مدیرعامل سایپا در واکنش به نامه مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت پیرامون موضوع تامین ارز خودروسازان و هشدار نسبت به بازنگری برای تامین ارز این صنایع، ضمن تاکید بر اینکه این گروه خودروسازی مشکلی در تامین ارز ندارد، اعلام کرد که در کنار کمک بانک مرکزی در تامین و تخصیص ارز، ارز‌های صادراتی را نیز در اختیار داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خودروسازان از این به بعد بایستی برای تامین نیاز ارزی خودشان، آستین همت بالا بزنند و با فعال سازی ظرفیت‌های صادراتی خود و حمایت از صادرکنندگان، طریق ارز صادرات خود و دیگران، نیاز ارزی مورد نظران را تامین کنند. مسیری که به نظر می‌رسد با چالش‌هایی همراه باشد.
مدیرعامل شمس آذر می گوید برخی از مدیران سایپا آنقدر مصاحبه کرده و در تلویزیون حضور پیدا می کنند که گویا می خواهند در انتخابات مجلس شرکت کنند.
مدیرعامل سایپا از پیگیری پرونده مربوط به شکایت از شمس آذر خبر داد.
مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید پرونده شکایت از شمس آذر را به محاکم بین‌المللی خواهد برد.
مدیرعامل باشگاه سایپا سایپا می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال باید خیلی زود درباره پرونده بازیکن شمس‌آذر تصمیم‌گیری کنند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا ۷ خردادماه، این مجموعه ۸۶ هزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: از آنجا که توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته، تولید خودرو سیر افزایشی پیدا کرده است.
مدیرعامل شرکت سایپادیزل با تاکید بر اینکه در سال جاری تعهدات معوق این مجموعه صفر می‌شود، گفت: طرح‌های توسعه ای، تنوع محصول، افزایش تولید و تحقق صادرات محصولات تجاری و کار در شرکت سایپا دیزل با جدیت دنبال می‌شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.
مدیرعامل گروه سایپا به همراه چند تن از معاونین خود به منظور توسعه همکاری‌ها به چین سفر کرده است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارسال پیامی از حضور و بازدید شهردار تهران و هیات همراه از خطوط تولید سایپا تقدیر کرد.
مدیرعامل باشگاه سایپا ضمن حمایت قاطع از محمود فکری، از تقویت تیمش برای صعود به لیگ برتر خبر داد.
مدیرعامل بانک تجارت و تعدادی از معاونان این بانک ضمن حضور در سایپا و بازدید از خطوط تولید این شرکت، در جلسه ای با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص افزایش تعامل بین دو مجموعه به گفتگو نشست.
مدیرعامل سابق باشگاه سایپا به عنوان سرپرست جدید مجموعه ورزشی انقلاب منصوب شد.
مدیرعامل گروه سایپا گفت: مسیر صادرات خودرو به جهان این است که خودرو با کیفیت تولید کنیم که توان حضور در بازار جهانی را به دست آورد و از قطعات با کیفیت که شرایط حضور خودرو در بازار‌های جهانی را ایجاد می‌کند در محصولات استفاده شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایرانخودرو به منظور بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش و تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایرانخودرو به منظور کاهش هزینه‌ها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها و بهبود سطح پاسخگویی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برطرف شدن مشکل شماره گذاری تیبا خبر داد و گفت: سازمان استاندارد هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از تمامی مشتریان در خصوص عدم شماره گذاری و تاخیر در تحویل خودرو تیبا در چند ماه اخیر گفت: این خودروها در یکسال گذشته پیش فروش شده و از خرداد ماه با نظر سازمان استاندارد شماره گذاری آن متوقف شد که خوشبختانه این سازمان هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از زحمات کارکنان گروه سایپا تشکر و قدردانی کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از همدلی، زحمات و تلاش بی دریغ کارگران ، کارمندان و مدیران گروه سایپا برای تکمیل و صفر شدن خودروهای ناقص کف پارکینگ ها تشکر کرد.
کمتر از پنج ماه به شروع رقابت‌های جام جهانی قطر باقی مانده است؛ اولین دوره این رقابت‌ها که در پاییز برگزار می‌شود.
پس از این ابطال جنجالی مصوبه افرایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان، میرکاظمی به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه موضع گیری کرد و گفت که  قوانین می‌گوید هیات دولت باید تصویب کند که اینکار را هم کرده و هیات تطبیق باید نظر کارشناسی به مجلس بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ