نماینده مردم خمین در مجلس گفت: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین طلب را در میان صندوق‌های بازنشستگی دارد، اما صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری مشکلی ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از طرح‌های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، “کاملا اختیاری” است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره سلامت و درمان بازنشستگان گفت: این دغدغه پس از مسائل حقوق و معیشت، یک اولویت جدی برای صندوق است.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: صندوق نفت بر مبانی حقوقی و نظام بیمه‌ای مستقل خود استوار است، از این‌ رو باتکیه‌ بر همین اصول به‌درستی استقلال و پایداری آن حفظ شده است.
رییس سازمان بورس از ورود صندوق سرمایه گذاری بازنشستگی به بازار سرمایه در روزهای اتی خبر داد.
انتصاب ترکی که فاقد هرگونه سابقه و تجربه بنگاه داری می‌باشد به مدیر عاملی صندوقی که یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی کشور گامی بلند به طرف وخامت بیشتر اوضاع صندوق بود؛ شاید بتوان گفت تنها صلاحیت ترکی برای این مسئولیت هم استانی بودن با وزیر است!
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی را اصلاح کردند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تعطیلی دفاتر برخی شرکت های زیرمجموعه این صندوق در تهران خبر داد.
رئیس سابق صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به مشکلات حال حاضر صندوق های بازنشستگی گفت: یکی از مهمترین اقدام ها برای حل مشکل صندوق های بازنشستگی تشکیل رگولاتور است.
رئیس سابق صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به مشکلات حال حاضر صندوق های بازنشستگی گفت: یکی از مهمترین اقدام ها برای حل مشکل صندوق های بازنشستگی تشکیل رگولاتور است.
نعمت الله ترکی پنجم آذر سال جاری از سوی سید صولت مرتضوی به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی منصوب شد.
دستور کار دوم نظارتی مجلس درخصوص واگذاری دارایی های مالی بود؛ کسری بودجه از پدیده‌های رایج در اقتصاد کشورها به شمار میآید اما بحث اصلی درباره این پدیده، نحوه جبران کسری بودجه است در این میان در تمام این سال ها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی های مالی از جمله روش های تأمین مالی کسری بودجه ساختاری در اقتصاد ایران محسوب می شده است
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: درحال حاضر ماهانه بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می‌شود که ۹۰ درصد یا بیشتر از آن را دولت تأمین می‌کند.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ هزار پرونده قضائی در شعب داریم، گفت: مطالبه ما از دولت تا پایان سال ۱۴۰۰، ۳۶ هزار میلیارد تومان است.
در ایران ۱۸ صندوق بازنشستگی وجود دارد که درمجموع حدود ۶/۲۳ میلیون مشترک کسورپرداز و مستمری‌بگیر اصلی را تحت پوشش قرار داده‌اند. از بین صندوق‌های بازنشستگی، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح (ساتا)، صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و صندوق وزارت اطلاعات از طریق منابع داخلی خود قادر به پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان خود نبوده و در بودجه سالیانه به‌صورت مستقیم مبالغ چشمگیری به آن‌ها اختصاص می‌یابد.
نعمت الله ترکی سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری شد.
در پی اعتراض کارمندان صندوق بازنشستگی محمد اسکندری مدیر عامل این صندوق عزل شد.
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازنشستگی موضوع قانون بازار اوراق بهادار به منظور سرمایه گذاری طیف گسترده مردم در بازار سرمایه طراحی شد.
خبرگزاری دولت از برکناری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به دستور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
محمد جواد شیخ پیرامون اتفاقات اخیری که در رابطه با این موسسه رخ داده است، اعلام کرد: مهمترین اقدامی که با پیگیری‌های مجدانه مدیرعامل شرکت مس انجام گرفته، اخذ دستور توقف اجرای مصوبه ماده 17 بود که روز یکشنبه (20 شهریور) صورت پذیرفت.
محسن یزدانی راد عضو هیات مدیره موسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس با مصوبه هیات امناء به عنوان سرپرست موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران منصوب شد.
معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، بر ضرورت مشارکت متقاضیان سرمایه‌گذاری منطقه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری در افزایش سرمایه‌های این صندوق تاکید کرد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: این صندوق از زمان تأسیس تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال دارد.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ