اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدومیت یک نوجوان بر اثر ترکیدن ترقه و انتقال وی به بیمارستان خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا به اعلام فرماندار شبه جزیره کریمه، یک نوجوان در اثر حمله پهپادی اوکراین به این جزیره کشته شد.
برای اولین بار در تهران قلب یک مرد ۴۸ ساله که بر اثر مرگ مغزی درگذشته بود، با قلب یک نوجوان ۱۲ ساله تعویض شد.
یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در شرق قلقیلیه واقع در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شد.
اجرای ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای توسط نوجوانان در مهمونی ده کیلومتری بخشی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده در طول مسیر این شادپیمایی بود که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب اراک اظهار کرد: با توجه به شرح و علل حادثه، میزان مسئولیت سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی ۳۰ درصد، میزان مسئولیت شهرداری اراک ۳۰ درصد و میزان مسئولیت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک ۴۰ درصد بر اساس نظریه اولیه کارشناسی اعلام شده است.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مصدومیت ۱۶ نفر در تصادفات جاده‌ای و فوت یک نوجوان بر اثر غرق‌شدگی طی امروز خبر داد.
گزارش‌های رسانه‌ای از افزایش تعداد شهدای حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین حکایت دارند.
طبق گزارش پلیس، صاحب یک پمپ بنزین در کارولینای جنوبی پسر ۱۴ ساله ای را که به اشتباه متهم به دزدی از مغازه کرده بود، کُشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال به درخواست یک نوجوان واکنش نشان داد.
لامین یامال جوان‌ترین بازیکن تاریخ بارسلوناست که در مسابقات لالیگا به میدان رفته است.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک نوجوان فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین به شهادت رسید.
سرمربی نام‌ آشنای تیم فوتبال احسان ری به شدت نسبت به بی توجهی رئیس و سایر اعضای هیئت فوتبال تهران در ماجرای علی نوبخت گلایه کرد.
محمدرضا حسنی رنجبر کارگردان فیلم کوتاه «پارادوپینگ» با موضوع تلاش یک پسر نوجوان برای ورود به یک تیم فوتبال، به ارائه توضیحاتی درباره این اثر پرداخت.
محمد عسکری در جریان پیروزی پرگل ایران برابر بلاروس درخشید.
خبرگزاری رسمی سوریه از شهادت یک نوجوان سوری و زخمی شدن سه تن دیگر بر اثر انفجار بمب به جا مانده از تروریست ها در شرق درعا خبر داد.
بهمن سال ۹۹ بود که خبر مرگ مشکوک دختر ۱۵ ساله‌ای در یک جشن تولد، پلیس را به تکاپو انداخت و پرونده‌ای پر رمز و راز را روی میز قضاوت گشود. طولی نکشید که نظر پزشکی قانونی درباره علت دقیق مرگ این دختر نوجوان، ابعادی فاجعه گونه از این حادثه تلخ را فاش کرد. بررسی‌های سم شناسی و کالبدشکافی بیانگر آن بود که دختر نوجوان بر اثر مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست داده است.
علی حسن السبیتی نوجوان عربستانی هم به لیست اعدامی های آل سعود اضافه شد.
دوناروما گوکش، شطرنج‌باز نوجوان هندی، رکوردی باورنکردنی را به نام خودش ثبت کرد.
دوناروما گوکش، شطرنج‌بازنوجوان هندی، رکوردی باورنکردنی را به نام خودش ثبت کرد.
منابع فلسطینی از شهادت یک نوجوان فلسطینی در جنین در اثر شدت جراحات ناشی تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر داد.
به گزارش ستاد مبارزه با موادمخدر کشور ۱۵ درصد نوجوانان تمایل به مصرف مواد مخدر دارند و گل به دلایل مختلف از جمله در دسترس بودن، بیشترین آمار مصرف را در این گروه سنی دارد.
رسانه‌های ایتالیا گزارش دادند که یک نظامی آمریکا نوجوان ۱۵ ساله این کشور را به قتل رسانده است؛ والدین این نوجوان می‌گویند شرایط موجود باعث شده هیچ مجازاتی در انتظار قاتل نباشد.
تکواندوکاران نوجوان کشورمان در روز پنجم رقابت های قهرمانی جهان به یک مدال طلا و یک مدال نقره دست پیدا کردند.
در نخستین روز رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان، دختران تکواندوکار کشورمان موفق به کسب 1 مدال طلا و 1 مدال نقره شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ