رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان، بعد از دبل مقابل ناپولی تاکید کرد که اهمیتی برای انتقادات خارج از زمین قائل نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکست تلخ مقابل استرالیا، مانع بزرگ بر سر مسیر زنان فرانسوی در جام جهانی شد.
اگر از طرفداران مک بوک‌های اپل هستید، شاید برایتان جالب باشد که اولین لپ تاپ اپل، شکست بزرگی را برای این شرکت آمریکایی رقم زد!
خوشحالی شکار شده اما واتسون در جریان تماشای فینال ویمبلدون 2023 ابهامات زیادی به دنبال داشت.
در انزلی هرجا که می‌روم صحبت از ملوان است، پیر و جوان- کوچک و بزرگ، همه در مورد ملوان صحبت می‌کنند.
سیمونه اینزاگی به طرفداران اینتر قول داد یک تیم سرسخت را برای فصل آینده آماده کند.
هواداران خشمگین منچستریونایتد فردا در فروشگاه بزرگ اولدترافورد علیه گلیزرها اعتراض خواهند کرد.
دلمه برگ مو یکی از غذا‌های محبوب بهار و تابستان است. از آن‌دسته غذا‌هایی که طرفداران خاص خودش را دارد و با فلفل‌دلمه، بادمجان و گوجه‌فرنگی هم آن را می‌پزند.
راجر فدرر، تنیسور سوئیسی برنده 20 گرند اسلم که سال گذشته بازنشسته شد؛ در مورد زندگی این روزهای خود صحبت کرد.
گیاه مانسترا طرفداران بسیاری بین آپارتمان‌نشین‌ها دارد. این گیاه با برگ‌های پهن و شکاف‌های زیبایش چشم حتی کسانی را که عاشق گل و گیاه نیستند نیز به سمت خود جذب می‌کند. البته این را هم باید بدانید که مانسترا یک گیاه لوکس محسوب می‌شود و قیمت آن نسبتا بالا است.
وضعیت صداوسیما چنان شده است که طرفداران ساختار حتی حاضر نیستند برخی از تولیدات فرهنگی خود را در این رسانه تبلیغ کنند، چه رسد به اینکه بخواهند موضوعی، چون حجاب را دستمایه تولیدات فرهنگی قابل انتشار در این رسانه بدانند. به تعبیر دیگر به علل گوناگون اعتبار این رسانه از میان رفته است و در بحرانی بزرگ غرق شده است.
وضعیت صداوسیما چنان شده است که طرفداران ساختار حتی حاضر نیستند برخی از تولیدات فرهنگی خود را در این رسانه تبلیغ کنند، چه رسد به اینکه بخواهند موضوعی، چون حجاب را دستمایه تولیدات فرهنگی قابل انتشار در این رسانه بدانند. به تعبیر دیگر به علل گوناگون اعتبار این رسانه از میان رفته است و در بحرانی بزرگ غرق شده است.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ابراز امیدواری کرد بتوانند با تیم‌های بزرگ دنیا مسابقه بدهند.
رولز رویس فانتوم سری ۲ مدل ۲۰۲۳ یک سدان سایز بزرگ مجلل انگلیسی است که با یک فیس لیفت جذاب قصد دارد طرفداران Rolls Royce را غافلگیر کند.
دیلایت کشیده و بزرگی نزدیک قسمت کاپوت قرار گرفته است. این خط ال‌ای‌دی امضای جدید محصولات هیوندای است که بعد از آزرا و کونا، در یکی از ارزان‌ترین مدل‌ها هم اجرا شده است.
این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
لیام گالاگر خشمگین از متهم شدن باشگاه منچسترسیتی به تخلفات مالی، خواستار بررسی کل باشگاه های لیگ برتر شد.
دیوید بکام ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید که برای تماشای بازی پسرش در تیم ذخیره‌های برنتفورد به ورزشگاه رفته بود، مجبور شد از دست طرفدارانش فرار کند. منبع: فارس
سفیان امرابط، ستاره تیم ملی مراکش، استقبال هواداران پس از بازگشت به این کشور را بسیار عالی توصیف کرد.
رونالدو نازاریو، ستاره بزرگ تیم ملی برزیل، قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی را به این بازیکن تبریک گفت.
کارلوس کی‌روش قبل از جام های 2014 و 2018 با خط زدن چند ستاره خبرساز شد؛ آیا اینبار هم او برای طرفداران فوتبال سورپرایز دارد؟
یک نشریه فرانسوی می‌گوید رختکن پاری‌سن‌ژرمن به دو دسته حامیان امباپه و طرفداران نیمار تبدیل شده و بین این دو گروه تنش قابل توجهی وجود دارد.
اولین کامیون برقی هیولا در جهان با چرخ‌های بسیار بزرگ، طرفدارانی را به خود جلب کرد که از تماشای آن در حال له کردن خودرو‌های سواری زیر چرخ‌هایش لذت می‌بردند.
یکی از چالش‌های بزرگ مهدی تاج جلب اعتماد توده طرفداران پرسپولیس و استقلال خواهد بود.
طرفداران رضا پهلوی از اینکه یک شاعر بزرگ، از پهلوی‌ها بیزار بوده‌ است و با اشعارش همراه انقلاب شده و اکنون در جمهوری اسلامی مرگ او یک ضایعه فرهنگی شمرده شده‌است، ناراحتند. آن‌ها سایه را «خائن»، «فریب خورده» و «نوکر صفت» نامیده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ