه به درستی استفاده شود، یک عنصر بسیار مفید و کاربردی است.
سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک با مزدوران و سرشاخه‌های داخلی خود به جنگ انقلاب شکوهمند ملت آمده است.
دقایقی قبل خبری مبنی وقوع درگیری در مدرسه‌ای در خیابان سلسلبیل تهران درشبکه‌های اجتما منتشر شد که پس از بررسی‌ها مشخص گردید، درگیری‌ای رخ نداده است و پلیس با گفت‌وگو جمعیت را متفرق کرده است.
عضو گروه پژوهشی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: از سرشاخه‌های گل‌دار شبدر سفید در طب گیاهی، در بیماری برونشیت و به‌عنوان تصفیه‌کننده خون نیز از آن استفاده می‌شود. برای درمان سرفه‌های سخت، همراه با عسل مصرف می‌شود و در افراد مبتلا به سرطان گلو نیز به‌صورت غرغره مفید است.
موسوی با اشاره به میزان بارش‌ها از ابتدای سال آبی جاری در سرشاخه‌های رودخانه زاینده‌رود، گفت: میزان بارش‌ها در این مدت‌زمانی در ایستگاه کوهرنگ ۱۲۶۵ میلیمتر است که سال گذشته در همین بازه زمانی ۸۲۲ میلیمتر و در بلندمدت ۱۳۵۵ میلیمتر بود.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شده بودند، به اعدام محکوم شد
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره بازداشت یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس (شهروز سخنوری) که دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شد، گفت: راه اندازی شبکه سازمان یافته فساد از اتهامات این فرد است.
دادستان عمومی و انقلاب پردیس گفت: فرقه عرفان حلقه یا عرفان کیهانی با ادعای درمانگری و با تجویز‌های فرادرمانی ضمن مداخله در امر درمان هزینه‌های گزافی را بر خانواده‌ها تحمیل می‌کند؛ از سوی دیگر تشویق افراد به رفتار‌های خارج از عرف باعث شکاف در خانواده و بعضاً باعث طلاق، تضعیف بنیان خانواده‌ها و یا فرار فرزندان از خانه و همچنین زمینه ساز بروز مشکلات اخلاقی برای اعضای ناآگاه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ