سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر در اثر برخورد خودروی سراتو با پایه فلزی پل خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریم درباره روز حادثه گفت: آن روز هم مثل همیشه با هم درگیر شدیم و او کتکم زد و من برای ترساندش ظرف اسید را به او نشان دادم که به یکباره محمود عصبانی شد و خواست به من حمله کند که ظرف اسید را روی صورتش پاشیدم، وقتی روی زمین افتاد و فریاد می‌کشید همان موقع پشیمان شدم، خودم به سرعت او را به بیمارستان رساندم، اما زنده نماند. باور کنید من نمی‌خواستم همسرم را بکشم.
در این حادثه برادر قاتل نیز با شلیک گلوله مصدوم شد که او به مراکز درمانی منتقل و حالش مساعد است.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در پی برخورد خودروی پژو ردآ با تریلی در محور جاده قدیم میانه تبریز خبر داد.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در پی برخورد خودروی پژو ردآ با تریلی در محور جاده قدیم میانه تبریز خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد سواری پژو با کامیون در بزرگراه یاسینی تهران و فوت زن ۲۳ ساله بر اثر این حادثه خبر داد.
این حادثه ۳ فوتی داشت که نجاتگران هلال احمر طی تلاش۴ ساعته هر سه نفر فوتی حادثه را رهاسازی و تحویل مراجع ذی صلاح دادند.
منابع امنیتی عراقی از حادثه مرگبار رانندگی در نزدیکی سامراء که طی آن یک زائر جان باخت، خبر دادند.
اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که در این حادثه یک تن کشته و یک تن دیگر نیز به شدت زخمی شده است با این حال هنوز مشخص نیست که قربانی دوم این حادثه همان فردی است که زخمی شده بود یا خیر.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون تانکر در مسیر جنوب به شمال بزرگراه بسیج و فوت ترک نشین و مصدوم شدن راکب آن در این حادثه خبر داد.
تداوم و شدت خشونت‌زایی و خشونت‌طلبی در جامعه نگران‌کنده شده اما نکته عجیب سکوت مدعیان روشنفکری است؛ سکوتی که فارغ از بایدها و نبایدها ناجوانمردانه به نظر می‌رسد.
ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفـت: آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱:۱۸ بامداد امروز به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.
پسر رامون دیاز سرمربی الهلال دچار یک سانحه رانندگی شد که در آن، همسر وی جان خود را از دست داد.
تاکنون این حادثه چهار فوتی شامل سه مرد و یک زن داشته است که اجساد این افراد از محل خارج شده است. جستجو برای یافتن دیگر اجساد احتمالی ادامه دارد.
برخورد مرگبار قطار در نزدیکی شهر لاریسا یونان حداقل ۱۵ کشته برجای گذاشت.
فوق ستاره پرتغالی النصر با پریدن از مسیر تکل ناخواسته یک هوادار، از مصدومیت گریخت.
جاوید اسماعیل زاده بازیکن شهرداری ارومیه سه روز پیش از یک تصادف سنگین جان سالم به در برد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ دو نفر در اثر برخورد خودرو به تیر چراغ راهنمایی خبر داد.
رسانه‌های محلی کانادا اعلام کردند در پی وقوع یک حادثه تیراندازی در حومه شهر تورنتو، چند نفر کشته و زخمی شدند.
حادثه تیراندازی در دو مدرسه‌ در برزیل به کشته شدن سه دانش‌آموز و زخمی شدن ۱۱ تن دیگر منجر شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: در ساعت ۲۳:۰۵ شب گذشته یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) حوالی مشیریه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که هشت دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه سواری پژو پارس، سواری پراید، سواری پژو ۴۰۵، موتورسیکلت و ... به هنگام حرکت در مسیر با یکدیگر برخورد کرده‌اند.
رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: یک دستگاه خودرو سواری لکسوس با راننده و سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص تعادل خود را از دست داده و در محل واژگون شده که بلافاصله منجر به آتش سوزی شدید خودرو شد. متأسّفانه بر اثر این سانحه راننده مرد خودرو بهمراه دو سرنشین که یک نفر مرد و یک نفر زن بودند بعلت شدت سوختگی در دم جان باختند
این حادثه روز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه در سایت پروازی درازنوی کردکوی واقع در استان گلستان و در ارتفاع ۲۳۰۰ متری اتفاق افتاد. آن روز ساعت ۱۱:۳۰، ۳ نفر که از اصفهان برای پرواز با پاراگلایدر به آنجا رفته بودند برای پرواز آماده شدند.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: کارشناسان دلیل وقوع حادثه صبح امروز - سه شنبه - در جاده شوشتر و تصادف مینی بوس با یک دستگه کامیون را تجاوز به چپ خودرو مینی بوس اعلام کردند.
در حادثه تیراندازی در جنوب اروپا حداقل ۱۱ نفر کشته و ۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ