نتایج جدیدترین نظرسنجی منتشرشده در آمریکا نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به شدت از آینده کشور و و روند صعودی نرخ تورم نگران هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کادر فنی پرسپولیس دنبال هماهنگی بیشتر بین بازیکنان خود برای ادامه رقابت های لیگ برتر است.
مربی گلرهای برزیلی پرسپوليس از وضعیت شکل گرفته حول پست دروازه‌بانی این تیم ناراضی است و به همین منظور در باشگاه حضور یافت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه در جذب بازیکن و تمدید قراردادها به هیچ وجه راضی نیست.
یک نماینده مجلس با انتقاد نسبت به تصمیمات شورای رقابت گفت: نگاه دستوری شورای رقابت به خودرو نارضایتی خودروسازان و بلاتکلیفی خریداران را به دنبال داشته است.
سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن ممکن است از این تیم آلمانی جدا شود.
تفاهم موقت به نفع ايران است، چون چيزي از دست نمي‌دهد غني‌سازي‌اش در ايران مي‌ماند، سانتريفيوژهاي پيشرفته در ايران مي‌ماند و اگر طرف مقابل نقض عهد كرد، ايران هم مي‌تواند مسائل را به قبل برگرداند. آزاد شدن پول‌هاي بلوكه‌شده ايراني نشان‌دهنده اين است كه مذاكرات اخير موفق بود و دو طرف در آستانه تفاهم قرار دارند. تجربه دولت سيزدهم بيشتر شده و فهميده‌اند كه تحريم بر نارضايتي مردم اثر مي‌گذارد و بايد راه‌هايي پيدا كرد كه تورم لگام‌گسيخته كنترل شود.
آئورلیو دی لورنتیس و ناپولی رودی گارسیا را به عنوان سرمربی جدید معرفی کردند، انتصابی که مورد استقبال هواداران باشگاه قرار نگرفت.
ابراهیما کوناته، مدافع لیورپول از مدیران این باشگاه خواست چند بازیکن جدید بخرند. لیورپول در این تابستان چند بازیکن را از دست داده است.
عملکرد اشرف حکیمی در بازی‌های اخیر پاری‌سن‌ژرمن باعث شده در باشگاه انتقاداتی از او شکل بگیرد که آینده این مدافع راست را به خطر بیندازد.
اکثر مردم در روز تولدشان غمگین هستند و این احساس استرس و ناراحتی که در این مناسبت خاص وجود دارد، قطعا باید دلیلی داشته باشد، این احساس می‌تواند باعث شود که در هفته‌ها و روز‌های قبل از تولد و حتی در روز تولدتان احساسات منفی زیادی را تجربه کنید!
لائوتارو مارتینز و فرانسیسکو آچربی، ستاره‌های اینتر، معتقدند که علی‌رغم پیروزی 2-0، تیم‌شان کار میلان را تمام نکرد.
سرمربی استقلال از ادامه فعالیت برخی نزدیکان فتح‌الله‌زاده در باشگاه ناراضی است.
یک روزنامه آلمانی نوشت که وزیر دفاع این کشور با اقدامات خود از زمان روی کار آمدن، موجی از نارضایتی‌ها را در میان نظامیان باعث شده است.
رایان گراونبرخ، بازیکن هلندی بایرن مونیخ، از وضعیتش در این تیم رضایت ندارد و خروج از جمع باوارایی‌ها رد نمی‌‎کند.
باشگاه داماش گیلان امروز در یک تصمیم عجیب اکبر میثاقیان را از کار برکنار کرد!
انتشار نام تعداد زیادی از مربیان فعال فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی تعجب بسیاری از ناظران را برانگیخت.
اکبر منتجبی، سردبیر روزنامه سازندگی گفت: ظاهرا تیتر دیروز روزنامه سازندگی باعث ناراحتی وزیر ارشاد شده است. استناد تصمیم‌گیران این بود که، چون به موضوع گوشت پرداختید روزنامه توقیف می‌شود. به ما شفاهی اینطور توضیح دادند که، چرا با فونت بزرگ نوشتید طغیان گوشت؟! سوال من این است که به‌طور مثال اگر با فونت درشت‌تر بنویسیم دلار به فلان قیمت رسیده، نرخ دلار گران‌تر می‌شود؟
تغییرات گسترده پپ گواردیولا در ترکیب منچسترسیتی و نیمکت‌نشینی چند ستاره از جمله کوین دی‌بروینه در مقابل تاتنهام هواداران سیتی را شگفت‌زده کرده است.
استقلال مقابل تراکتور در هفتۀ پانزدهم درحالی شکست خورد که نمایش اکثر بازیکنان این تیم پایین‌تر از حد تصور بود.
ساکنان شهرک صهیونیست نشین اسدود در اطراف نوار غزه از قطع مکرر برق در این منطقه شکایت کرده و مقامات صهیونیست را ناتوان توصیف کردند.
دعوت دنی آلوس، مدافع برزیلی، برای حضور در جام جهانی 2022 قطر باعث شده است که بسیاری به این تصمیم تیته اعتراض کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت: اهالی و شهروندان مناطق تهران از ایجاد مسیر دوچرخه سواری ناراضی هستند.
بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در مسیر جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.
«در کنار کاهش درآمد سرانه شاهد افزایش قیمت افسارگسیخته کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم بوده‌ایم. این موضوع نیز در کاهش قدرت خرید مردم اثر گذار بوده و بر نارضایتی مردم در سال‌های اخیر افزوده است. این معترض بودن نسبت به مسائلی مانند آزادی بیان، بیکاری، شرایط سخت ازدواج و...، نیز است، اما به اعتقاد بنده مهم‌ترین عامل در این زمینه متغیر اقتصادی است که مردم را نسبت به شرایط موجود ناخوشایند کرده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ