ستاره برزیلی رئال مادرید در بهترین فرم بدنی خود راهی منچستر نشده و گویا مصدومیتی جزئی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اتفاقات عجیب در فاصله کوتاه تا لیگ برتر صادر نشدن کارت های بازی نفرات تیم‌ها است.
سخنگوی دولت به دلیل گرمای بی‌سابقه هوا طی دو روز پایانی هفته، از تعطیلی آن خبر داد و اکنون باید دید تکلیف برگزاری لیگ چه خواهد شد.
حمام جایی است که معمولا آن را با تمیزی مرتبط می‌دانیم. مطمئناً اگر قارچ و کپک در حمامتان کشف کنید متعجب و ناراحت و پریشان می‌شوید. قابل‌درک است که بخواهید این کپک‌ها را فوراً از بین ببرید؛ اما لازم است پیش از آن چیز‌هایی را بدانید. ضمناً کپک در قسمت‌های مختلف حمام به یک شیوه پاک‌سازی نمی‌شود و همچنین استفاده از برخی از مواد و محصولات از بین برنده‌ی قارچ و کپک در واقع می‌تواند شرایط را بدتر کند.
وی درخواست عفو عمومی رئیس قوه قضائیه از رهبر انقلاب در خصوص محکومان حوادث سال گذشته را نشان از پختگی اژه‌ای خواند و گفت: واقعاً نمی‌شد که از دم اعدام کنند. خیلی‌ها همان طور که ایشان تشخیص داده بود، مفسد نبودند؛ درست است که فساد انجام داده بودند اما مفسد نبودند و لازم بود که انعطاف قوة قضائیه بر مردم روشن شود؛ این خود نشان‌دهنده پختگی است.
بارسلونا و باشگاه‌های بدهکار و مقروض لالیگا امروز خبری بسیار خوبی از لالیگا دریافت کردند.
گولسیانی می‌گوید تمام تلاشش را خواهد کرد تا با تیم ملی کشورش موفقیت را رقم بزند.
افشین پیروانی معتقد است مصاحبه ریکاردو ساپینتو باعث هجمه به علیرضا بیرانوند شده است.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید از این که تیمش توانسته تنها با 20 روز صدرنشینی قهرمان لیگ برتر شود خوشحال است.
یکی از مسابقات هفته پایانی لیگ برتر بیست و دوم تاثیری در سرنوشت هیچ یک از دو تیم ندارد.
ژوزه مورینیو که برای بازی با اینتر هفت غایب داشت، دیشب چلیک و استفان الشعراوی را نیز از دست داد.
یکی از نکات مهم گزارشی که مقصران و اهمال‌کاران قانون هوای‌پاک را معرفی کرده، ناشناخته ماندن اسامی مقصران است. درویش می‌گوید این موضوع یکی از ابهامات است: «اگر قرار است فردی مجازات شود، باید صراحتا اعلام شود، اما نمی‌شود که مدیر داخلی یک دستگاه را مقصر آلودگی هوا اعلام کرد بدون اینکه به نقش مخرب شهرداری‌ها اشاره کرد. در این لیست خبری از شهرداری‌های تهران، اصفهان، تبریز و مشهد نیست. شهر‌هایی که در این سال‌ها به‌شدت کیفیت هوا و ترافیک‌شان بدتر شده است.»
مارکوس رشفورد به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران در بازی امروز برابر اورتون، احتمالا بازی پنجشنبه مقابل سویا را از دست خواهد داد.
برای رودریگو بهتر از این نمی‌شد که در شب برتری 4-0 برابر بارسا بازی شماره 150 خود را برای رئال انجام داد.
شاگردان پیولی با ارائه نمایشی درخشان، در ۲۵ دقیقه به دو گل مقابل یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر اروپا رسیدند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل فولام ضمن ابراز خوشحالی از بازگشت گابریل ژسوس مصدوم گفت از پیروزی مقتدرانه و کلین‌شیت تیمش بسیار خوشحال است.
سید تیمور حسینی گفت: اگر سفری به آن اندازه حائز اهمیت است که نمی‌شود به تعویق بیافتد حداقل در طول روز سفر انجام شود و هموطنان از تردد در ساعات شب اجتناب کنند، زیرا در شب‌ها وضعیت جوی بدتر می‌شود و حتی امدادرسانی هم سخت است.
بازیکن اسپانیایی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه از سطح فوتبال ایران شگفت زده شده و تصوراتش درباره این رقابت‌ها غلط بوده است، گفت: از گلزنی مقابل پرسپولیس که بزرگترین تیم ایران است خوشحالم.
در دیدار بی‌روح دو تیم چلسی و لیورپول که با تساوی بدون گل به پایان رسید خرید جدید آبی‌های لندن، مودریک، در اولین بازی‌اش برای این تیم عملکردی امیدوارکننده داشت.
راه حل اصلی این معضل که دیگر دارد به فاجعه پهلو می‌زند، جدی گرفتن موضوع، اولویت دادن به آن، اجرای قوانین معطل مانده در بالاترین سطوح مدیریت اجرایی کشور و هماهنگ‌سازی نهاد‌ها و سازمان‌های بسیاری است که هر کدام طبق قانون وظیفه و مسئولیتی دارند که اگر به آن‌ها بی‌اعتنایی نمی‌شد، اوضاع بهتر از آن می‌بود که هست. منتها قبل از همه اینها، به جای «ترجیع‌بند» مقصر دانستن مردم در مصرف بی‌رویه گاز و استفاده از وسایل نقلیه شخصی، باید سرمایه اجتماعی را احیا کرد.
العربی قطر که صابر کاظمی را در اختیار دارد شکست غیر منتظره ای را مقابل الخور متحمل شد.
کولو موانی، ذخیره طلایی دیدیه دشان برای شکست مراکش، احساساتش بعد از درخشش در نیمه‌نهایی را غیرقابل توصیف خواند.
یک فعال سیاسی گفت: چالش‌های بزرگی پیش روی ۱۰ سال آینده ایران وجود دارد که هیچ اقدامی برای پیشگیری از آن‌ها و بهبود وضعیت انجام نمی‌شود.
آنچه می‌خوانید، بخشی از سخنرانی آیت‌الله‌جوادی آملی در سال ۹۶ است: مساله حجاب و عفاف با سرنیزه حل نمی‌شود. نامه می‌نویسند که شما چرا ساکتید و درباره حجاب حرف نمی‌زنید. بر فرض شما با فشار این روسری را جلو بیاورید. این اسمش عفاف نیست. "النکاح سنتی" است که از فساد جلوگیری می‌کند. با بگیر و ببند ممکن است ظاهر حفظ شود، ولی بگیر و ببند اگر بدتر نکند یقینا حل نمی‌کند.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد برنامه جدید اردوی تیم ملی دیر به دست او رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ