بر اثر بروز یک حادثه در شهرستان چاه‌ آب ولایت تخار واقع در شمال افغانستان، ۱۷ معدنچی جان باخته و ۷ تن دیگر نیز مصدوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۳ نفر دیگر شد.
قم- در پی تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو در بلوار الغدیر قم، یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.
رباط کریم- تصادف یک دستگاه کوییک با کامیون در اتوبان ساوه سبب فوت یک مادر و کودک شش ساله و مصدومیت دو نفر دیگر شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته و زخمی شدن تعدادی از کودکان دانش‌آموز در پی وقوع تیراندازی در یک مدرسه در «بلگراد» را به دولت و ملت صربستان تسلیت گفت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک خانم حدود ۷۵ ساله بدلیل شدت جراحات وارده به تأیید عوامل اورژانس در این تصادف جان باخت و سه سرنشین دیگر شامل یک آقا و ۲ خانم در سنین ۶۰ تا ۷۰ ساله نیز بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.
رشت- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جان باختن راکب موتور سیکلت در رشت خبر داد و گفت: کارشناسان علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی راکب موتور سیکلت به علت عدم توجه به جلو اعلام کردند.
اهواز - بر اثر دو حادثه گاز گرفتگی و غرق شدگی در شهرستان های لالی و اندیکا استان خوزستان سه نفر جان باختند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: انفجار در یک ساختمان واقع در زمین کشاورزی در شهر ری موجب جان باختن پنج نفر و مصدومیت هفت نفر شد.
اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان در سانحه بالگرد وزیر در شهر بافت جان باخت.
منابع رسمی فلسطینی از افزایش شمار جان باختگان فلسطینی در زلزله شدید سوریه و ترکیه خبر می دهند.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان شمار جانباختگان و مصدومین افغانستانی در زلزله اخیر ترکیه را ۱۳۰ نفر رسانه ای کرد.
در زلزله ویرانگر ترکیه و سوریه، ۵۵ فلسطینی جان باخته و شماری دیگر نیز زخمی شدند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۸۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۳۳ تن از ایشان وخیم است.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۱۰۷بیمار جدید و جان باختن۲ بیمار دیگر بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
سمنان- انفجار کوره ذوب آهن در یک واحد صنعتی در ایوانکی به جان باختن یک کارگر انجامید و پنج کارگر دیگر را نیز دچار مصدومیت کرد.
وزارت کشور سوریه از حمله مسلحانه به نیروهای پلیس این کشور در حومه شرقی درعا و جان باختن یک نظامی و زخمی شدن دو تن دیگر خبر داد.
منابع خبری از جان باختن دست کم دو نفر و زخمی شدن ۱۱ نفر دیگر درپی زلزله ۶.۴ ریشتری در ایالت کالیفرنیا آمریکا خبر دادند.
با شروع فصل سرد سال و راه اندازی و استفاده از وسایل گرمایشی، سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص خطر مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن به هموطنان هشدار داد .
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حادثه انفجار در یک معدن در ترکیه که به جانباختن و مصدومیت جمعی از کارکنان آن منجر شد، را به خانواده‌های قربانیان، ملت ترکیه و دولت این کشور تسلیت گفت.
در تماسی که با رئیس سازمان پزشکی قانونی داشتم، تاکید کردم که موضوع جان‌ باختن مرحومه امینی را با دقت و وسواس بررسی کنند. در این راستا، اقدامات اولیه در پزشکی قانونی صورت گرفته است؛ نمونه‌برداری‌های لازم انجام و به آزمایشگاه ارسال شده است. باید منتظر ماند تا از طریق بررسی‌های دقیق و تخصصی، نتیجه حاصل شود.
عصر امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه ون حامل کپسول‌ گاز در شهر شوملی استان بابل عراق، تعدادی از زائران جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.
منابع افغان از انفجاری در هرات و جان باختن خطیب نماز جمعه مسجد گازرگاه خبر دادند.
سخنگوی سازمان اورژانس از برخورد یک خودرو ۲۰۶ با عزاداران یکی از هیئت‌های مذهبی اصفهان و جان باختن دو نفر در پی این حادثه خبر داد.
بخشدار سوسن از توابع ایذه گفت: برخورد صاعقه موجب جان باختن یک زن جوان و مصدومیت یک نفر دیگر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ