تنور انتقادات بعد از تصمیم دیشب داور ایرانی، علیرضا فغانی، نسبت به صحنه برخورد توپ با دست خیمنز و در پی آن، قوانین گیج کننده جدید خطای هند، دوباره گرم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال مدعی است کسانی که قوانین جدید نقل و انتقالاتی را نوشته‌اند، از آن ایراد گرفته‌اند.
یحیی گل محمدی تاکید دارد قوانین جدید فدراسیون فوتبال باعث تضعیف پرسپولیس و استقلال شده است
رگولاتور ارشد وال استریت قوانین جدیدی برای شرکت های فعال در بورس وضع و آنها را ملزم کرده رویدادهای هک را فاش کنند.
در چهارمین پیش فصل پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی، قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، این تیم را به چالش می‌کشد.
سازمان ناظر رقابت استرالیا اعلام کرد ممکن است اپل و گوگل با قوانین جدیدی روبرو شوند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد هزینه خرید در اپ را بدون پرداخت کمیسیون به فروشگاه های اپ دریافت کنند.
بحث محل خدمت همان شایعه‌ای است که چند‌سالی دردسرساز شده و روی صدور ویزای آمریکا اثرگذار است. پیش از این عنوان شده بود که در قوانین جدید، آمریکایی‌ها به ایرانی‌هایی که خدمت سربازی‌شان را در سپاه انجام داده‌اند، به‌سختی ویزا می‌دهد.
سازمان لیگ برای فصل جدید دستورالعمل ویژه‌ای برای ثبت قرارداد بازیکنان در نظر گرفته است.
رفیعی،هافبک پرسپولیس معتقد است قوانین وضع شده جدید به ضرر فوتبال ایران است.
نکته عجیب درباره لایحه «نحوه برگزاری تجمعات» تهیه شده در دولت رئیسی، تاسیس مجازاتی جدید است. این لایحه در مواد ۵، ۲۵ و ۳۲ رسما از مجازاتی سخن به میان آورده که تا امروز در هیچ یک از قوانین وضع شده در جمهوری اسلامی و آراء صادر شده از سوی دادگاه‌ها وجود ندارد: «ممنوعیت حضور در تجمعات». ماده ۳۲ این لایحه تاکید کرده که اگر کسی از مواد این لایحه تخلف کند، به «۶ ماه تا ۳ سال حبس» یا «ممنوعیت شرکت در تجمعات» محکوم خواهد شد.
مربی باسابقه و کارشناس ژیمناستیک گفت: همدلی مهمترین مسئله‌ای است که باید در ژیمناستیک اتفاق بیفتد.
وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین(MIIT) مجموعه جدیدی از قوانین را برای مقابله با روش های تهاجمی اپلیکیشن های موبایل وضع خواهد کرد.
دولت انگلیس اعلام کرد که به زودی کمیته قانونگذاری مستقل فوتبال انگلیس را راه‌اندازی خواهد کرد تا مانع از حضور باشگاه‌های لیگ برتری در سوپرلیگ شود.
این استاد حقوق بین الملل با اشاره به این که هر فردی برای خروج از مرز‌های ایران باید از قوانین ایران تبعیت کند، گفت: حقوق بین الملل می‌گوید که تابعیت موثر برای هر کشوری ملاک عمل است. احتمالا استدلال جمهوری آذربایجان این بوده است که تابعیت فعال این زن آذربایجانی است و برای همین به این خانم کمک کرده است تا پاسپورت گرفته و از کشور خارج شود.
فیفا قصد دارد قانونی جدید برای دروازه‌بان‌ها در هنگام ضربات پنالتی وضع کند و رفتار گلرهایی چون دیبو مارتینز و کپا را محدود خواهد کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه بسیاری از قوانین حوزه ایثارگری اجرایی نشده یا ناقص اجرا شده است، گفت: کمک‌معیشت به ۷ هزار ایثارگر جدید فاقد شغل و درآمد پرداخت می‌شود.
طبق ابلاغیه وزارت صمت حداقل عرضه هر محصول در بورس کالا در هر دوره به تعداد ۲۰۰۰ دستگاه برای دو خودروساز بزرگ و برای سایر شرکت‌های خصوصی حداقل به میزان ۵۰۰ دستگاه تعیین شد.
طبق ابلاغیه وزارت صمت حداقل عرضه هر محصول در هر دوره به تعداد ۲۰۰۰ دستگاه برای دو خودروساز بزرگ و برای سایر شرکت‌های خصوصی حداقل به میزان ۵۰۰ دستگاه تعیین شد.
نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان پس از برد امروز این تیم مقابل رایزکو درباره بازی صحبت و انتقاداتی را به شرایط بازی وارد کرد.
رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا تصمیم دارند تیمی ۴۰ نفره تشکیل دهند و کارشناسان فناوری را استخدام کنند تا قوانین جدیدی را برای کنترل شرکت های بزرگ فناوری وضع کنند.
لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت: کشورهای غربی و به خصوص آمریکا از دلار استفاده منفی کردند و قوانین سازمان تجارت جهانی را برای خودشان تفسیر و تحلیل کردند.
رگولاتوری چین در حوزه حمل و نقل هوایی با هدف تهیه یک نقشه راه به منظور توسعه کاربرد پهپاد در حوزه‌های مختلف، قوانین جدیدی را تدوین کرده است.
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در روز‌های گذشته درباره جزئیات این طرح صحبتی کرده بود که در بخشی از آن اشاره کرده بود: در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک‌دهم درصد و از صد تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است. یعنی افرادی که می‌خواهند سند ازدواج خود را دریافت کنند، باید مبلغی را به حساب دولت واریز کنند تا بتوانند سند ازدواج خود را دریافت کنند.
هوای ناسالم تهران برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد
قوانین جدید فیفا درباره خطای هند و پنالتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ