شهردار منطقه ۱۱ تهران از تکمیل و اجرای شش هزار کیلومتر شبکه آبرسانی در سطح منطقه ۱۱ تهران توسط اداره فضای سبز این منطقه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه در فضای مجازی می‌بینیم مونیتور یا تلویزیون بیرونی است. دوربین اما در درون دستگاه‌های اداری و اجرایی در حال کاویدن و تصویر برداری است. کاویدن و ثبت گفتار و رفتار مدیرانی که با هزار ادعا از بیرون به مجموعه‌های جا افتاده تزریق یا تحمیل شدند.
دزفول- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل عملیات اجرایی تکمیل پل میانرود دزفول برآورد شده است.
یک کارشناس حوزه گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی هنوز وظایف قانونی خود را در جهت تکمیل سامانه املاک و اسکان انجام نداده‌اند.
اهواز- رئیس جمهور، آب و فاضلاب و برق را جزو مسائل اولویت‌دار خوزستان عنوان کرد و گفت: مدیران استان به اجرای بدون اشکال طرح‌ها و تسریع در تکمیل پروژه‌های در حال احداث اهتمام داشته باشند.
سرپرست وزارت جهادکشاورزی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در اجرای طرح فجر تا فطر، بر رفع ایرادها و تکامل این طرح و تداوم اجرای آن در سال جاری تاکید کرد.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
با مصوبه مجلس، دستگاه‌های اجرایی مکلفند اطلاعات اموال غیرمنقول، انفال و اموال تملیکی که به‌ عنوان مالک، بهره‌بردار، متولی و نماینده دولت در اختیار دارند را در سامانه سادا ثبت و تکمیل نمایند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارتخانه‌ها و سایر دستگاههای ‌اجرایی اجازه دادند تا از ظرفیت بخش خصوصی و غیردولتی برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی استفاده کنند.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
مشهد-مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تکمیل طرحهای نیمه تمام در حوزه راهسازی به ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امید است بخشی از محل مولدسازی دستگاه های اجرایی تامین شود.
خیراله خادمی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و به منظور تسریع در روند اجرای راه آهن استراتژیک رشت-کاسپین به زودی مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۵۶ به این پروژه تخصیص می‌یابد.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دولت سیزدهم اجرای مصوبات سفرهای استانی را مجدانه پیگیری می‌کند و در دور دوم سفرها، علاوه بر تکمیل طرح‌ها، برنامه‌های توسعه‌ای و عمرانی در دستورکار قرار می‌گیرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تکمیل زیرساخت‌ها و لوازم فنی اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: این طرح، هفته‌های آینده در استان هرمزگان به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت پتروپالایش کنگان از تکمیل زنجیره ارزش در این شرکت با تولیدی شدن ۶ طرح توسعه‌ای تا سال ۱۴۰۴ خبر داد.
بنیان نقشه باستان‌شناسی کشور اجرای «برنامه‌های بررسی و شناسایی باستان‌شناسی» است و محوطه‌های باستانی باید شناسایی شوند تا بتوان آنها را در نقشه باستان‌شناسی آورد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای ورزش زورخانه ای در مراسم صبحگاهی و آزادسازی فضای ورزشی برای خانواده‌ها از اقدامات دیگر ما برای تقویت ورزش همگانی است.
معاون عمرانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ساخت و تکمیل ۶۰ مرکز فرهنگی و مذهبی در مناطق محروم و روستایی خبر داد.
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته روند تکمیل آبشیرین‌کن ۷۰ هزار مترمکعبی بوشهر تسریع می‌شود.
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور از تخصیص اعتبارات پروژه‌های مصوب سفررئیس جمهور خبر داد و گفت: دولت تلاش ویژه‌ای برای تسریع در تکمیل پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز دارد.
وزیر راه و شهرسازی در نشست با معاون اجرایی رئیس‌جمهور از آغاز به تکمیل کریدورهای ریلی در یک ماه آینده خبر داد.
فرمانده کل سپاه با قدردانی از خدمت‌رسانی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به مردم خوزستان در تکمیل و اجرای ابر طرح آبرسانی غدیر تاکید کرد: خدمت‌رسانی به مردم با شتاب و سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.
کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان اقدام به تهیه و تدوین راهنمای تکمیل سامانه رتبه‌بندی معلمان کرده است.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از برنامه ریزی به منظور تکمیل عملیات اجرایی پروژه احداث خانه شهر با بهترین کیفیت فنی و اجرایی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ