ابراهیم شکوری، قائم مقام باشگاه پیکان پاسخ انتقادات موجود حول محور باشگاهش را بعد از بازی با پرسپولیس داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لاک ِ لاک پشت‌ها یک فضای خالی جداگانه نیست که حکم یک لباس را برای آن‌ها داشته باشد. درست است که لاک پشت ما می‌توانند سر و دست و پای خود را درون لاک شان فرو ببرند، اما لاک یکی از اجزای جدایی ناپذیر از آناتومی آن‌ها است. لاک ِ لاک پشت‌ها به استخوان‌های اسکلت شان جوش خورده و زندگی بدون برایشان ممکن نیست.
انقراض زدایی مولکول ها از نگرانی اخلافی مشابه انقراض زدایی یک گونه رنج نمی برد نگرانی ای مشابه آن چه در مورد دودوها یا ماموت های پشمالوی احیا شده وجود دارد این که حتی اگر آنان بتوانند زنده بمانند در دنیای امروز بدبخت خواهند بود. با این وجود، در سطح فلسفی مشخص نیست که ما باید چگونه درباره تلاش ‌ها برای احیای مولکول‌هایی فکر کنیم که در حال حاضر در موجودات زنده وجود ندارند. برای مثال، آیا مولکول های منقرض شده برای ثبت اختراع واجد شرایط هستند؟
اگر پزشکی رژیم غذایی خاص را برایتان تجویز کرده، حتماً باید آن را دنبال کنید. بیمارانی که نارسایی قلبی دارند، حتماً باید از رژیم با سدیم پایین استفاده کنند تا بیماری شان بهبود پیدا کند.
یحیی گل‌محمدی جام قهرمانی را به بیرانوند تقدیم کرد و گفت که اتفاقات قبل بازی در شان و شخصیت فوتبال ایران نبوده است.
دانیال گفت: ما با آرتین دوست بودیم، اما او رفتار‌هایی انجام می‌داد که همیشه به او حسادت می‌کردیم. ما دل خوشی از او نداشتیم. آخرین بار سر موضوع بچگانه‌ای با هم دعوا کردیم و او به ما فحاشی کرد. به همین خاطر من و باربد و مسعود با چاقو به جانش افتادیم.
سرمربی آلومینیوم اراک در عین انتقاد از فرصت سوزی بازیکنانش، از آنها بابت نمایش هجومی و پرموقعیت شان برابر استقلال تقدیر کرد.
اگر میتوکندری خود را بیرون آوریم ما مرده‌ایم. میتوکندری‌ها هنوز چند ژن در درون شان باقی مانده است، اما شما هرگز نخواهید دید که میتوکندری‌ها از یک سلول خارج می‌شوند و به تنهایی می‌خزند. میتوکندری‌ها نمی‌توانند آن کار را انجام دهند و ابزاری برای زنده ماندن ندارند.
سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: عید واقعی وقتی است که همه از ته دل شان بخندند، این گرانی‌های آزاردهنده حق مردم ما نیست!
یک حشره شناس برای یافتن حشرات پیش از ناپدید شدن شان تلاش می‌کند. ما عموما به حشرات توجه می‌کنیم بدان خاطر که ما را عصبانی می‌کنند! واگنر، اما می‌گوید باید مکث کرده و دقیق‌تر نگاه کنیم. آن چه کشف می‌کنیم شگفتی‌هایی یکی پس از دیگری خواهد بود.
اگر شریان با محوریت بذرپاش، همراهی پایداری و حضور دولتی‌ها تنها برای یک امتیازگیری موقت از شانا، نباشد (که به نظر می‌رسد نیست)، احتمالا در آینده شاهد واگرایی بیشتر در جریان اصولگرایانی خواهیم بود که فکر می‌کردند با یکدست کردن قدرت، کارآمدی ایجاد خواهد شد. تمایل جریان پایداری و آن‌ها که زیر سقف شریان جمع شدند، این است که قالیباف را به سرنوشت حدادعادل در مجلس هفتم دچار کنند.
متاسفانه سیاست خارجی ما اکنون به ضعیف‌ترین و خطرناک‌ترین مرحله خود در ۴۴ سال اخیر رسیده است. این وضعیت بهیچوجه شایسته نظام جمهوری اسلامی و ملت مسلمان و انقلابی ایران نیست. منافع ملی کشور ایجاب می‌کند این سیاست به صورت بنیانی مورد تجدید قرار گیرد و سیاستی پایه‌ریزی شود که در خور شان ملت مقتدر، مسلمان و انقلابی ایران باشد.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: گفتمان ما با جوانان امروز باید متناسب با ذوق سلیقه شان باشد، با تجربه‌ها نباید از نسل جوان فاصله بگیرند.
داور بین المللی فوتبال کشومان گفت: فدراسیون فوتبال شان ما را حفظ کند و ما را مثل تیم ملی بزرگسالان ببیند.
کشور‌های دیگر نیز بنابر منافع شان انتخاب‌هایی داشته اند. آنان لزوما مجبور نیستند تنها در صف واشنگتن قرار گیرند و این وضعیتی است که ما باید به آن عادت کنیم و ۲۰۲۲ آغازی برای فاش شدن این موضوع بود.
مدیر ‌تیم فولاد می‌گوید تنها به دیدار برابر ذوب‌آهن فکر می‌کنند و امیدوار به موفقیت در این دیدار هستند.
امام جمعه شیراز گفت: ما به فرموده رهبر معظم انقلاب در مسئله زن از اروپا و آمریکا مطالبه داریم که چرا شان حضرت مریم (س) را اینقدر کوچک کرده اید، فریاد پیروان قرآن بر سر تمام کسانی که ارزش‌های انجیل و تورات را نادیده گرفته اند آنست که برگردید و بیدار شوید، اسلام برای یک بانوی مسلمان ارزش و عظمت در پرتو حجاب و حیا و عفت آفریده است.
آیت الله محمد رضا مهدوی کنی در کتاب خاطرات خود می‌گوید: مجاهدین، آن زمان خیلی بی اعتنایی می‌کردند. تعدادی از آن‌ها را به بند ما آوردند و آن‌ها تقریبا ما معممین [روحانیون]را بایکوت کرده بودند. بچه‌هایی هم که جدیدا می‌آمدند بلافاصله با آن‌ها تماس می‌گرفتند و ارتباط شان را با ما قطع می‌کردند؛ ولی کمونیست‌ها این طور نبودند و برخوردشان تا آخر محترمانه بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست قطعی ما در وزارت فرهنگ این است که تا جای ممکن از اهالی فرهنگ و هنر که در اغتشاشات اخیر برای شان اتفاقاتی افتاده است، حمایت و موضوع آنها را پیگیری کنیم.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه دانشجویان حق اعتراض دارند، تصریح کرد: دانشگاه یک موتور حرکت برای کشور است. اگر اعتراض دانشجویان درست بیان شود، درست تحلیل شود و پیشنهادات درست ارائه شود، این کار صحیحی است که ما دانشگاهیان می‌توانیم انجام دهیم. ولی اگر قرار باشد در داخل محیط دانشگاه با یکدیگر برخورد‌های ناشایستی داشته باشیم و صحبت‌های ناشایستی کنیم که بعضا در بیرون از دانشگاه هم عنوان نمی‌شود، این رفتار قابل قبول نیست و در هیچ کشوری در دنیا چنین چیزی پذیرفتنی نیست. شان و منزلت دانشجویان، اساتید، کارمندان و فضای دانشگاه باید حفظ شود.
ایمان عالمی مربی هوادار در کنفرانس خبری بعد از بازی با پیکان از شرایط بد زمین می‌گوید و از داوری گله‌مند است.
سرمربی پارس جنوبی جم از عملکرد تیمش دفاع و از هواداران واقعی شان عذرخواهی می کند.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش فوتبال خوبی بازی کرده اما موقعیت‌های شان به گل نرفته و بازنده شدند.
امام جمعه یاسوج در خصوص سگ گردانی گفت: این چه فرهنگ غلطی است که در شان ملت و مردم ما نیست این جهالت و نادانی و بی فرهنگی محض است این کلاس گذاشتن نیست بلکه بی فرهنگی و از روی نادانی و حماقت است.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: چون اردوگاه امام حسین (علیه السلام) ابدی است، بنابراین هر اردوگاهی که به اردوگاه ایشان پیوند بخورد ابدی می‌شود، حقیقت این است که انقلاب ما به انقلاب امام حسین (علیه السلام) ضمیمه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ