چهره خندان الیور کان، نایب رئیس بایرن مونیخ، بعد از همگروهی با بارسا در چمپینزلیگ مورد انتقاد رسانه‌های کاتالونیا قرار گرفت. او امروز به این انتقادات واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیر باغبانی جهاد کشاورزی خوزستان، میزان رطب و خارک برداشت شده از سطح نخلستان‌های این استان را ۱۰ هزار تن اعلام کرد.
برداشت گندم از مزارع استان کردستان با خرمن شدن این خوشه‌های زرین از مزارع شهرستان کامیاران آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.
برداشت چین سوم برگ سبز چای از باغات گیلان
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برداشت ۱۳ هزار هکتار معادل ۵ درصدی شالیزارهای این استان خبر داد و گفت: ۹۶ درصد مزارع برنج گیلان به مرحله خوشه دهی رسیده است.
رباط کریم- فرماندار رباط کریم از آغاز برداشت انگور در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی ها بیش از ۵۰ هزار تُن محصول از باغات رباط کریم تا اواخر شهریورماه برداشت می شود.
رباط کریم- فرماندار رباط کریم از آغاز برداشت انگور در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود، بیش از ۵۰ هزار تُن محصول از باغات رباط کریم تا اواخر شهریورماه برداشت شود.
سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان از ادامه برداشت گندم در استان خبر داد و گفت: برداشت گندم در منطقه کالپوش میامی آغاز شده و همچنان مناطق شمالی استان باقی مانده است.
طی دو دهه اخیر حدود ۲۷ درصد چاه‌ها دچار کف‌شکنی و جابه‌جا شده و سالانه حدود ۱۶۰ کیلومتر مجوز کف‌شکنی و ۸۲۰ کیلومتر جهت جابه‌جایی چاه‌ها در کشور صادر می‌شود. بیشترین تعداد جابه‌جایی و کف‌شکنی چاه‌ها در استان‌های فارس، اصفهان، کرمان و خراسان رضوی است.
سخنگوی‌ سازمان امور مالیاتی: در مورد آمار روبیکا صحبتی نکردم و حرف‌هایم کاملا اشتباه برداشت شده
شاهرود- بارداری «ایران» یوز ماده در توران شاهرود، بدون سونوگرافی و تشخیص قطعی از اساس کذب است چرا که هیچ سند و مدرکی برای آن مطرح نشده اما اصل ماجرا چیست؟
به نظر می‌رسد برداشت اشتباه اعضای تیم پرسپولیس از صحبت‌های سرمربی پرتغالی استقلال ادامه دارد.
حاکمیت تلاش نکرده تا به درستی با نسل جوان گفتگو کند./عده‌ای در این کشور هستند که احساس می‌کنند در برابر هر رفتاری مصونیت دارند./نسل جوان ما به خصوص دختران ایرانی احساس تنهایی می‌کنند./قرار دادن مردم مقابل هم در بحث حجاب اشتباه است./یک جریان همواره تلاش کرده موضوعات مهم را به انحراف بکشاند./بررسی‌ها نشان می‌داد که داشتن حجاب در مدارس دخترانه مذهبی و محیط‌هایی مثل مدارس آقای حدادعادل نه تنها الزامی نیست، بلکه گاه برداشتن حجاب در این مدارس الزامی است.
مخبر در پاسخ به سوالی در خصوص مطرح شدن موضوع مصونیت در یکی از بند‌های مرتبط با مولدسازی گفت: این اشتباهی است که از این موضوع برداشت شده، مصونیت در مقابل تصمیم است نه تخلف، بی تردید هیچ تخلفی هیچ مصونیتی ندارد و با هر تسلطی در هر سطح و جایگاهی برخورد خواهد شد. برای مثال در ستاد کرونا تصمیماتش قابل پیگیری نبوده، ولی تخلفات در هر سطحی قابل پیگیری است.
تارچیزیو بورگنیش، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا، در فینال جام جهانی 1970 مامور مهار پله بود ولی سلطان فوتبال روی سر او گلزنی کرد و مسیر برای برتری سلسائو هموار شد.
فدراسیون فوتبال خوشبختانه این بار گام های عملی برای تجهیز استادیوم های لیگ برتر به داور ویدئویی برداشته است و پروژه از جلسات کارگروه به اجرا رسیده است.
دفتر حجت الاسلام جواد شهرستانی اعلام کرد: سخنان ایشان در فضای رسانه‌ای غیر دقیق و دگرگونه جلوه داده شد و در کمال تاسف مخاطب به سمتی سوق پیدا کرد که محتوای کلی اظهارات ایشان که دعوت به اخلاق، رعایت حقوق و تفکیک بین اعتراض و خشونت نسبت به بی گناهان از هر قشری بود، اشتباه برداشت شد.
یک فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: فیلترینگ هیچ منفعتی برای هیچکس ندارد و همان‌گونه که آقای علم‌الهدی گفته است عملاً دست خودی‌ها را هم برای مبارزه فرهنگی و سیاسی با دشمن می‌بندد. دست برداشتن از لجبازی و برگشتن از راه اشتباه، شیرین است. امتحان کنید.
دفتر حجت الاسلام جواد شهرستانی اعلام کرد: سخنان ایشان در فضای رسانه‌ای غیر دقیق و دگرگونه جلوه داده شد و در کمال تاسف مخاطب به سمتی سوق پیدا کرد که محتوای کلی اظهارات ایشان که دعوت به اخلاق، رعایت حقوق و تفکیک بین اعتراض و خشونت نسبت به بی گناهان از هر قشری بود، اشتباه برداشت شد.
رئیس دستگاه قضا گفت: با جریان‌های منافق و مزدور به صورت مناسب برخورد خواهیم کرد. مزدوران و چهره‌های منافق به تحریک مردم اقدام کردند. برداشت و تحلیل دشمن از مردم و نظام ما اشتباه بوده است.
رئیس دستگاه قضا گفت: با جریان‌های منافق و مزدور به صورت مناسب برخورد خواهیم کرد. مزدوران و چهره‌های منافق به تحریک مردم اقدام کردند. برداشت و تحلیل دشمن از مردم و نظام ما اشتباه بوده است.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: از اظهارات اسلامی در مورد توانایی ایران در دستیابی به بمب هسته‌ای اشتباه برداشت شده است. ایران به دلیل توانمندی‌های استراتژیک خود نیازی به بمب هسته‌ای ندارد و به سمت ساخت بمب هسته‌ای هم نخواهد رفت.
امروز چند خبر در فضای رسانه‌ها منتشر شد که این اخبار می‌توانند به نوعی برای سهامداران و بورسی ها مهم باشند. قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید. دو افزایش سرمایه سنگین برای دو نماد در راه است.
این افراد «خویش استاد پندار» که اغلب دانش و آگاهی مناسب و معتبری هم ندارند با برداشت اشتباه از مبانی «تبیین» و «شفاف سازی» به مجادله و مقابله با دیگر گروه‌ها می‌پردازند و متاسفانه تبدیل به «ضد» هدف خود می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ