زاهدان- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر واژگونی خودروی تویوتا در سراوان یک نفر کشته و ۴۰ نفر مصدوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی انفجار شدید در ساختمانی در وایادولید اسپانیا که به گفته کارشناسان احتمالا ناشی از نشت گاز است، یک زن جان خود را از دست داد و ۱۴ نفر زخمی شدند.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
در حادثه انفجاری در مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب بوده است، یک نفر کشته و ۲ تَن زخمی شدند.
در پی بارش باران سیل آسا در جنوب غربی ژاپن، یک نفر کشته شد و صدها هزار نفر از مردم محل اقامت خود را ترک کردند.
کریمی با اعلام این خبر اظهار کرد: حدود یک ساعت پیش انفجار کپسول گاز در درمانگاه بقیه الله ایلام یک انفجار کپسول گاز در درمانگاه بقیه الله ایلامکشته و دو نفر مصدوم بجای گذاشت.
در پی انفجارهای آتش بازی در شهرهای مجاور در غرب میشیگان حداقل یک زن کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی وخیم است.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در تقاطع خیام - توس یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۹ نفر دیگر در تصادف زنجیره‌ای خبر داد.
رسانه‌های خبری از کشته شدن یک نظامی سوری در جریان حمله شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه فرودگاه بین المللی حلب و زخمی شدن هفت تن دیگر خبر دادند.
بر اثر خارج شدن قطار مسافربری از ریل در هلند، یک نفر کشته و دست کم ۳۰ تَن زخمی شدند.
بر اثر خارج شدن قطار مسافربری از ریل در هلند، یک نفر کشته و دست کم 30 تَن زخمی شدند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۹ حادثه تصادف و واژگونی خودرو منجر به فوت یک نفر و مصدومیت ۴۸ نفر در سیزدهمین روز از فروردین ماه شد.
صبح روز حادثه، در پارک نزدیکی محل قتل در حال قدم زدن بودم که با مرد جوانی آشنا شدم. او اسلحه‌ای داشت که ۵۰۰ هزار تومان می‌فروخت. بعد از کلی چانه زدن، ۲۵۰ هزار تومان در ازای اسلحه و فشنگ‌هایش دادم و اسلحه را خریدم. من ساعت رفت و آمد‌های پدرخوانده‌ام را می‌دانستم شب منتظرش ایستادم، قصدم کشتن او نبود فقط می‌خواستم زهرچشم بگیرم تا حقوقم را بالا ببرد. وقتی او را دیدم یک تیر شلیک کردم که از شانس بدم کشته شد.
ارزین همچنان پابرجاست، واحه‌ای در نزدیکی مدیترانه، جایی که این سوال مردمش را گیج کرده است که چطور این شهر در برابر زلزله و پس لرزه‌های قدرتمند آن مقاومت کرده است در حالی که بقیه شهر‌ها نابود شدند و بیش از ۴۰ هزار نفر در ترکیه و سوریه جان باختند. در ارزین، به گفته شهردار این شهر، هیچکس کشته نشد و حتی یک ساختمان هم فرو نریخت.
سانحه سقوط و انفجار یک دستگاه اتوبوس در جنوب غربی پاکستان دستکم ۴۰ کشته برجا گذاشت.
مقامات اوکراین روز یکشنبه اعلام کردند در اثر برخورد یک موشک روسی به آپارتمان مسکونی در شهر دنیپرو ۲۹ نفر کشته، ۷۳ نفر زخمی و ۴۰ نفر مفقود شدند.
پنج میلیون نفر برای شرکت در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی راهی خیابان‌های بوئنوس آیرس شدند.
روزنامه بیلد آلمان گزارش داد که امروز شنبه یک مرد مسلح ۴۰ ساله با شلیک به سمت یک زن ۷۰ ساله وی را به قتل رسانده است. بر اساس این گزارش، وی سپس به یک ایستگاه رادیویی رفته و به اطراف خود تیراندازی کرده است. در نهایت وی به سمت یک داروخانه رفته و در آنجا گروگان گیری کرده است.
خبر کشف جسد مرد ناشناس ساعت یک بامداد ۲۲ مهرماه به پلیس اعلام شد و وقتی ماموران به محل حادثه رفتند، متوجه شدند مقتول یک کارتن‌خواب حدودا ۴۰ ساله است که سه نفر از اراذل و اوباش با انگیزه‌ای نامعلوم او را کتک زده، با چاقو کشته و فرار کرده‌اند.
زاهدان- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر واژگونی خودروی تویوتا وانت در سراوان یک نفر کشته و ۴۰ نفر مصدوم شدند.
بر اثر واژگونی یک قایق در بنگلادش ۵۰ نفر کشته شدند و همچنان ۴۰ نفر دیگر مفقود هستند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه آمار تلفات و خسارت های نظامیان اوکراین در دویست و یکمین روز جنگ را اعلام کرد.
حوالی ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه بود که یکی از دسته‌های عزاداری منطقه در حال عبور از بلوار بود که ناگهان یک خودروی پژو ۲۰۶ که سرعت زیادی داشت سر رسید و به‌دلیل ناتوانی در کنترل خودرو با عزاداران برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ