وزارت دادگستری آمریکا در شکایتی علیه شرکت گوگل اعلام کرد: «رفتار ضد رقابتی گوگل موانع ورود به این بازار را به شکل مصنوعی به سطح بالایی رسانده، موجب خروج رقبا از بازار ابزار‌های فناوری‌های تبلیغاتی شده و شرایطی را ایجاد کرده تا معدود رقبای باقی مانده کوچک شوند و در شرایطی غیرمنصفانه قرار بگیرند».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال گذشته سال افتان و خیزانی برای گاز بود که در زمستان چالش‌های فراوانی را پشت سر گذاشت و روزهای گذشته شرکت ملی گاز ایران تعرفه گازبهای مصوب امسال را اعلام و ابلاغ کرد.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: در لیگ برتر به صورت رایگان شرکت می‌کنیم و در پیستی تمرین داریم که ۵۰ سال پیش ساخته شده است.
رفتار منچستریونایتد با داوید دخیا و خداحافظی او با بعد از 12 سال بازی در این تیم حتی صدای کاپیتان یونایتد را درآورد ولی یونایتدها در این نوع رفتار سابقه دارند.
ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و… سرمایه‌گذاری کند کسی مخالفت نمی‌کرد؛ اما چرا این اتفاق رخ نداد؟ به خاطر فشار عظیمی که سرمایه‌گذاران یهودی و نیز سعودی بر شرکت‌های آمریکایی و حتی اروپایی وارد می‌کردند. سعودی‌ها و به‌ویژه اماراتی‌ها به این شرکت‌ها می‌گفتند باید بین ما و ایران یکی را انتخاب کنید. خوب حتما آن‌ها حاضر نبودند
لیونل مسی در مستند آدیداس به مناسبت قهرمانی آرژانتین، تصمیمش برای بازگشت به تیم ملی در سال 2016 را یکی از بهترین تصمیمات فوتبالی‌اش عنوان کرد.
کیاپاشا بازرس کل امور ورزش سازمان بازرسی گفت: تقریبا در همه رشته‌ها ورزشکاری داشتیم که مهاجرت کرده باشد ولی در فوتبال ندیدیم بازیکنی مهاجرت کند چون در این رشته پرداخت‌ها بد نیست.
مدافع استقلال دلیل نیمکت‌نشینی‌های متوالی در این تیم طی فصل اخیر را درگیری با ساپینتو عنوان کرد.
در حالی که استقلالی‌ها برای دومین سال متوالی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم پرداخت مطالبات کنار رفتند و در این میان نقش بازیکنان و مربیان خارجی پر رنگ بود، باز هم دو پرونده دیگر مرتبط با بازیکنان خارجی روی میز مدیران آبی‌ها قرار گرفته است.
آنها بازی قبلی را بد باخته‌اند و حتما برای مقابله با ما و برد به زمین می‌آیند. اصلا جای خطا نداریم.
اصلا مگر مدرس و مصدق و بهار پول و ماشین و خانه می‌گرفتند؟ کی در مجالس اول همین جمهوری اسلامی هم از این خبر‌ها بود؟ چند سال پیش مسعود فراستی منتقد فیلم در گفتگو با مجله مهرنامه گفته بود نگاه مجید مجیدی کارگردان تغییر کرده است و یک بار به او گفتم می‌دانی چرا نگاهت تغییر کرده؟ قبول نداشت و گفتم، چون قبلا از درون پیکان موازی و رخ به رخ به مردم نگاه می‌کردی و حالا در ماشین شاسی بلند از بالا.
امکان ارائه سی ان جی رایگان نیست، کاهش ۱۰ درصدی مصرف آب مشترکان بد مصرف تهرانی و افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در سال ۱۴۰۲ از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بود.
اجرای طرح ایجاد محدودیت برای مشترکان بدمصرف تهرانی در سال گذشته توانست ۱۰ درصد میانگین مصرف هر خانوار را نسبت به زمان شروع طرح کاهش دهد.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال معتقد است ما بلدیم همیشه به تاریخ ۲۵۰۰ ساله خود بنازیم، اما به اندازه برخی کشور‌ها که عمرشان ۲۰۰ سال هم نمی‌شود، پیشرفت نکرده‌ایم!
نایب قهرمان کشتی امیدهای جهان همکاری علیرضا رضایی با کشتی کرج را یک موهبت دانست و گفت: او خیلی پهلوان است و به لحاظ فنی کمک‌مان می‌کند.
قابلیت فعال شدن بند فسخ ارلینگ هالند پس از تمدید قرارداد پپ گواردیولا از سال 2024 به سال 2025 منتقل شد.
لوکا یوویچ معتقد است نباید در سال 2019 به رئال می رفت و از همان ابتدا فشارهایی غیرمنصفانه روی او وجود داشت که در نهایت باعث ناکامی‌اش شد.
فیفا قصد دارد از سال آینده با تغییر و اصلاح برخی قوانین، فوتبال را متحول کند. قانون ضد دیبو مارتینز یکی از آنها خواهد بود.
مدیر بهره برداری از تأسیسات شهری آبفای تهران گفت:منابع آبی مانند سایر انرژی‌ها نظیر گاز و برق به راحتی خارج از حوزه قابل انتقال نبوده و باید رفتاری که نسبت به آب شرب را داریم تغییر داد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، از انتخاب دیبو مارتینز به عنوان بهترین دروازه‌بان سال 2022 چندان خوشحال به نظر نمی‌رسید.
سازمان ملل به این نتیجه رسیده است که یلواستون و یوسمیت، دو پارک ملی نمادین در ایالات متحده که یک سوم یخچال‌های طبیعی جهان را تشکیل می‌دهند، ممکن است تا سال ۲۰۵۰ یخچال‌های طبیعی خود را به طور کامل از دست بدهند. این یکی از نشانه‌های آخرالزمانی و خبری بد برای ذخایر آب شیرین جهان است؛ زیرا این مناطق یخی آب شیرین حیاتی را برای جوامع محلی فراهم می‌کنند.
بر سر هر موضوعی در دنیا بی‌شک اختلافاتی هست، اما وقتی پای دست خط عملاً غیر قابل خواندن دکتر‌ها در میان باشد، همه با یکدیگر توافق دارند. شرکت‌های مختلف حوزه فناوری هم طی ده‌ها سال گذشته تلاش کرده‌اند تا این مشکل را حل و فصل کنند، ولی تا به اینجا موفق ظاهر نشده‌اند. حالا گوگل، یکی از شرکت‌های پیشگام در زمینه هوش مصنوعی، سعی دارد بالاخره امکان خوانش درست دست خط ناخوانای دکتر‌ها را از طریق گوگل لنز فراهم کند.
در سال ۲۰۱۶ میلادی مجله Science دیدگاه قابل توجهی را منتشر کرد: می‌توان با یک صحبت رو در روی ۱۰ دقیقه‌ای تعصبات را کاهش داد و نظرات متفاوت را تغییر داد. این امر بدان خاطر میسر شد که پژوهشگران در مطالعه یک کار ساده را انجام دادند: آنان گوش کردند.
مسئول اشتغال سازمان بهزیستی استان تهران گفت: ۳ گروه تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند، این ۳ گروه عمده معلولین دارای تمامی طیف‌های معلولیت مانند، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، کودکان بد و بی سرپرست و معتادین هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ