عاصم یوسفی از مدیریت شرکت تجهیز اماکن ورزشی برکنار شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار دوجانبه عازم ریاض پایتخت عربستان سعودی شد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین مرحله از ملاقات‌های رسمی خود در اسلام آباد، پنجشنبه شب با ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان ملاقات کرد.
سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان ظهر امروز ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در محل ساختمان شماره یک وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
طبق اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان ژنرال «سید عاصم مُنیر» فرمانده ارتش پاکستان با هدف دیدار و رایزنی‌ با مقام‌های بلندپایه سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران عازم تهران شده است.
رئیس جمهور پس از پایان سفر رسمی به کنیا، نایروبی را به مقصد «کامپالا» پایتخت اوگاندا ترک کرد.
رئیس جمهور پس از پایان سفر رسمی به کنیا، با بدرقه وزیر امور خارجه این کشور، نایروبی را به مقصد «کامپالا» پایتخت اوگاندا ترک کرد.
قتل عام خونین ۴ مرد در کوهستان
رئیس‌جمهور عصر روز دوشنبه به وقت محلی در کاخ ریاست جمهوری ونزوئلا موسوم به کاخ «میرافلورس» در شهر کاراکاس مورد استقبال رسمی «نیکولاس مادورو» همتای «ونزوئلایی» خود قرار خواهد گرفت.
رییس‌ جمهور در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی همتای اندونزی خود عازم جاکارتا شد.
معاون قضایی قوه قضاییه گفت: اطلاعات حقوقی مردم، حتی افراد دارای تحصیلات در سطح پایینی است، لذا قشر عام و خاص برای اینکه مشکلات قضایی و حقوقی نداشته باشند باید با امور حقوقی آشنا شوند.
دارنده ۲ مدال طلای جهان به عنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان انتخاب شد و هدایت تیم‌های ملی این کشور را به مربیان ایرانی سپرد.
یک مرد مسلح عصر شنبه در یک مرکز خرید حومه دالاس 9 کشته بر جای گذاشت.
«حسین امیرعبداللهیان» ظهر امروز به منظور دیدار و رایزنی با مقامات عمانی، تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیئتی سیاسی عازم مسقط شد.
میرزا یوسف مستوفی‌الممالک اراضی بالادست محله سنگلج را تا فاصله بالای آب کرج در تیول (ملک) خود داشت که بخشی از آن را به پسرش «حسن مستوفی‌الممالک» بخشید و باغ حسن‌آباد ساخته شد. در قسمت چپ شمال غرب این میدان نخستین گورستان تهران جا خوش کرده بود. قبرستان قدیمی‌ای که در وبای عام تهران در ۲۵محرم سال۱۳۱۰ قمری تماماً پر از اجساد فوت‌شدگان شد.
این سفر به دعوت قاسم الاعرجی همتای عراقی شمخانی انجام می‌شود و در جریان آن دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با مقامات عالی سیاسی و اقتصادی دولت عراق نیز دیدار ورایزنی خواهد کرد.
مانتا ری یا سفره ماهی دیو همانطور که از نامش پیداست گونه‌ای بزرگ جثه از خانواده سفره‌ماهیان پرنده است. مانتا در زبان اسپانیایی شنل یا پتو معنی می‌شود که با ظاهر این جاندار شگفت‌انگیز مناسبت دارد. این سفره‌ماهی‌ها دو باله شاخک مانند دارند که در جلوی سرشان قرار دارد و جلوه‌ای متفاوت به آن‌ها داده است.
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور ابراز همبستگی و همدردی با دولت و ملت ترکیه به مناسبت حادثه زلزله اخیر و گفتگو با وزیر امور خارجه این کشور شامگاه امروز (سه‌شنبه) عازم آنکارا شد.
اهواز - رئیس دادگستری مسجدسلیمان گفت: فردی در شهرستان مسجدسلیمان سه عضو خانواده خود را به قتل رساند و از محل متواری شد.
منابع وابسته به اقلیم کردستان عراق اعلام کردند که بارزانی پس از شرکت در نشستی در دبی، عازم فرانسه خواهد شد.
احکام مهدی محمدنبی و علیرضا عاصم یوسفی به عنوان مشاور وزیر در امور ورزش و رییس انجمن فیلم‌های ورزشی اعطا شد.
شیخ محمد صنقور امام جمعه شهر الدراز در بحرین فروش زمین به یهودیان را به منزله فروش وطن و حرام دانست.
دادگاه کیفری سعودی در شهر مدینه منوره، «شیخ کاظم العمری» از علمای دینی شیعیان را به چهار سال حبس محکوم کرد.
مدیرپیشین ورزشگاه آزادی جزییات ماجرای قطعی برق قبل از مسابقه پرسپولیس و تراکتور را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ