صفحات هوادارای و خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال، به شدت از عملکرد این تیم انتقاد کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب خاطر نشان کردند: نشان دادید که دریای آزاد متعلق به همه است، و اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است؛ چرا؟ چون مال همه است، و همه باید بتوانند بروند و بیایند.
وزیر صمت با بیان اینکه ما داریم به سمت اقتصاد بازار حرکت می‌کنیم، درباره کاهش قیمت خودرو گفت: به‌شرطی که همه به هم کمک کنیم،کاهش قیمت خودرو رخ خواهد داد.
ایلان ماسک، مالک میلیاردر توییتر در توییتی نوشت: به زودی باید با برند توییتر و به تدریج، با همه پرنده‌ها خداحافظی کنیم.
احتمالا این اتفاق ناخوشایند گریبان شما را هم گرفته که بعد از خوردن غذا، سر میز شام یا ناهار یک مهمانی رودربایستی‌دار که همه مهمان‌ها غریبه‌اند، باد گلو بزنید! در این لحظه فاجعه‌بار، دلتان خواسته زمین دهان باز کند و توی زمین بروید! این، یک بخش ماجراست.
ستاره سابق تیم ملی والیبال معتقد است شاگردان بهروز عطایی با حمایت جامعه و اهالی والیبال در مراحل بعدی می‌توانند به موفقیت برسند.
کل تیم اقتصادی دولت «همه باهم» باید بروند، یک تیم دیگر بیاید.
مسیر کنونی آموزش و پرورش یک مسیری است به سمت دانشگاه؛ یعنی این که الان هست یک دالانی است از دبستان و دبیرستان به سمت دانشگاه. آیا این ضروری است؟ واقعاً باید همه همین طور بیایند عبور کنند بروند به سمت دانشگاه؟ این ضروری است؟ این اصلاً بهره‌دِه هست برای کشور؟ من چند روز قبل از این در دیدار کارگران گفتم، که ما یک تعداد زیادی دیپلمه را تبدیل می‌کنیم به کارشناس‌ها و کارشناس‌های ارشد بیکار و ناراضی و معترض که حق هم دارد. این همه درس خوانده، کار مناسب درسش وجود ندارد. یعنی روی این‌ها باید فکر کرد، واقعاً این‌ها را باید ملاحظه کرد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه از پرسپولیس توقع قهرمانی دارند و باید تیم را حمایت کنند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه از پرسپولیس توقع قهرمانی دارند و باید تیم را حمایت کنند.
امروز اقتصاد و مشکلات معیشتی در رأس مسائل کشور است و همه، بخصوص قوای سه‌گانه، رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و دیگر‌انی که می‌توانند اثرگذار باشند، باید از سویی بر این مسأله متمرکز بشوند و همه بضاعت فکری و عملی خود را به میدان بیاورند و از سوی دیگر مراقب باشند مسائل جانبی، جایگزین این اولویت نشود.
امروز اقتصاد و مشکلات معیشتی، در رأس مسائل کشور است و همه، بخصوص قوای سه‌گانه، رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و دیگر‌انی که می‌توانند اثرگذار باشند باید از سویی بر این مسأله متمرکز بشوند و همه بضاعت فکری و عملی خود را به میدان بیاورند و از سوی دیگر مراقب باشند مسائل جانبی، جایگزین این اولویت نشود.
رهبرانقلاب در مراسم روز درختکاری فرمودند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند و عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.
رسیدن به پول همیشه و همه جا شیرین است به شرطی که از راه درست باشد. اما برای برخی از ما وسوسه‌های فریبنده‌ای هم پیش رو است. پیشنهاد طی کردن مسیر یک شبه به جای ره صد ساله!
پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر در آبادان باید به مصاف صنعت نفت برود. روزی که ممکن است با یکی از متفاوت‌ترین پرسپولیس‌های این چند سال مواجه شویم.
کیهان نوشت: براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس‌ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.
بقیه مردم ایران هم آدم هستند دوست دارند زندگی کنند برسمیت شناخته شوند. تجربه کاری من می‌گوید همه کسانی که دیدم دوست دارند برای این کشور کار کنند و این زمینه را باید فراهم بکنیم. چرا باید این آمار وحشتناک مهاجرت را داشته باشیم؟ در ثبت نام لاتاری آمریکا برای اخذ گرین کارت آمریکا پنج میلیون ایرانی ثبت نام کردند. معنی این چیست؟ پنج میلیون بروند تا ایران تطهیر بشود؟
احمد مسجدجامعی نوشت: آقای رسول خادم، عضو دوره‌های پیشین شورای شهر بود و در سلامت و صداقت او هیچکس تردیدی ندارد. همه می‌دانند که ورزش زورخانه‌ای و آداب پهلوانی، به‌ویژه در پایتخت، در زمان ما مدیون زحمات اوست. آیا باید با ایشان هم چنان برخوردی شود؟
«باید حاکمیت متوجه باشد که این «انتظار تورمی» به مراتب از روند تورمی یا تورم موجود، خطرناک‌تر است. زیرا ممکن است دولت و مجلس اقداماتی (بر فرض درست و اصولی) در راستای کاهش تورم انجام دهند، اما اگر نتوانند «انتظار تورمی» را کنترل کنند، هیچکدام از برنامه‌ها و اقداماتشان در مهار تورم، مفید و اثربخش نخواهد بود؛ لذا مجدد من تاکید می‌کنم که حاکمیت باید یک فکر اساسی در خصوص «انتظار تورمی» در کشور کند و بعد به سراغ مهار تورم برود.»
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است باید بازیکنان ایران در دومین بازی مرحله گروهی با انگیزه بالا به میدان بروند.
برخلاف چند سال اخیر، همه مدعیان دوبنده تیم ملی به استثنای نفرات اندکی باید در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور که اولین مرحله از چرخه انتخابی است، کشتی بگیرند.
برخلاف چند سال اخیر، همه مدعیان دوبنده تیم ملی به استثنای نفرات اندکی باید در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور که اولین مرحله از چرخه انتخابی است، کشتی بگیرند.
«باید تکلیف افراد و نهاد‌هایی که مالیات نمی‌دهند، مشخص شود، زیرا نمی‌شود که مردم عادی و فعالان اقتصادی مالیات خود را بپردازند، اما برخی به هر دلیلی از زیر این کار در بروند، سالهاست که این موضوع در جریان است، اما متاسفانه کاری برای اصلاح انجام نشده است.»
رئیس مجمع واردات با بیان اینکه دولت باید مراقب واردات خودرو و حفظ منافع مردم باشد، گفت: اگر همه مراحل بر اساس پیش بینی ها جلو برود، احتمالا خودروهای خارجی از آذر یا دی وارد بازار می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ