روسیه می گوید که ایالات متحده پشت بحران قطع و کاهش عرضه گاز به اتحادیه اروپاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم بزرگداشت علامه فقید شیخ عفیف نابلسی در ضاحیه بیروت به نقش مخرب آمریکا در منطقه و افزایش رنج ملت‌های منطقه پرداخت.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به وخیم شدن بحران برق در این کشور، اقدامات آمریکا را یکی از دلایل شدت گرفتن این بحران در سایه افزایش دمای هوا در عراق، توصیف کرد.
وزارت خارجه سوریه با حمایت از ایستادگی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، جنایات روزافزون این رژیم به ویژه حمله به اردوگاه جنین را محکوم کرد.
شانگفو، جنگ بین پکن و واشنگتن را فاجعه‌ای غیرقابل تحمل برای جهان اعلام کرد و از آمریکا خواست تا صادقانه رفتار کرده و حرف و عملش یکی باشد و برای جلوگیری از بدتر شدن روابط دو طرف، در عمل اقدام کند.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در کنفرانس یادبود پاکسازی قومی فلسطینیان و هفتاد و پنجمین سالروز نکبت در سازمان ملل گفت به موضع گیری علیه رژیم صهیونیستی پرداخت.
میکروب‌ها ذرات شیمیایی خاک را به مواد مغذی قابل جذب توسط گیاهان تبدیل می‌کنند. داده‌های یک تحقیق نشان داد که خاک تیره آمازون، حاوی میکروارگانیسم‌هایی است که در تبدیل این مواد مغذی در خاک بهتر عمل می‌کنند و بنابراین شرایط رشد گیاه در این خاک مناسب‌تر است.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به گسترش فساد مالی در این کشور به نقش مهم اشغالگران آمریکایی در این روند اشاره کرد.
یکی از سیاستمداران عراقی به سخنان مقام نظامی روس مبنی بر استفاده آمریکا از اورانیوم ضعیف شده در عراق واکنش نشان داد.
یک بررسی جامعه اطلاعاتی آمریکا، احتمال دست داشتن عوامل خارجی در ایجاد عارضه ناشناخته و مبهم سندرم «هاوانا» در میان دیپلمات های این کشور را ضعیف دانست.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: اولویت نخست ما مقابله با تبعات بحران معیشتی و استواری در برابر تحریم آمریکا به عنوان مهمترین عامل رنج لبنانی هاست.
یکی از نمایندگان ائتلاف فتح در پارلمان عراق تأکید کرد که سیاست های استعماری آمریکا منافع عراق را با خطر مواجه کرده و مانع اجرای طرح های راهبردی در این کشور شده است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دیدار حساس تیم ملی برابر آمریکا گفت: تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی و خواسته‌های کادر فنی اصلی ترین عامل در موفقیت تیم ملی است.
روسیه مدعی شد که آمریکا عامل بیماری‌زای مصنوعی کروناویروس را در آزمایشگاه تولید کرده است.
رئیس جمهور کوبا ریشه درگیری ها در اوکراین را به سیاست های تهاجمی آمریکا و ناتو نسبت داد.
مقامات آمریکایی می‌گویند اطلاعات اولیه نشان می‌دهد نیروهای ارتش اوکراین عامل حمله موشکی به خاک لهستان هستند که موجب مرگ ۲ نفر شده است.
نشریه ینی شفق ترکیه گزارش داد که متهم حمله تروریستی در خیابان استقلال استانبول، از سوی نیروهای آمریکایی آموزش دیده بود.
جاسوسان آمریکایی اذعان کرده‌اند که بمب‌گذاری خودرویی که به مرگ «داریا دوگین» منجر شد، به دستور «بخش‌هایی» از دولت اوکراین صورت گرفته و واشنگتن هیچ دخالتی در آن نداشته است.
جاسوسان آمریکایی اذعان کرده‌اند که بمب‌گذاری خودرویی که به مرگ «داریا دوگین» منجر شد، به دستور «بخش‌هایی» از دولت اوکراین صورت گرفته و واشنگتن هیچ دخالتی در آن نداشته است.
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. سعید شریعتی در این برنامه گفت: حکومت مطلقه به خودش اجازه می‌دهد سبک زندگی واحد را به مردم تحمیل کند. حتی اتاق خواب مردم را هم حیطه خود می‌دانند. جلیل محبی نیز اظهار کرد: آمریکا هر جا به نتیجه برسد کاری درست است بسیار بدتر از ما عمل می‌کند. می‌گویید جمهوری اسلامی به اتاق خواب مردم کار دارد. دوستان خود شما در مورد این مساله قانون تصویب کردند.
رئیس دستگاه دیپلماسی چین به آمریکا هشدار داد به قدری عجولانه عمل نکند که اوضاع بدتر شود و به بحران بزرگتری منجر شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ