سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک با مزدوران و سرشاخه‌های داخلی خود به جنگ انقلاب شکوهمند ملت آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک اقتصاددان ارشد صهیونیستی پیش‌بینی کرد با اوج‌گیری دامنه اعتراضات در میان غیرنظامیان و نظامیان به صفوف سندیکاهای کارگری به زودی شاهد اعتصابات صنفی و فروپاشی اقتصادی خواهیم بود.
به همان اندازه که آمریکا ترجیح می‌دهد شاهد تغییر رژیم در افغانستان باشد، برای آینده قابل پیش‌بینی به یک دولت باثبات معقول و با توانایی کافی برای کمک به تسهیل برنامه‌های بشردوستانه، خنثی کردن داعش خراسان و جلوگیری از فروپاشی دولت و جنگ داخلی در افغانستان نیاز دارد. اصلاح مسیری که با از بین بردن بسیاری از تفکرات تثبیت‌شده در مورد تعامل با طالبان، زمینه جدیدی را در روابط ایالات متحده و افغانستان ایجاد می‌کند.
سیما شاین، پژوهشگر مؤسسه مطالعات امنیت ملی در فلسطین اشغالی در نشستی امنیتی با بحرانی خواندن وضعیت جاری در تل آویو اذعان کرد که در شرایط وخیم غیر قابل تصوری قرار گرفته‌ایم.
رهبر انقلاب فرمودند: امروز شاهد افول تدریجی رژیم غاصب صهیونیستی هستیم؛ سرعتش هم روز به بروز بیشتر می‌شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آینده بسیار نزدیک شاهد رونمایی از قدرت جدیدی خواهیم بود.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: درحال حاضر شهروندان امروز شاهد تحول در زیبایی بصری تهران هستند.
شکاف‌های موجود در داخل جامعه رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده نزدیک بودن فروپاشی رژیم صهیونیستی است.
شکاف‌های موجود در داخل جامعه رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده نزدیک بودن فروپاشی رژیم صهیونیستی است.
فرمانده کل ارتش گفت: آشفتگی و درهم ریختگی نظام سلطه و به‌ویژه آشکارتر شدن علائم فروپاشی و اضمحلال رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در جهان از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود، وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا سه ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در دنیا از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا ۳ ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در محکومیت هتک حرکت مسجد الاقصی توسط رژیم اشغال گر قدس تاکید کرد: به زودی جهان شاهد فروپاشی هیمنه پوشالی رژیم متزلزل اشغالگر قدس خواهد بود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه شاهد افزایش قابل توجه تولید در کشور هستیم، گفت: در ۳ ماهه فصل پاییز رشد بخش صنعت ۱۱.۶ درصد بود.
نرخ دلار در لبنان بازهم بالا رفت و لیره این کشور بزرگترین فروپاشی ارزش خود در تاریخ این کشور را شاهد است.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز شاهد نرخ نیمایی دومی در بازار ارز هستیم که مبنای قانونی ندارد.
یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه گفت: در زمان کارداری بنده در ترکیه شاهد بودم که زمانی کسی با لیر کار نمی‌کرد و ساختار اقتصاد این کشور در حال فروپاشی بود. اما مردم لیر را پرچم کشور خود دانستند و دلار خود را به لیر تبدیل کردند.
پورابراهیمی با بیان اینکه ثبت سفارش‌های ارزی وضعیت نامناسبی دارد، گفت: به واقع ما شاهد تکرار اتفاقات سال ۹۷ در زمینه موضوعات ارزی هستیم، لذا بنده از هیات رئیسه مجلس خواهش می‌کنم حتما با حضور آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کنند تا دوستان در این جلسه حاضر شده و همفکری در این بخش صورت گیرد، ما هم تاکید داریم که به دوستان دولت کمک خواهیم کرد، چرا که این روش نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند.
نتانیاهو در نهایت در اثر تشدید فشارها و مخالفت دادگاه عالی رژیم صهیونیستی مجبور به برکناری یکی از وزرای کابینه اش شد، مساله ای که کابوس انحلال کابینه را بار دیگر پیش روی وی قرار داده است.
نماینده پیشین مجلس گفت: اقتصاد ایران در آستانه فروپاشی است و رابطه دولت – ملت تقریباً قطع است و حتی به نوعی در تناقض و جدال با هم هستند.
احمد بخارایی گفت: سیر صعودی و غیرقابل انتظار انواع آسیب‌های اجتماعی؛ چیزی شبیه به وضعیت بحران در بحران، وقتی بحران‌ها دست به دست هم بدهند ما با ابر بحران مواجه هستیم که از این مرحله وارد سرازیری فروپاشی اجتماعی می‌شویم؛ یعنی فروپاشی اتفاق افتاده و دائم دارد بیشتر می‌شود. وقتی شما شاهد دفع اجتماعی هستید، یعنی به‌تعبیری جدا از مهاجرت کردن با افرادی روبه‌رو می‌شوید که فقط قصد رفتن دارند، انگار که بخواهند بگویند بالاتر از سیاهی رنگی نیست. از طرفی شما نباید از افزایش آمار خودکشی بگذرید، جامعه دو قطبی شده را توجه کنید، این بدترین وضعیت برای یک جامعه است که در جامعه ما اتفاق افتاده، انگار در یک جامعه مردم علیه یکدیگر لشگرکشی می‌کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد، گفت: آمریکا در مسیر فروپاشی قرار گرفته است و علت آن هم این است که تمدن غرب فاقد گفتمان جذاب و مورد استقبال ملت‌های دنیاست.
توافق هسته‌ای همراه با افتخار اوباما با ایران که توسط دونالد ترامپ لغو شد در میانه تمدید و فروپاشی قطعی معلق است و به یک معما تبدیل شده است.
گورباچف در آخرین ماه‌های ریاست جمهوری خود، شاهد جدایی و استقلال یکی پس از دیگری جمهوری‌های شوروی بود و در نهایت در ۲۵ دسامبر ۱۹۹۱ از ریاست جمهوری کناره‌گیری و یک روز پس از آن، اتحاد جمهوری‌های شوروی، به‌طور رسمی، فروپاشید.
سرلشکر سلامی قدرتمند شدن مقاومت را موجب اتصال زنجیره ضعف روانی صهیونیست‌ها به مهاجرت معکوس دانست و گفت: قرائن و شواهد مسلم نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها از درون متلاشی می‌شوند و برای فروپاشی اسراییل شاید مقاومت فلسطین، نیاز به جنگ هم نداشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ