بعد از پیروزی مقابل لیدز، پپ گواردیولا تعریف جالبی از یکی از بازیکنان خود داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از انتقادهای شدید از عملکرد این مربی، او در مصاحبه‌ای از خود دفاع کرده است.
الهیان بیان کرد: بحث عفاف و حجاب دشمن در جبهه خودی و بین مردم دنبال درگیری و ایجاد دو قطبی و ایجاد فاصله بین ملت و فاصله بین مسئولین و اشائه بی اعتمادی نسبت به مسئولین است. تلنگرها، انتقادات و مطالبات برای مسئولین راهگشا است و قطعا مسئولین آماده اند تا صدای مردم باشند.
رئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیسترئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیست.
مقام‌های دولت ترکیه اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو در منتشر کردن کاریکاتور رجب طیب اردوغان بعد از انتخابات اخیر این کشور را محکوم کردند.
ابراهیم شکوری، قائم مقام باشگاه پیکان پاسخ انتقادات موجود حول محور باشگاهش را بعد از بازی با پرسپولیس داد.
صفحات هوادارای و خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال، به شدت از عملکرد این تیم انتقاد کردند.
ژاوی، سرمربی بارسا، بعد از پیروزی مقابل اتلتیکو از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و گفت از انتقادهای اخیر ناراحت نیست و آنها را طبیعی می‌داند.
بعد از انتقاداتی که نسبت به تاکتیک و نفرات خط میانی پرسپولیس با توجه به نمایش تهاجمی‌اش وجود داشت، اکنون یحیی گل محمدی طی دیدارهای اخیر تغییراتی در آن شکل داده است.
رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان، بعد از دبل مقابل ناپولی تاکید کرد که اهمیتی برای انتقادات خارج از زمین قائل نیست.
مدافع والنسیا بعد از خطای وحشتناکش روی وینیسیوس از ستاره رئال عذرخواهی کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، به انتقادها از عملکرد ضعیف تیمش در بازی‌های اخیر پاسخ داد و جام جهانی را مهم‌ترین دلیل مشکلات این تیم دانست.
مهاجم گابنی روزهای خوبی را در چلسی پشت سر نمی گذارد و انتقادات زیادی را متوجه خود می بیند.
یکی، دو خبرگزاری از‌جمله ایرانا، وابسته به دولت، درگیری مهدی ترابی را به مسائلی دیگر نسبت داد و از این گفت که بازیکن رقیب به اعتقادات مهدی ترابی توهین کرده؛ موضوعی که در چند روز اخیر با حرف و حدیث‌های بی‌شماری همراه شده است. البته خود مهدی ترابی بعد از بازی ترجیح داد از کنار این موضوع رد شود و به اینکه یک اتفاق فوتبالی بود، بسنده کرد.
تنور انتقادات بعد از تصمیم دیشب داور ایرانی، علیرضا فغانی، نسبت به صحنه برخورد توپ با دست خیمنز و در پی آن، قوانین گیج کننده جدید خطای هند، دوباره گرم شد.
علی مطهری گفت: غیر از فشار‌های اقتصادی، احساس عدم مشارکت در مسائل حیاتی کشور و سرنوشت خود نیز در اعتراضات اخیر مؤثر بوده است. تا قبل از انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ امید به انتخابات آزاد وجود داشت، ولی بعد از آن این امید از بین رفت. مردم احساس کردند نمی‌توانند تغییر و تحولی ایجاد کنند؛ به ویژه مشارکت پایین ۴۸ درصدی در انتخابات ۱۴۰۰ به فال نیک گرفته و مطلوب تلقی شد در حالی که با احتساب آرای باطله حدود ۶ میلیون رأی، مشارکت ۴۲ درصدی خیلی برای جمهوری اسلامی و نظامی که گاهی تا ۸۵ درصد در انتخابات‌اش شرکت می‌کردند بد بود، خصوصا که به نظر می‌رسد این رفتار تبدیل به یک رویه شده است.
کمیته فوتبال ساحلی ایران بیانیه‌ای بعد از انتقادات از شعار‌ها علیه جمهوری اسلامی در دوبی صادر کرد.
سرمربی دینامو از انتقادات بعد از شکست مقابل میلان کلافه شده بود و در نهایت یک سوال او را به مرز انفجار کشید.
مازیار زارع همانقدر که کنار زمین عصبانی بود، مقابل خبرنگاران هم با همان حالت ایستاد و انتقادات زیادی را به داور مسابقه داشت.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
سایپا و فکری شروع خوبی در لیگ یک داشتند اما طی سه هفته اخیر فقط یک امتیاز کسب کرده اند.
بعد از انتقادات گسترده از طارمی و اتهام فریب دادن داور، باشگاه پورتو به صورت رسمی وارد عمل شد و از ستاره ایرانی اش حمایت کرد.
چهره خندان الیور کان، نایب رئیس بایرن مونیخ، بعد از همگروهی با بارسا در چمپینزلیگ مورد انتقاد رسانه‌های کاتالونیا قرار گرفت. او امروز به این انتقادات واکنش نشان داد.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بحث سیاست ارز ترجیحی و یارانه‌ها در جلسه اخیر اعضای جبهه پیروان به صورت خبری مطرح شد و هرکس ملاحظاتی را دراین‌باره بیان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ