اگر حق گزینش‌گری و اعمال تبعیض برای یک مغازه‌دارِ خاص بر اساس نوع پوشش مشتریانش به رسمیت شناخته شود، در آن صورت هر مغازه‌داری از این حق برخوردار می‌شود که بر اساس نوع علاقه و نگاه خود به ظاهر مشتریان، از ارائۀ خدمات به بسیاری از آن‌ها خودداری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی ۱۷ مرداد گفت: تراز اکولوژیک دریاچه ارومیه باید ۱۲۷۴.۱۰، حجم آب اکولوژیک ۱۵.۵ میلیارد مترمکعب و وسعت اکولوژیک ۴۶۳۵ کیلومترمربع باشد که طبق آخرین آمار که روز /۱۵ مرداد/ اعلام شده، تراز دریاچه ۱۲۶۹.۹۸ سانتی‌متر، وسعت دریاچه ۶۸۲ کیلومترمربع و حجم آب ۹۱۰ میلیون مترمکعب است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با نامناسب خواندن شرایط این تیم برای فصل پیش روی فوتبال ایران گفت: با این روند وضعیت استقلال هر روز بدتر می شود.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از یک هفته سخت می‌خواهیم با تمام قدرت برابر آلمان بازی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.
نتایج جدیدترین نظرسنجی منتشرشده در آمریکا نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به شدت از آینده کشور و و روند صعودی نرخ تورم نگران هستند.
ستاره برزیلی رئال مادرید در بهترین فرم بدنی خود راهی منچستر نشده و گویا مصدومیتی جزئی دارد.
تا دو هفته پیش همه چیز متفاوت بود از او تعریف و تمجید می شد و حالا با دریافت یک گل همه چیز دوباره عوض شد. واقعا چرا چنین کاری را انجام می دهیم؟
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه (دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی) گفت: وضعیت عفاف و حجاب نه اینکه بهتر شده باشد، ولی بدتر هم نشده و این را هم باید در نظر داشت که سال‌ها، اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفته بود چون دولتی سر کار بود که این مسئله را باور نداشت.
ژوزه مورینیو پس از تساوی 1-1 مقابل مونتزا با عصبانیت تاکید کرد که داور مسابقه امشب بدترین داوری بوده که در دوران حرفه‌ای خود با آن رو به رو شده است.
انسان تقریباً به همان اندازه که به آب، هوا و غذا نیاز دارد، به هم صحبتی و همنشینی محتاج است. مطالعات گذشته هم نشان داده بودند که انزوای پایدار انسان‌ها، آن‌ها را از راه‌های مختلف در معرض آسیب جسمی و روانی قرار می‌دهد.
خوان لاپورتا در مراسم رونمایی از طرح بازسازی ورزشگاه نوکمپ از شکست دیشب بارسا برابر رایووایه‌کانو ابراز نارضایتی کرد و گفت اگر خیرونا به رئال می باخت، هفته بارسلونا تلخ‌تر می شد.
محرک‌های رایج میگرن مانند استرس، کمبود خواب و حتی ورزش می‌تواند باعث سردرد شود، اما برخی خوراکی‌ها هم می‌تواند محرک میگرن باشد.
وزارت دادگستری آمریکا در شکایتی علیه شرکت گوگل اعلام کرد: «رفتار ضد رقابتی گوگل موانع ورود به این بازار را به شکل مصنوعی به سطح بالایی رسانده، موجب خروج رقبا از بازار ابزار‌های فناوری‌های تبلیغاتی شده و شرایطی را ایجاد کرده تا معدود رقبای باقی مانده کوچک شوند و در شرایطی غیرمنصفانه قرار بگیرند».
ادن هازارد شب گذشته برابر تیم دسته چهارمی هم نتوانست بدرخشد و در یکی از تصاویر منتشر شده از او در این بازی، اضافه وزنش نیز مشهود است.
براساس اطلاعات رسیده به «اعتماد» غلظت دی‌اکسید گوگرد در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۹۸ بیش از ۳۲درصد افزایش یافته است
احمد زیدآبادی به یک توئیت واکنش نشان داد.
کیلیان امباپه در جریان شکست فینال جام جهانی مقابل آرژانتین، یک سخنرانی هیجان‌انگیز برای هم‌تیمی‌هایش در بین دو نیمه انجام داده است.
هر محدودیت ضروری به زعم دولت از جمله اختلال در اینترنت، باید با تصویب مجلس و برای مدت محدود و مشخصی باشد که سقف آن ۳۰ روز اعلام شده است، مگر اینکه دولت برای تمدید محدودیت از مجلس درخواست مجدد کند. منطبق با این ماده صریح قانون اساسی، این اقدام در رابطه با محدودیت‌های اعمال شده در مورد اینترنت، توسط دولت و مجلس صورت نگرفته است.
رسانه آلمانی بیلد واکنش تندی به حذف زودهنگام تیم هانسی فلیک از جام جهانی داشت.
وضعیت رختکن یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی به معنی واقعی کلمه اسف بار شده است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تغییر سبک زندگی و مصرف زیاد شیرینی، چربی، غذا‌های فوری (فست فود) و کربوهیدرات‌ها در اضافه وزن و چاقی در بین افراد تاثیرگذار است و افرادی که با سن کم به اضافه وزن و چاقی مبتلا باشند، عواقب بدتری مانند دیابت و فشار خون در انتظار آن‌ها است.
ارزیابی‌های اولیه حاکی از آن است که نرخ تورم در آلمان برای دومین ماه پیاپی در ماه اکتبر دو رقمی خواهد بود.
صندوق بین المللی پول با ارائه گزارشی پیش بینی کرد که رکود بیش از یک سوم اقتصاد جهانی را تحت تأثیر قرار دهد و تورم جهانی تا پایان سال جاری میلادی به اوج خود می رسد.
اقتصاد آلمان بدتر از بقیه
روسیه می گوید که ایالات متحده پشت بحران قطع و کاهش عرضه گاز به اتحادیه اروپاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ