محمد اسماعیل توکلی، سرپرست اورژانس تهران درباره جزییات یک حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۱ امروز بر اثر سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) ۴ نفر مصدوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل صمت استان سمنان از بروز حریق گسترده در کارخانه عطرسازی در ایوان کی خبر داد و گفت: تاکنون چهار نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند.
بهارستان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: ریزش آوار در گلستان تاکنون چهار مصدوم داشته است.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از مصدوم شدن ۴ شهروند در حادثه سقوط از پله برقی مترو در ایستگاه امام خمینی خبر داد.
مشهد ـ معاون مرکز مدیریت حوادث نیشابور گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید به طور هم زمان در جاده نیشابور به سبزوار تاکنون چهار کشته و ۳۲ مصدوم برجای گذاشته است.
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: تا کنون در این حادثه چهار نفر کشته و ۳۲ نفر مصدوم شده اند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی طی شبانه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۱۸ نفر مصدوم شدند.
اهواز- مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت چهار نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
اهواز - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوشتر از ریزش چهار باب منزل مسکونی بر اثر بارندگی در میدان باطنی و نجات دو مصدوم از زیر آوار خبر داد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: بر اثر این انفجار که حوالی ساعت ۳ بامداد امروز روی داد، ۵ نفر جان خود را از دست دادند و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: بر اثر این انفجار که حوالی ساعت ۳ بامداد امروز روی داد، ۴ نفر جان خود را از دست دادند و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.
شروع مرگبار چهارشنبه‌سوری/ ۴ مصدوم بر اثر انفجار در معدن طزره/ شرخر‌ها در جست وجوی قمارباز!/ پایان  آدم ربایی ۱۰ میلیاردی/ محاکمه مرد معتاد به اتهام قتل همسر/ سلاخی سیار گوسفند‌های سرقتی!/ افشای راز قتل پدر خوانده بعد از ۴۰ روز
۴ مصدوم بر اثر انفجار در معدن طزره
دامغان- انفجار در یکی از معادن زغالسنگ طزره دامغان چهار کارگر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه کفاشی با ۴ مصدوم خبر داد.
ترکیه بامداد امروز (دوشنبه) بر اثر زمین لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ ریشتر لرزید. این زلزله در سوریه، عراق، لبنان و حتی مصر احساس شده است و تاکنون در دو کشور سوریه و ترکیه صد‌ها کشته و هزاران مصدوم برجای گذاشته است. این زمین‌لرزه در ساعت ۴ و ۱۷ دقیقه بامداد در مرز ترکیه و سوریه رخ داده و کانون آن استان "قهرمان‌مرعش" در ترکیه بوده است و شهر‌های عثمانیه، آدانا و دیاربکر بر اثر زلزله آسیب دیده‌اند.
این حادثه در اثر برخورد اتوبوس ولو و کامیون ایسوزو در گردنه نقره‌کمر تفرش روی داد که ۴ کشته و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: سانحه رانندگی در جلفا ۴ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.
معاون عملیات سازمان امدادونجات گفت: بر اثر تصادف تریلی با پژو ۴۰۵ در گیلانغرب، ۴ نفر مصدوم شدند و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
هلال احمر اعلام کرد: تصادف پژو با دنا در محور خرم آباد - رازان ۴ کشته و ۱ مصدوم برجای گذاشت.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ۴ نفر از بیماران در وضعیت وخیم قرار دارند و در بخش ویژه بستری هستند، عنوان کرد: ٩ نفر از مجموع مصدومان ترخیص پیدا کرده‌اند. بقیه در بخش‌های عادی بستری هستند و طی روز‌های آینده مرخص می‌شوند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت:بر اثر تصادفات شب گذشته در تهران ۴ نفر فوت و ۲ نفر مصدوم شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله نسبت به نجات جان حادثه دیدگان اقدام کردند، گفت در اثر این حادثه ۵ نفر مصدوم شده‌اند. یک کودک ۵ ساله و ۴ بزرگسال در این خانه ساکن بودند که بر اثر حرارت بالای انفجار دچار سوختگی شدند.
برخورد یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه سواری در کیلومتر ۶۰ محور نهبندان به زاهدان ۱۵ نفر مصدوم و ۴ نفر جان‌باختند.
اهواز- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انفجار یک واحد مسکونی در کوی مدرس این شهر و خروج چهار نفر مصدوم از زیر آوار خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ