مشهد ـ معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: برخورد کامیونت خاور با درخت در بولوار قرنی مشهد، یک مصدوم بر جای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اورژانس استان تهران از مصدوم شدن ۸ نفر و فوت یک نفر در تهران بر اثر حوادث جوی روز گذشته خبر داد.
بر اثر خروج یک قطار شهری در شهر نیویورک، ۱۳ نفر مصدوم شدند.
محمد اسماعیل توکلی، سرپرست اورژانس تهران درباره جزییات یک حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۱ امروز بر اثر سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) ۴ نفر مصدوم شدند.
بر اثر تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی یک خودرو در جنین، ۲ جوان فلسطینی مصدوم شدند.
لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید، در جریان بازی امروز مقابل خیرونا مصدوم شده و زمین بازی را ترک کرد.
آبادان- یک پسربچه ۱۰ ساله از اهالی چوئبده در آبادان بر اثر حمله سگ مصدوم شد.
آستارا- رئیس جمعیت هلال احمر آستارا از وقوع سانحه تصادف در منطقه صیادلر محور آستارا به اردبیل با یک فوتی و ۹ مصدوم خبر داد.
بر اثر بروز یک حادثه در شهرستان چاه‌ آب ولایت تخار واقع در شمال افغانستان، ۱۷ معدنچی جان باخته و ۷ تن دیگر نیز مصدوم شدند.
بر اثر بروز یک حادثه در شهرستان چاه‌ آب ولایت تخار واقع در شمال افغانستان، ۱۷ معدنچی جان باخته و ۷ تن دیگر نیز مصدوم شدند.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدومیت یک نوجوان بر اثر ترکیدن ترقه و انتقال وی به بیمارستان خبرداد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: بر اثر این انفجار که حوالی ساعت ۳ بامداد امروز روی داد، ۵ نفر جان خود را از دست دادند و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: بر اثر این انفجار که حوالی ساعت ۳ بامداد امروز روی داد، ۴ نفر جان خود را از دست دادند و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر در اثر برخورد خودروی سراتو با پایه فلزی پل خبر داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از یک فوتی و ۲ مصدوم بر اثر سقوط اتاقک آسانسور در ایلخچی خبرداد.
زاهدان- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر واژگونی خودروی تویوتا وانت در سراوان یک نفر کشته و ۴۰ نفر مصدوم شدند.
زاهدان- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر واژگونی خودروی تویوتا در سراوان یک نفر کشته و ۴۰ نفر مصدوم شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی‌ های اولیه مشخص شد ۲ نفر شامل پدر و یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته‌اند که به‌ علت وخامت حال و جراحت‌های ناشی از این انفجار و ریختن آوار، جان خود را از دست دادند و نیز ۲ نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر در اثر وقوع حریق در یک انبار واقع در میدان نوبنیاد خبر داد و گفت: دو نفر از آتش‌نشانان در جریان این عملیات مصدوم و تحویل اورژانس داده شدند.
سفیر ایران در عراق گفت: بر اثر برخورد یک ون با یک تانکر حمل سوخت در منطقه شوملی در استان بابل یازده نفر از افراد سوار بر ون کشته شده اند و سه نفر از آنها زنده اما مصدوم هستند.
سفیر ایران در عراق گفت: بر اثر برخورد یک ون با یک تانکر حمل سوخت در منطقه شوملی در استان بابل یازده نفر از افراد سوار بر ون کشته شده اند و سه نفر از آنها زنده اما مصدوم هستند.
بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران حسینی ایام اربعین در استان ایلام، 35 زائر مصدوم شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله نسبت به نجات جان حادثه دیدگان اقدام کردند، گفت در اثر این حادثه ۵ نفر مصدوم شده‌اند. یک کودک ۵ ساله و ۴ بزرگسال در این خانه ساکن بودند که بر اثر حرارت بالای انفجار دچار سوختگی شدند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی سازمان اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بر اثر واژگونی ۲ دستگاه خودرو سواری در سبزوار یک نفر کشته و ۷ نفر مصدوم شدند.
۲ کشته و یک مصدوم بر اثر اصابت صاعقه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ