مدافع والنسیا بعد از خطای وحشتناکش روی وینیسیوس از ستاره رئال عذرخواهی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور موظف شده ۷۰ الی ۱۱۰ روز قبل از ثبت‌نام اصلی که از ۲۷ مهرماه الی ۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد، مرحله پیش‌ثبت‌نام را برگزار کرد.مجلس شورای اسلامی دارای ۲۹۰ کرسی نمایندگی است که با این حساب، برای هر یکی از صندلی‌های خانه ملت ۱۶۸ نفر اسم نوشته‌اند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از شرایطی که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برای این تیم رقم خورده است، گفت: سه مهاجم از دست دادیم اما فقط یک نفر گرفتیم که خوب نیست.
مدافع استقلال قصد دارد تاکتیکی که فصل قبل انتخاب کرده بود را در نقل و انتقالات تکرار کند
یورگن کلوپ انتظار دارد که لیورپول قبل از بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل چلسی در ماه آینده، حرکت های بیشتری در بازار نقل و انتقالات انجام دهد.
عباسعلی کدخدایی گفت: در انتخابات نباید نگاه صفر یا صدی داشت بلکه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد. اگر کسی نظام و قانون را قبول دارد باید در چارچوب نظام و برای اهداف آن کار کند و همه باید کمک کنیم.
علیرضا دبیر در جلسه هیات رییسه فدراسیون کشتی بار دیگر به معاون قهرمانی وزارت ورزش شدیدا انتقاد کرد.
گالتیه تاکید کرد که پاری سن ژرمن در تلاش است تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی یک یا دو بازیکن را به خدمت بگیرد.
کاپیتان سیتی معتقد است که بازیکنان این تیم در فصل جاری انگیزه و عطش فصل های قبل را ندارند.
خاندوزی با اشاره به اینکه بخشی از نوسانات ارزی ناشی از انتظارات تورمی بود، تاکید کرد: بخش کوچکی از مشکلی که در آبان و آذر ایجاد شد ناشی از اشتباه تخصیص در زیرمجموعه‌های بانک مرکزی بود و موجب شد در مدت کوتاهی درباره تقاضای کالاهایی که باید با درهم وارد می‌کردند، دچار مشکل شود، زیرا در آن ایام درهم کم بود و تصور شده بود که کشور ارز کم دارد و برای تامین آن هجوم آورده شود.
وزیر دفاع ترکیه از اقدامات دولت یونان در قبال مشکلات دو جانبه انتقاد کرد.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بسیاری از کاندیدا‌های مجلس نه وظایف نمایندگی را می‌دانند و نه از امکانات کشور اطلاع دارند. حتی دولت‌ها هم انتظارات را بالا می‌برند. گفتیم آقایان قول ندهید سالی یک میلیون مسکن می‌سازیم! امکانات کشور را در نظر بگیرید، گفتند حالا به جای سالی یک میلیون در طی ۴ سال، ۴ میلیون مسکن می‌سازیم.
وزیر ورزش و جوانان در پایان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای تیم جدید آرزوی موفقیت دارم و قول می‌دهم در حد توان و بضاعت حمایت لازم را داشته باشم.
هر چند وقت یک بار مباحثی درباره اصلاح قانون انتخابات در مجلس و دولت مطرح می‌شود که باید ببینیم این بار این موضوع محقق می‌شود یا مانند سنوات قبل به جایی نمی‌رسد.
محمدصالح نیکبخت، وکیل دادگستری که وکالت خانواده مرحوم مهسا امینی را نیز برعهده دارد از اتفاقی فراتر از همه موارد فوق می‌گوید: «گزینش از میان گزینش‌شدگان». نیکبخت می‌گوید که هم‌اکنون از میان بیش از ۶۰ هزار وکیل دارای پروانه وکالت از کانون‌های وکلای کشور و مرکز مشاوران حقوقی تحت نظر قوه قضاییه کمتر از هزار نفر اجازه ورود در مرحله تحقیقات را دارند و بسیاری از آنان هم دیگر مورد قبول دستگاه‌های قضایی نیستند. در شرایط کنونی که از ۲ ماه پیش آغاز و پایان آن متصور نیست طبق این قانون فقط این افراد در مرحله تحقیقات حق حضور دارند و شنیده‌ها حاکی است که برخی از قضات دادگاه‌ها و حتی دادسرا‌ها از حضور همین وکلای دستچین‌شده قوه قضاییه نیز ممانعت می‌کنند!
عضو کمیسیون امور داخلی کشور مجلس در خصوص تغییر شیوه انتخاب شهرداران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: قرار است شیوه انتخاب در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تغییر کند و مجلس در این زمینه طرحی دارد که قرار است در صحن علنی به بحث گذاشته شود.
«قدرت گیری جمهوریخواهان در کنگره آمریکا، سیاست دو خطی دولت بایدن در رابط با ایران که هم بر دستیابی به توافق با تهران و هم اعمال فشار بر آن تاکید دارد را کاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این راستا، جمهوریخواهان از قدرت خود در کنگره و اثرگذاریِ این نهاد قانونی بر سیاست خارجی دولت مستقر استفاده خواهند کرد و زمینه را جهت تقویت آن بُعد از سیاست خارجی دولت بایدن در قبال ایران که بر تشدید فشار‌ها علیه این کشور تاکید دارد، بیش از پیش فراهم می‌کنند و البته در مسیر تعامل با ایران، چالش‌های گسترده‌ای را ایجاد خواهند کرد.»
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
نشریه تایمز امروز ادعا کرد که چلسی قصد دارد مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را تا قبل از شروع انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.
در جریان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، مجید شایسته در یک اتفاق جنجالی انصراف خود را از نامزدی برای ریاست این کمیته اعلام کرد.
مدتی پیش هم مهدی بابایی، رئیس کمیته حفظ و گسترش فضای سبز و باغات شورای ششم شهر تهران، با اشاره به اینکه رویکرد صددرصد سلبی درخصوص حفاظت از قطع درختان را متوقف نمی‌کند، به انتقاد از مصوبه شورای پنجم در جهت حفظ باغات تهران پرداخته و گفته بود نگاهی را که رئیس شورای شهر تهران درخصوص خانه‌باغ‌ها و ساخت‌وساز در این حوزه دارند، قبول دارم؛ چون رویکرد صددرصد سلبی که دوره پنجم در حوزه حفاظت از درختان پیش گرفت، موفق نبوده است.
بازیکن سابق تراکتور و پرسپولیس درباره قبول پذیرش هدایت خزر لنکران می گوید که انتظارات از او بالاست.
بازیکن سابق تراکتور و پرسپولیس درباره قبول پذیرش هدایت خزر لنکران می گوید که انتظارات از او بالاست.
کار بارسلونا در نقل و انتقالات تمام نشده و قصد جذب سه بازیکن دیگر را هم دارد ولی قبل از هر چیز، مدیران باشگاه باید تکلیف خروجی های خود را مشخص کنند.
وزارت مربوطه در سال گذشته اعلام کرد که با تغییر مرجع قیمت‌گذاری خودرو، ظرف یک‌ سال، تولید خودرو افزایش و قیمت آن کاهش می‌یابد اما در سال ۱۴۰۰ شاهد کاهش تولید خودرو نسبت به سال قبل از آن بودیم؛ علی‌ایحال ضرورت دارد این موضوع با اهتمام ویژه دنبال شود چرا که بیش از ۶ ماه از وعده داده شده گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ